Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar dat bruin is wel iets speciaals hoor. Je ziet pas bij lichtinval dat het bruinachtig is. Anders lijkt het bijna zwart. Echt erg mooi. Het bruin noemen is bijna afbreuk doen
Binnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
Van de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.
Binnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
Geen zorgen maken, tenzij je verslaafd bent aan stoplicht sprintjes voldoet die prima! Je kan vlot mee in het verkeer en inhalen gaat als een speer door het hoge koppel. Tenminste dat is mijn ervaring met de diesel versie met automaat.
Voor mij was het een reden om de diesel niet te kopen... Is persoonlijk aanvoelen natuurlijk. Ik vond het bruikbare toerental te klein.
Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!
Voor mij was het een reden om de diesel niet te kopen... Is persoonlijk aanvoelen natuurlijk. Ik vond het bruikbare toerental te klein.
Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!
Geef mij maar een hybride of electrische versie. Het minste je met de huidige diesel versie wat deftig versnelt zit je op de autosnelweg aan 150km/u als je niet oppast... wat moet je met een zwaardere motor... Op de Duitse forums lees ik voortdurend klachten over de automatische cruise control die maar tot 140km/u gaat, maar nog nooit dat het wat lang zou duren om die snelheid te halen.
Van de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.
Ha dat kan ik niet... En heb nochtans de meest recente update.
Comment