Overal veel lovende commentaren, maar de wagen is nog maar dunnetjes gezaaid op onze banen. Ik vrees dat de mayonaise niet zal pakken, Jan-particulier zal het wat duur et gewaagd vinden, terwijl de lease-firmas liever met vaste (duitse...) waarden zullen blijven spelen, is het maar voor de restwaarde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOveral veel lovende commentaren, maar de wagen is nog maar dunnetjes gezaaid op onze banen. Ik vrees dat de mayonaise niet zal pakken, Jan-particulier zal het wat duur et gewaagd vinden, terwijl de lease-firmas liever met vaste (duitse...) waarden zullen blijven spelen, is het maar voor de restwaarde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOveral veel lovende commentaren, maar de wagen is nog maar dunnetjes gezaaid op onze banen. Ik vrees dat de mayonaise niet zal pakken, Jan-particulier zal het wat duur et gewaagd vinden, terwijl de lease-firmas liever met vaste (duitse...) waarden zullen blijven spelen, is het maar voor de restwaarde
Het probleem ligt volgens mij voornamelijk bij het beperkte aanbod. Ik heb geen cijfers, maar ik vermoed dat 70% (of meer) van de geleasede 3 reeksen 318d of 316d zijn, de xe start pas bij 163pk, vergelijkbaar met een 320ed dus. Bovendien bieden ze geen break aan. Daarnaast hebben ze mogelijks ook nog wat werk om een imago op te bouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk BerichtenHet probleem ligt volgens mij voornamelijk bij het beperkte aanbod. Ik heb geen cijfers, maar ik vermoed dat 70% (of meer) van de geleasede 3 reeksen 318d of 316d zijn, de xe start pas bij 163pk, vergelijkbaar met een 320ed dus. Bovendien bieden ze geen break aan. Daarnaast hebben ze mogelijks ook nog wat werk om een imago op te bouwen.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenWhat he said...
Comment
-
Comment
-
Op sommige foto's ziet hij er wel knap uit maar over een week of 2 voor de eerste keer eentje voor mij gehad op de baan en irl is het een dikke tegenvaller imo, toch in het wit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Jaguar doet het dit jaar (tot en met november, 0,90% marktaandeel) in de UK niet slecht ten opzichte van heel vorig jaar 2014 (0,74%)
Ik veronderstel dat het grootste deel wel komt door de verkoop van hun XE...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJaguar doet het dit jaar (tot en met november, 0,90% marktaandeel) in de UK niet slecht ten opzichte van heel vorig jaar 2014 (0,74%)
Ik veronderstel dat het grootste deel wel komt door de verkoop van hun XE...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenDat is op jaarbasis een verhoging met 20%. Indien dat een effect van de XE is, die alleen in de tweede jaarhelft verkrijgbaar was, dan wil dat zeggen dat Jaguar dankzij de XE de verkopen met bijna 50% ziet stijgenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Alsof een 'lelijke' achterkant de leaserijder gaat tegenhouden. Tuurlijk niet. Die kunnen nu met een JAAAGGG rijden voor de prijs van een 3 serie.
Wat ook veel mensen vergeten is dat er bij de ontwikkeling van de XE rekening is gehouden om de running costs zo laag mogelijk te houden. Dit is goed voor de leaseprijs en dat zie je ook. Een 320d is duurder in leasing dan een XE (niet veel maar toch).
Dus al bij al zal de Jag zeker niet slecht verkopen, en als je kijkt naar de orders die binnenlopen is dat ook te zien.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenDe 4 - serie gran coupé zie je nu overal rijden, maar dat heeft ook wel even geduurd.
Leasingprijs voor een 4GC ligt lager dan een gelijk gemotoriseerde F312.0 JTDm
Comment
-
Ik vrees wel dat hun relatief hoge Co2 waarden hen parten gaat spelen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAlsof een 'lelijke' achterkant de leaserijder gaat tegenhouden. Tuurlijk niet. Die kunnen nu met een JAAAGGG rijden voor de prijs van een 3 serie.
Jag heeft bij het brede publiek nog altijd een naam van dure onderhoudskosten, wisselvallige betrouwbaarheid en lage restwaarde.
Het zal wat tijd kosten om dat recht te zetten2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenIk denk niet dat in de 'status' perceptie van de leaserijders de Jag hoger gepositioneerd staat dan de Duitse 3 (eerder integendeel)
Jag heeft bij het brede publiek nog altijd een naam van dure onderhoudskosten, wisselvallige betrouwbaarheid en lage restwaarde.
Het zal wat tijd kosten om dat recht te zettenClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk vrees wel dat hun relatief hoge Co2 waarden hen parten gaat spelen.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenOm 1 of andere voor mij duistere reden hebben ze die bij BMW zwaar gepusht
Leasingprijs voor een 4GC ligt lager dan een gelijk gemotoriseerde F31
Dat heet restwaarde. Een 4GC is nieuwer en sowieso meer waard als 2dehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenEnkel die van de topbenzine is hoog te noemen, die van de diesel is zelf betrekkelijk laag (99g vs 106g bij 320d)
Ik had specifieker moeten zijn. Het gaat hem voor mij inderdaad over de 194gr. voor een XE-S.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenDat heet restwaarde. Een 4GC is nieuwer en sowieso meer waard als 2dehands.2.0 JTDm
Comment
Comment