Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford S-MAX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford S-MAX

Eind dit jaar staat eindelijk de ‘nieuwe’ Ford Mondeo in de showroom, tijd dus om ook de doeken van zijn grote broer af te halen. Zie hier de kersverse Ford S-MAX.

Dat ziet er best gelikt uit voor een 7-zits MPV toch? Van voor doet-ie wat denken aan een Kia Carens met Aston Martin grille, maar het is vooral veel Mondeo wat deze S-MAX uitstraalt. Dat is ook de auto waar de nieuwe S-MAX zo’n beetje al zijn onderhuidse techniek mee deelt.
    Net zoals bij de vorige S-MAX mikt Ford weer op de gezinspapa die af en toe ook van een potje sturen houdt. De S-MAX is exact zo groot als zijn voorganger maar moet van binnen door slimme interieur-oplossingen meer ruimte bieden. Ook de premium-eisende chauffeur kan tegenwoordig prima toeven in een S-MAX. De nieuwe peoplemover biedt opties als massagestoelen en een elektrisch verstelbare stuurkolom. Daarnaast is er een hele reeks aan veiligheidssystemen aan de auto toegevoegd, waaronder een automatisch remsysteem.
    Voor nu blijft het nog even bij de foto’s, veel informatie heeft het Duits-Amerikaanse merk nog niet vrijgegeven. Echte verrassingen zullen echter uitblijven, we verwachten dezelfde motorisering als in de Mondeo en de S-MAX komt voor het eerst ook met vierwielaandrijving. Daarnaast komt er net zoals van zijn stationbroer, ook een luxur uitgevoerde Vignale.
    De auto maakt zijn debuut op de Paris Autoshow die op 4 oktober zijn deuren opent. Volgende zomer zal de S-MAX een plaatsje in de showroom krijgen.

Bron: autoblog

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Enkel te tanken met BP Ultimate diesel?

Comment

Eindelijk een fatsoenlijk dashboard.
        Hopelijk stoppen ze dat ook gauw in de Kuga.

Comment

Ik vind het maar weinig verandering. Zal relatief snel verouderen. Van het prototype blijft er jammer genoeg niet veel meer over

Comment

Vergelijk met de concept van vorig jaar,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Enkel te tanken met BP Ultimate diesel?
              Hoe zou het gaan met Ford-Power? Nog steeds in de ban?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Al zeker in de ban van Ford

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                  Ik vind het maar weinig verandering. Zal relatief snel verouderen. Van het prototype blijft er jammer genoeg niet veel meer over
                  Inderdaad, toen ik de foto's zag, dacht ik eerst dat het gewoon een facelift van de huidige was...

Comment

Bij die concept was de hoogte van de kofferklep tov de bumper al niet juist. Beetje gemiste kans al blijft het in z'n klasse toch wel de best sturende.

Comment

Er zit gewoon niks anders in die klasse.

De Sharan moet je vergelijken met de Galaxy of Espace.

Een Touran, Zafira of Scenic zitten in de klasse van de C-Max.

Dit is een saaie update. Het enige wat ze gedaan hebben is zorgen dat er wat meer opties op kunnen, en de veilgheidsuitrusting wat up to date te brengen.
                      Motoren zijn nog wat zuiniger gemaakt en That's IT.

Ford-Power zou hier nog wel een paar pagina's lof over kunnen schrijven, maar het is en blijft ne Ford hé. Een matig afgewerkte doorsnee kar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        Ford-Power zou hier nog wel een paar pagina's lof over kunnen schrijven, maar het is en blijft ne Ford hé. Een matig afgewerkte doorsnee kar.
                        Wa voor zever is dat weer. Dit is echt geen doorsnee kar he. Voor wat het is is dit echt een goede auto. Maar als je dan gaat vergelijken met een BMW 3 die minder plek geeft en even veel zal kosten dan is het toch logisch dat die 3 beter stuurt? Als je bij zo een auto het busjesgevoel naar de achtergrond kan duwen, dan vind ik dat een mooie prestatie.

Comment

Volgens mij is DD Fordpower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Juist, BP Ultimate in Duitsland tanken is mijn dagelijkse bezigheid

Comment

Zou wel eens goed kunnen.
                              Begint op te vallen.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Eind dit jaar staat eindelijk de ‘nieuwe’ Ford Mondeo in de showroom, tijd dus om ook de doeken van zijn grote broer af te halen. Zie hier de kersverse Ford S-MAX.

Dat ziet er best gelikt uit voor een 7-zits MPV toch? Van voor doet-ie wat denken aan een Kia Carens met Aston Martin grille, maar het is vooral veel Mondeo wat deze S-MAX uitstraalt. Dat is ook de auto waar de nieuwe S-MAX zo’n beetje al zijn onderhuidse techniek mee deelt.
                                Net zoals bij de vorige S-MAX mikt Ford weer op de gezinspapa die af en toe ook van een potje sturen houdt. De S-MAX is exact zo groot als zijn voorganger maar moet van binnen door slimme interieur-oplossingen meer ruimte bieden. Ook de premium-eisende chauffeur kan tegenwoordig prima toeven in een S-MAX. De nieuwe peoplemover biedt opties als massagestoelen en een elektrisch verstelbare stuurkolom. Daarnaast is er een hele reeks aan veiligheidssystemen aan de auto toegevoegd, waaronder een automatisch remsysteem.
                                Voor nu blijft het nog even bij de foto’s, veel informatie heeft het Duits-Amerikaanse merk nog niet vrijgegeven. Echte verrassingen zullen echter uitblijven, we verwachten dezelfde motorisering als in de Mondeo en de S-MAX komt voor het eerst ook met vierwielaandrijving. Daarnaast komt er net zoals van zijn stationbroer, ook een luxur uitgevoerde Vignale.
                                De auto maakt zijn debuut op de Paris Autoshow die op 4 oktober zijn deuren opent. Volgende zomer zal de S-MAX een plaatsje in de showroom krijgen.

Bron: autoblog

Schitterende voiture!
                                Spijtig dat die alleen FWD heeft.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Goeike.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Bij die concept was de hoogte van de kofferklep tov de bumper al niet juist. Beetje gemiste kans al blijft het in z'n klasse toch wel de best sturende.
                                    Zeker weten!

Comment

Kan er nog discussie zijn zonder iemand in een hoek te duwen aub??

DD heeft overigens gelijk, de S max staat gekend als de best sturende en een van de best rijdende monovolumes in zijn klasse.
                                      Monovolumes dus zoals ik zeg, want dat is het enige waar je het mee mag vergelijken.

Afwerkingsniveau van Fords is inderdaad een stuk lager dan bv. VW, dat ontkent niemand, maar de prijs is ook een stuk lager, plus Ford is redelijk gul met kortingen.

Voor het overige staat het uiteindelijke model toch wel wat veraf van het Concept, dit lijkt me aan de buitenkant alvast eerder een herwerking van het bestaande model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Kan er nog discussie zijn zonder iemand in een hoek te duwen aub??

DD heeft overigens gelijk, de S max staat gekend als de best sturende en een van de best rijdende monovolumes in zijn klasse.
                                        Monovolumes dus zoals ik zeg, want dat is het enige waar je het mee mag vergelijken.

Afwerkingsniveau van Fords is inderdaad een stuk lager dan bv. VW, dat ontkent niemand, maar de prijs is ook een stuk lager, plus Ford is redelijk gul met kortingen.

Voor het overige staat het uiteindelijke model toch wel wat veraf van het Concept, dit lijkt me aan de buitenkant alvast eerder een herwerking van het bestaande model.

Die mannen kennen elkaar en zijn een beetje aan het kloten.
                                        Niks om u aan te ergeren.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X