Ik snap niet goed dat er steeds over design wordt geklaagd? Niet alleen bij deze S-max, maar ook bij andere modellen/ merken. Oké, een auto moet er fatsoenlijk uitzien, maar er zijn toch belangrijkere factoren die imo de keuze van een auto bepalen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford S-MAX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenBijna elke auto rijdt tegenwoordig deftig, en je kan et gewone tot schandalig krachtige motoren in leggen.
Waar zit dan het verschil.... Juist ja in de design.
Comment
-
En jawel, ook deze Ford heeft dat scherpgesneden familiesmoeltje meegekregen.
Met het label Sports Activity Vehicle suggereert Ford dat deze S-Max aardig sportief rijdt, ondanks het feit dat je er zeven personen in kunt stouwen. Of het stuur- en weggedrag van deze grote auto daadwerkelijk uitnodigt tot een lekker potje boenderen over een dijkweggetje valt nog te bezien, maar het mag gezegd worden dat het uiterlijk van ook deze nieuwe Ford (met name aan de voorzijde) geslaagd is.
Het motorenaanbod komt overeen met dat in de (veel te) langverwachte Mondeo, oftewel een tweetal benzinemotoren (1.5- en 2.0-liter) en drie verschillende diesels. Naar verwachting kunnen we de S-Max vanaf aankomende zomer in de showroom bewonderen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik denk dat de 1.6 of 1.5 diesels hier nog wel in komen. Maar volgens mij worden deze in deze prijscategorie weinig tot niet gekozen.
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenOok een 1.5 he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
Das ne naft, geen diesel.RIP Den borre!
Comment
-
Ferme kar.
Interessant dat ze nu ook 4WD versie hebben, de nieuwe Galaxy heeft dit nu ook weer (het uitgaande model had dit niet, dacht ik).
In zo'n wagen hoort wel geen kleine motor, met een 2 liter heeft hij toch heel wat meer adem om het vooruit te trekken.
Comment
Comment