Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit weekend eentje geparkeerd zien staan... Achterkant is echt banaal zeg.
Ik kan wel eens een foto uploaden mocht er interesse zijn
Upload gerust
Gisteren mijn eerste "in het wild" gezien in donkergroen. De achterkant valt inderdaad tegen vergeleken bij de rest van het koetswerk, maar ik vond die achterkant op de foto's al vrij karakterloos, die lijkt verrassend veel op Audi qua lichten en algemene lijn.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Je kan zijn kont nog het beste vergelijken met een A7, dat klopt.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De A7 heeft een hangkont. Dat is hier bij de XE wel niet het geval. Ok, de vorm van de lichten lijkt er op, maar daar stopt elke vergelijking met de A7.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De A7 heeft een hangkont. Dat is hier bij de XE wel niet het geval. Ok, de vorm van de lichten lijkt er op, maar daar stopt elke vergelijking met de A7.
Allé, een omgedraaide kont dan van een A7. Voor mij helemaal niets mis mee maar voor anderen blijkbaar niet het mooiste kontje.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Raak er toch maar aan gewoon, want dit achterwerk wordt herkenbaar Jaguar. Ik vind de achterkant ook de minst mooie zijde van de XE, maar lelijk is het toch ook niet.
Post hier eens 1 foto van een Koreaan die hier op lijkt.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment