Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vlg artikel op e-basis dus rwd, maar de vito is er ook met fwd dus das ook nietszeggend

Comment

• Tekening is in ieder geval een Espace met MB snuit.

Comment

• Die zal makkelijk €20000 meer kosten.

Comment

• Tja, wat is premium als ze al Kangoo's verkopen onder de naam Citan? En Franse motoren gebruiken? Seffens smelten ze nog samen hihi

Comment

• Ze hebben zelfs audis verkocht onder benz, de mb 100

Comment

• Die bestelwagens? Of welke bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                Die zal makkelijk €20000 meer kosten.
                Ja, maar daar zal onderaan het dashboard waarschijnlijk geen 'harde' plastic gebruikt worden met mogelijk een braampje!

Comment

• Waarschijnlijk? Afwachten maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                    Ja, maar daar zal onderaan het dashboard waarschijnlijk geen 'harde' plastic gebruikt worden met mogelijk een braampje!
                    In een C of CLA zit onderaan net zo'n harde plastiek hoor.

Gisteren nog eens van dichtbij op de weg gezien, en hij is voor mij toch een maatje te groot. Echt wel een imposante verschijning

Comment

• ook de eerste keer hem rijdend gezien, erg mooi...elke espace is mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Korting op de opties is ook 15 procent...
                        Voor mij is de knoop doorgehakt. Het is een hele tijd ja-nee geweest maar als ik zuiver het financiele plaatje bekijk is het gewoon te duur om een wagen van een jaar oud weg te doen. Heb eigenlijk een goeie auto waar ik graag mee rij, weet dat hij betrouwbaar is. Ik zal er wel altijd met een jaloers blik naar kijken eenmaal ze op de weg te zien zijn, maar ergens moet ik nu ook geen geld gaan wegsmijten. Heb er toen voor gekozen nog een oud model te kopen, wel, hij zal dan nog 4 jaar bij mij blijven. Ik troost me met de gedachte dat er altijd beter is dan wat je hebt.
                        Maar ga hier wel meet veel interesse verder lezen en bij gelegenheid eens een ritje mee maken. Schijnt dat hij zeer stil zou zijn, stiller dan de voorganger. Dan verwacht ik toch wel al iets, want ik vind de mijne zeer stil, ook op erg hoge snelheid.
                        Voor de mensen die nu rijden met al die nieuwe snufjes op veiligheidsvlak zoals die afstandsradar en zo. Vinden jullie deze zaken echt een sterke vooruitgang qua actieve veiligheid? Nieuwe Espace zou al deze zaken nu aan boord hebben.
                        slimste wat je kan doen!
                        nieuwe espace koop je toch gewoon binnen paar jaar, geen probleem!

Comment

• Ja he, 't is erg aantrekkelijk om het te doen als je erbij staat in de garage. Maar in feite is het gewoon 't zotteke houden met de centen. Binnen enkele jaren zal ik er ook nog even blij mee zijn als ik dan een nieuwe koop. En dan kan de huidige blijven voor mijn vrouw, ik doe misschien 10k op een jaar. Heeft hij nog geen kilometers he.

Comment

• Je kan natuurlijk nu een nieuwe kopen en de oude(re) aan je vrouw geven...
                            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• (Of aan mij...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                Je kan natuurlijk nu een nieuwe kopen en de oude(re) aan je vrouw geven...
                                Ja ma de oudsten begint binnenkort te leren rijden en de espace is automaat.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In de ronde van België rijdt hij ook mee...

Comment

• Voor t moment heb ik effekes een dipke met mijn goeie Renault relatie ...

Comment

Voor t moment heb ik effekes een dipke met mijn goeie Renault relatie ...
                                        oei??
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Voor t moment heb ik effekes een dipke met mijn goeie Renault relatie ...
                                          Aiai...!

Comment

Working...
                                          X