Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz AMG GT C190

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Jammer dat die kleur zo schandalig duur is.

Comment

• edit.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 6000 euro voor 1 van de specialere kleuren
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Jammer dat die kleur zo schandalig duur is.
            als je de auto al kan betalen denk ik niet dat de kleur een probleem is
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

als je de auto al kan betalen denk ik niet dat de kleur een probleem is
              Bwa, bijna 9k is er toch lichtjes over. Heb eens een GT-S geconfigureerd zoals ik hem graag zou hebben en dan kom ik op 165k. Da's bijna 6% van de aankoopprijs. Nogal overdreven voor 1 optie, al vind ik die kleur prachtig.

Comment

Bwa, bijna 9k is er toch lichtjes over. Heb eens een GT-S geconfigureerd zoals ik hem graag zou hebben en dan kom ik op 165k. Da's bijna 6% van de aankoopprijs. Nogal overdreven voor 1 optie, al vind ik die kleur prachtig.
                da's dezelfde verhouding als een metallic lakske van 800 euro op een kar van 14000
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

da's dezelfde verhouding als een metallic lakske van 800 euro op een kar van 14000
                  Klopt ook weer.

Comment

Ge hebt de korting van 8,5% er nog niet afgetrokken

Comment

• AMG GT R PRO VERSTERKT DE GELEDEREN

MERCEDES-BENZ AMG GT VERNIEUWD

Mercedes-Benz heeft in Los Angeles een vernieuwde versie van de AMG GT gepresenteerd. De auto ondergaat een reeks cosmetische én technische upgrades. Daarnaast introduceert Mercedes-Benz een nieuwe uitvoering: de AMG GT R Pro.

Begin vorig jaar werd de toen ongeveer drie jaar oude Mercedes-AMG GT op de snijtafel gelegd. Het leveringsgamma van de coupé en roadster werd aangevuld met een GT C-variant én de Duitse supercars maakten onder andere kennis met de nieuwe grille die Mercedes 'Panamericana' doopte. Vanavond heeft Mercedes-Benz in Los Angeles opnieuw een gemoderniseerde versie van zijn sportiefste telg gepresenteerd.

De vernieuwde AMG GT's, de auto's van het nieuwe modeljaar, kenmerken zich aan de voorzijde vooral met hun nieuwe koplampunits, exemplaren waarvan met name de indeling overeenkomsten vertoont met die van de dit jaar aan het leveringsgamma toegevoegde AMG GT 4-Door Coupé. De AMG GT en GT C hebben een nieuw zwart inzetstuk in de achterbumper en de uitlaateindstukken lijken nu op die van de al genoemde GT 4-Door Coupé. De AMG GT heeft twee sets van twee ronde uitlaateindstukken, de GT C heeft trapeziumvormige exemplaren en de R-variant is van achteren te herkennen aan de centraal geplaatste exemplaren.

Ook in het interieur voert Mercedes-Benz wijzigingen door. De AMG GT's krijgen een nieuw infotainmentsysteem, een 10,25 inch groot infotainmentscherm én beschikken te allen tijde over een nieuw en volledig digitaal instrumentenpaneel met een diameter van 12,3 inch. Daarnaast introduceert Mercedes-AMG een reeks nieuwe stuurwielen met touchknoppen en een bedieningseenheid (mét geïntegreerd lcd-display) waarmee de rijmodi zijn in te stellen. Mercedes-Benz vernieuwt verder de middentunnel. Niet alleen vinden we hier het nieuwe touchpad waarmee het infotainment wordt bediend, maar ook een hele rits nieuwe touchknoppen die de oude ronde drukknoppen vervangen.

Daarnaast maakt de AMG GT-familie kennis met een nieuwe topversie: de GT R Pro. Deze versie kun je zien als de overtreffende trap van de al niet malse AMG GT R. In de AMG GT R Pro is techniek van de AMG GT3- en GT4-racers in verwerkt. Deze variant heeft onder andere een aangepast onderstel met aanpasbare dempers, instelbare stabilisatorstangen, koolstofkeramische remschijven én een koets die is volgehangen met vooral functioneel spoilerwerk. Met name de achterspoiler is opvallend, maar wie goed kijkt, ziet dat op meerdere plekken op het carrosserie kleine, uit koolstofvezel vervaardigde lipjes en andere luchtgeleiders zijn aangebracht. De GT R Pro is een gelimiteerde uitvoering, die leverbaar is met groene of grijze racestrepen.

Over motorische aanpassingen is verder geen sprake en dat betekent dat de 4,0-liter biturbo-V8 in de GT opnieuw goed is voor 476 pk en 630 Nm. De GT S is 523 pk en 670 Nm sterk en de GT C's schoppen het tot 558 pk en 680 Nm. De AMG GT R, en de nieuwe AMG GT Pro, hebben een 585 pk krachtige variant van die V8 in de neus liggen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• dikke bak die GT

Comment

Comment

• Ne maat van ne maat (ja, gene maat van mij) die heeft er al een tijdje zo eentje, naast zijne G-klasse AMG.

Comment

• De FL modellen zijn zo een 9 tot 10k duurder geworden.

Comment

• MERCEDES-AMG GT R ROADSTER ONTHULD

De AMG GT is altijd aan verandering onderhevig. Wordt het gamma niet vernieuwd, dan voegt Mercedes-Benz wel een nieuwe variant aan de leveringslijst toe. Vandaag gebeurt dat laatste. We heten welkom: de AMG GT R Roadster!

Zo'n drie jaar geleden presenteerde Mercedes-AMG de GT R Coupé en nu is ook de AMG GT Roadster als R gelanceerd. Net als zijn dichte broer heeft de AMG GT R Roadster de 585 pk en 700 Nm sterke variant van de 4,0-liter grote biturbo V8 in zijn lange neus liggen. Daarmee lanceert de roadster zich in 3,6 tellen naar een snelheid van 100 km/h. Z'n topsnelheid: 317 km/h. Schakelen gaat zoals verwacht met de bekende zeventraps AMG Speedshift DCT.

Net als bij de AMG GT Coupé het geval is, is de R-versie van de AMG GT Roadster een hardere, sportievere variant van het model. Zo maakt de auto kennis met achterwielsturing, actief bij snelheden tot 100 km/h) en heeft en straffer onderstel. Actieve aerodynamica: aanwezig. Hetzelfde geldt voor een directer afgestelde stuurinrichting.

Op de bestellijst komen onder andere een nieuwe kleur voor de stoffen kap én twee met koolstofvezel volgeladen pakketten te staan. Mercedes-AMG gaat slechts 750 AMG GT R's Roadster produceren.

Comment

Comment

Comment

• dikke bak

Comment

Working...
                                          X