Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
    Dat ze er dan maar wat aan voortdoen bij Alfa. Stellen het topmodel voor en dan is het weer stil. IK was fan van de Infinity. Als ik al de testen lees zijn er toch nog wat scherpe kantjes aan. Hebben nog steeds geen dealer netwerk. Zolang ze dit niet hebben zal geen kat die kopen
    De Q50 vond ik maar niets. Voelt totaal niet premium aan, met z'n Koreaans interieur, suffe versnellingsbak, luidruchtige en onverfijnde diesel, totaal gebrek aan stuurgevoel en brave handling. Geen match voor F30, C-klasse of XE imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      De Q50 vond ik maar niets. Voelt totaal niet premium aan, met z'n Koreaans interieur, suffe versnellingsbak, luidruchtige en onverfijnde diesel, totaal gebrek aan stuurgevoel en brave handling. Geen match voor F30, C-klasse of XE imo.
      De diesel komt van Mercedes, dacht ik...

Comment

• Is de Giulia niet in de klasse van de XF, 5, E, A6?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Infinity probeert Lexus na te bootsen maar slaagt daar bijlange niet in.
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Kunnen ze dat bij Nissan niet onderhouden?
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Is de Giulia niet in de klasse van de XF, 5, E, A6?
              De Giulia is (net als z'n voorganger de 159) een 'D-segmenter' en speelt dus in de klasse van de XE, '3, C en A4.
              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                De diesel komt van Mercedes, dacht ik...
                Klopt, maar een Mercedes is toch beter geïsoleerd en afgesteld lijkt me, al heb ik nog niet met een 205 gereden, maar in de 204 stoorde me het zeker zo hard niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                  De Giulia is (net als z'n voorganger de 159) een 'D-segmenter' en speelt dus in de klasse van de XE, '3, C en A4.
                  Eigenlijk straf dat die zo lang op zich laat wachten, zeker gezien het succes van de 156/159 destijds...
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Beter traag en goed... Dan het testwerk door de klanten te laten doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      Beter traag en goed... Dan het testwerk door de klanten te laten doen...
                      Deze Giulia is in 2.5 jaar tijd ontwikkelt, veel sneller dan normaal... dus ik weet het zo nog niet.
                      Alfa zat een tijdje zonder D-segmenter omdat de 159 verlieslatend werd om te bouwen, anderzijds zat Alfa middenin een Fiat crisis en de overnameplannen van Chrysler. Tussentijds zouden ze al eens gewerkt hebben aan een opvolger, maar die plannen gingen weer de frigo in... logisch, met het groter wordende concern (+ Chrysler) in het achterhoofd. Plots was er veel meer mogelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door CEO Harald Wester
                      The new Giulia was created largely in secret over two years by a so-called "skunk works" team operating independently of the rest of Alfa Romeo. The company's CEO Harald Wester said that in order to achieve the ambitious transition of the moribund Alfa range, the team was encouraged to think outside of the box and challenge conventional thinking. He said: "The whole of Alfa Romeo had to learn respect for the brand because we didn't want to just make new cars, we wanted to create them. "The new Alfas put the driver back on centre stage."

Comment

• 24 juni was een dag om niet snel te vergeten: na jaren wachten werd de nieuwe Alfa Romeo Giulia gepresenteerd. Sindsdien is het weer redelijk stil. Dat betekent echter niet dat Alfa niets aan het d…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Kunnen ze dat bij Nissan niet onderhouden?

Ze hebben normaal in Antwerpen en Brussel een dealership.
                          Ben ook geen fan van de q50 . Qua look zijn ze wel nog knap maar dat rijd echt niet fijn . Komt door het stuur by wire denk ik waar het stuur niet met een stang verbonden is met het stuurhuis. Stuur is te gevoelig waardoor je constant zit bij te sturen.
                          Op lage toeren reageert de motor totaal niet icm automaat . Onder de 2500toeren is hij dood en daarna is het wel vlot tot de begrenzer .
                          7bak auto reageert traag . Hij is wel speels moet ik zeggen in de bochten. Kreeg hem gemakkelijk scheef. 0-100km geeft hij eerder het gevoel dat het 12seconde duurt maar haalt zijn 8.5s en dat heb ik getest. Waarschijnlijk komt dit door het +1600kg gewicht vergeleken met zijn concurrenten die toch wel een 100a200kg lichter zijn en het motorkarakter.
                          Interieur moet je voor zijn maar voor mij is dit mazda , nissan , honda niveau.
                          Ik snap echt niet hoe ze zoveel geld kunnen vragen voor dat bucht.
                          Wheelspin vanaf stilstand heeft hij niet en burnout wou hij ook precies niet . Misschien door door Pirelli banden.
                          Last edited by ; 16/07/2015, 16:48.

Comment

• [QUOTE=stradge;5633690]De Q50 vond ik maar niets. Voelt totaal niet premium aan, met z'n Koreaans interieur, suffe versnellingsbak, luidruchtige en onverfijnde diesel, totaal gebrek aan stuurgevoel en brave handling. Geen match voor F30, C-klasse of XE imo.[/QUO

Dat bedoelde ik dus.Vind hem wel mooi..

Comment

• Mijn volgende wagen zal waarschijnlijk een Xe worden. Na het verlof heb ik afspraak met verkoper om alles nog eens te bespreken. Levering zou dan voor begin volgend jaar zijn. Ben er nog niet of ik nu de diesel of de benzine zou nemen... Mijn buikgevoel zegt benzine. Heb nog tijd. Mijn vrouw mag het kleur kiezen. Bleufire of bleufire..:-)

Comment

• Begin volgend jaar? Wil je dat zo, of is de leveringstermijn al zo lang?
                                OO 00 OO

Comment

• leveringstermijn is 4maand. Er is ook geen haast bij.Heb nu net gelezen op een engelse site dat jaguar een eigen 2.0l benzine zou uitbrengen ter vervanging van de Ford motoren. Doet me nu nog meer twijfelen. Heb dan ook eens een test gelezen van de Mondeo met diezelfde 2.0l motor en blijkt toch wel geen slechte motor te zijn. Ben er nog lang niet uit...
                                  Last edited by guggenheimer; 16/07/2015, 22:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                    Mijn volgende wagen zal waarschijnlijk een Xe worden. Na het verlof heb ik afspraak met verkoper om alles nog eens te bespreken. Levering zou dan voor begin volgend jaar zijn. Ben er nog niet of ik nu de diesel of de benzine zou nemen... Mijn buikgevoel zegt benzine. Heb nog tijd. Mijn vrouw mag het kleur kiezen. Bleufire of bleufire..:-)
                                    Als het voor u financieel of taxatiegewijs gelijk blijft, zou ik persoonlijk voor de benzine kiezen. Ben je gelijk van die dieselratel en -stank af

Comment

• naft is the new black

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                        naft is the new black
                                        i like

Comment

• Review van de XE:

The Jaguar XE marks the British brand's return to the fiercely competitive compact executive saloon class. The last model it fielded here was the Ford Mondeo...

Comment

Working...
                                          X