Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net ene tegengekomen.
    Er stond wel veel reclame op maar vond het toch een knappe wagen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dit weekend eentje geparkeerd zien staan... Achterkant is echt banaal zeg.

Ik kan wel eens een foto uploaden mocht er interesse zijn

Comment

• Mijn eerste in het wild net gezien, een rode met zwarte grill + velgen.
        Ik kan hem wel smaken.

Comment

• Vandaag ook mijn eerste, achterkant valt tegen....
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
            Dit weekend eentje geparkeerd zien staan... Achterkant is echt banaal zeg.

Ik kan wel eens een foto uploaden mocht er interesse zijn
            Upload gerust
            Gisteren mijn eerste "in het wild" gezien in donkergroen. De achterkant valt inderdaad tegen vergeleken bij de rest van het koetswerk, maar ik vond die achterkant op de foto's al vrij karakterloos, die lijkt verrassend veel op Audi qua lichten en algemene lijn.
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Je kan zijn kont nog het beste vergelijken met een A7, dat klopt.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De A7 heeft een hangkont. Dat is hier bij de XE wel niet het geval. Ok, de vorm van de lichten lijkt er op, maar daar stopt elke vergelijking met de A7.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een A7 lijkt op een schijtende hond.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                      Een A7 lijkt op een schijtende hond.
                      Je weet dat het vies is, en toch kan je het niet laten om even te kijken.
                      Is ook zo als een A7 passeert...
                      Last edited by ; 12/08/2015, 09:22.

Comment

• Jaguar XE

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        De A7 heeft een hangkont. Dat is hier bij de XE wel niet het geval. Ok, de vorm van de lichten lijkt er op, maar daar stopt elke vergelijking met de A7.
                        Allé, een omgedraaide kont dan van een A7. Voor mij helemaal niets mis mee maar voor anderen blijkbaar niet het mooiste kontje.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vind niet dat het op een A7 lijkt. is een pak banaler ;-)

2015-08-08 18.12.14.jpg

Comment

• Ziet er zo uit als een slecht cloon van een Mazda 6...

Comment

• das door dat mode-rood

Comment

• Net zo'n rode tegengekomen, en was wel echt prachtig!

Heeft toch veel meer uitstraling dan een 3/C/A4 vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Je kan zijn kont nog het beste vergelijken met een A7, dat klopt.
                                  Ah, ik dacht eerder aan A4 / A5, zeker door die lichten en de lijn tussen de lichten / boven de nummerplaat.
                                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• reed net een, rode natuurlijk, xe achter me...booskijkers ook hier standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                      Vind niet dat het op een A7 lijkt. is een pak banaler ;-)

[ATTACH=CONFIG]109244[/ATTACH]
                                      hi hi ! Being there too... Verwijder de logo, niemand vermoedt dat het een Jag is.... Eerder een Koreaan !

Comment

• Raak er toch maar aan gewoon, want dit achterwerk wordt herkenbaar Jaguar. Ik vind de achterkant ook de minst mooie zijde van de XE, maar lelijk is het toch ook niet.
                                        Post hier eens 1 foto van een Koreaan die hier op lijkt.

OO 00 OO

Comment

• Hij lijkt een beetje op de

Last edited by ; 18/08/2015, 18:36. Reden: edit: betere foto

Comment

Working...
                                          X