Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
we zijn al jaar en dag gewoon van een soort van horizontale flow in dashboards te zien, waarin de plaatsing en het design van de (centrale) ventilatieroosters opgenomen zijn.
Maar door de opkomst van de centrale touchscreens vinden die geen plaats meer op de gewoonlijke locatie. En komen ze allemaal af met van die verticale roosters naast die touchscreens.
Weg mooie flow van dashboards.
Dat stoort me dus mateloos.
Ik hoop dat er wat meer creatieve interieur ontwerpers daar iets op vinden.
In profiel duikt de neus voor mij teveel naar beneden. Vind heel de voorkant niet passen bij de rest van de auto, te klein, volledig uit proportie....
Spijtig want motoren aanbod kan me wel bekoren.
Zal een ESPACE worden denk ik, hoop wel dat ze snel een 2.0 dci bi-turbo erin plaatsen!
Iemand een idee of de nieuwe S-Max ergens te bezien is? Volgens dealer pas in september? Twijfel tussen Espace en S-Max... op internet zijn alle reviews over rij dynamiek en comfort van de S-Max top, maar zonder proefrit, of zelfs nog maar ingezeten te hebben...
In profiel duikt de neus voor mij teveel naar beneden. Vind heel de voorkant niet passen bij de rest van de auto, te klein, volledig uit proportie....
Spijtig want motoren aanbod kan me wel bekoren.
Zal een ESPACE worden denk ik, hoop wel dat ze snel een 2.0 dci bi-turbo erin plaatsen!
zelfde gevoel eigenlijk qua dat design
vraag is al dat met de strenge voetgangersveiligheid danwel een aerodynamisch probeersel is om de CW waarde laag te houden , maar proportioneel is het niet
vind een dikke versie van de huidige S-max mooier.
Waarom niet? De nieuwe ESPACE is toch stukken mooier? Zowel van binnen als van buiten. Maar iedereen zijn smaak.
Wel, als er van de huidige nieuwe wagens één is waarbij het evenwicht volledig zoek is, is het mijns inziens wel de Espace. Maar inderdaad, ieder zijn smaak.
Ik was niet overtuigd van het design van de nieuwe S-Max, maar heb hem deze week kunnen spotten in Duitsland en moet zeggen dat het plaatsje wel klopt.
Het was natuurlijk wel een dikke versie, maar moet zeggen een hele mooie auto.
Wij zijn van plan om met ons gezin een S-Max te kopen! Iemand ervaring met deze wagen?? Voordelen,nadelen?
We zijn auto aan 't zoeken met 3 volwaardige zitplaatsen vanachter. Heeft er iemand andere suggesties?
Wij zijn van plan om met ons gezin een S-Max te kopen! Iemand ervaring met deze wagen?? Voordelen,nadelen?
We zijn auto aan 't zoeken met 3 volwaardige zitplaatsen vanachter. Heeft er iemand andere suggesties?
De nieuwe is pas uit, dus die moet zich nog bewijzen. Daar moet je dus naar de online recensies voor kijken.
Het is eigenlijk een van de "best uitziende" monovolumes die er zijn, en hij heeft ook de reputatie het best te rijden.
Voor de rest lijkt het me een zeer praktische wagen voor mensen die veel ruimte nodig hebben.
Alternatieven zijn de VW Sharan, Seat Alhambra, Lancia Voyager (heeft wel geen volwaardige 2e rij met 3 zitplaatsen), Peugeot, Citroen..
Wij zijn van plan om met ons gezin een S-Max te kopen! Iemand ervaring met deze wagen?? Voordelen,nadelen?
We zijn auto aan 't zoeken met 3 volwaardige zitplaatsen vanachter. Heeft er iemand andere suggesties?
Ik heb sinds enkele weken de nieuwe Mondeo Clipper. Rijdt uitstekend, zeer comfortabel, stil, belangrijkste opmerking is de aanwezigheid van de vele harde kunststoffen in het interieur.
Persoonlijk vind ik de Mondeo een pak homogener ontworpen dan de SMax.
Is de aanwezigheid van 3 volwaardige zitplaatsen de enige reden om naar een monovolume over te stappen? In dat geval zijn er meer mogelijkheden. Ik heb hier vorig jaar met een collega nog de test gedaan om 3 grote kinderstoelen op de achterbank naast elkaar te plaatsen. Lukte perfect in de Mondeo, lukte niet in de Passat.
Als je voor een monovolume gaat wordt het moeilijk. Merken investeren niet echt in dit slinkend marktaandeel. Je hebt de S-Max, Galaxy en dan nog de Espace. Deze laatste houdt het midden tussen een SUV look en monovolume zoals eigenlijk ook de nieuwe Toyota Rav doet. De Toyota doet het ook niet slecht in verkoop (komt trouwens facelift aan).
Zoals Vitus aanhaalt heb je ook de produkten van de VW groep, maar deze zijn wat ouder en zien er op z'n zachts uitgedrukt wat 'conservatief' uit. Misschien kan je op deze wel een mooie korting versieren op stockmodellen want verkopen doen ze niet echt goed.
Wat de Sharan voorheeft is de kwaliteitsvollere afwerking en een hoogwaardigere indruk binnenin, eigen aan VW.
Alleen ziet hij er in vergelijking zo verschrikkelijk saai uit. Ook het nieuwe model is geen verbetering, jammer. Heb de indruk dat ze meer moeite doen voor de Touran eigenlijk.
De S-max is ook competitiever geprijsd, want de Sharan is wel een pak duurder, en Ford is redelijk gul met kortingen.
Comment