Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Espace 2014

De Renault Espace was in zijn 30-jarig bestaan altijd een MPV maar de opvolger wordt nu als crossover gepresenteerd. Een interessante move van de Fransen, die benadrukken dat de Espace wel nog altijd vasthoudt aan het concept van een ruim, licht interieur met ruimte voor maximaal zeven personen. En nu kan de Espace dus ook beter door de sneeuw, modder en urban jungle komen.
    We krijgen verder nog geen informatie van de Fransen, die de details schijnbaar bewaren voor de onthulling. De nieuwe Espace wordt volgende week tijdens de autoshow in Parijs onthuld, we zijn erg benieuwd hoe het ruimtewonder van Renault er in real life uitziet. Een eerste indruk krijgen we in de drie foto’s die Renault bij het persbericht meestuurt.

bron:autoblog

Benieuwd welke bandenmaat daarop steekt, geeft me een hoog hotwheels gevoel als ik hem zo bezie.

Comment

Ik ben een Renaultliefhebber, maar bij deze twijfel ik toch. Misschien dat hij in RL mooier is? Ik mis het vele glas, de helderheid en het overzicht dat ik nu heb in mijn huidige Espace. Ik zal hem iig gaan testrijden. Heb altijd gezegd dat, als het nieuw model echt meevalt, ik misschien zo ene zal kopen. Maar alleen al het feit dat er een nieuwe 1600cc diesel zal inzitten houdt me een beetje tegen. Van de huidige 2.0 dci is geweten dat ze uitermate betrouwbaar zijn. En Renault durft toch nogal eens te kampen hebben met kinderziektes. Ofwel even doorrijden en de phase 2 binnen 3 jaar kopen...
      kan alle kanten uit, de mijnen is nog maar 7 maanden oud.

Comment

die nieuwe 1600 wordt ondertussen uitgebreid getest bij de proefkonijnen van benz

Comment

Ja? In welke modellen zit die? En ken je het vermogen? Ik dacht 160 pk?

Comment

Ik mis het Renault van 30 jaar geleden.....Een 25,Espace,11,...hadden veel meer eigen karakter dan de nieuwe modellen. Al heb ik wel het gevoel dat de kwaliteit de laatste jaren bij Renault wel ok is!
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Toch wel een erg hoog bling bling gehalte in deze uitvoering. Wil hem eerst toch eens zien met een beetje modale velgen erop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Ja? In welke modellen zit die? En ken je het vermogen? Ik dacht 160 pk?
                in de nieuwe c200 cdi zit de 130 pk versie, de 180 heeft er 115 pk
                ik ga ervan uit dat de 160 pk, twinturbo, ook verder benut zal worden, maar nu nog niet

Comment

Weer bijgeleerd... Zou er een 2.0 liter beschikbaar blijven denk je? 160 pk in zo'n wagen is niet echt veel. Ik heb nu 175 pk en dat is ook niet overdreven. Mocht de 3.0 dci beschikbaar geweest zijn (die van de Latitude) dan had ik zeker en vast die gekocht. Dat is een heel toffe motor.

Comment

Al die terughoudende reacties... ik vind hem knap, bijdetijds. Goed gedaan, Renault.
                    freude am fahren

Comment

Renault heeft de compleet nieuwe Espace onthuld. De nieuwkomer breekt met alle MPV-tradities uit het verleden en gooit het - net als de nagenoeg identieke concept-car die aan het productiemodel voorafging - over een compleet andere boeg.

Iets meer dan een jaar geleden kwam Renault op de beurs van Frankfurt met de Initiale Paris op de proppen,een studiemodel van de hand van landgenoot Laurens van den Acker. Deze auto gaf een afgemeten voorzet op de nieuwe Espace. En inderdaad, als we die concept-car nu naast het uiteindelijke productiemodel parkeren, kunnen we concluderen dat Renault maar weinig uiterlijke wijzigingen heeft doorgevoerd - even afgezien van typische showcar-elementen als kleine buitenspiegels, een overdaad aan glimmers en 'suicide doors'.
                      Renault geeft nog weinig concrete informatie over de nieuwe Espace, die niet langer als fullsize-MPV maar (helemaal volgens de heersende mode) als cross-over door het leven gaat. In het persbericht wordt gerept van 'een licht, ruimtelijk, comfortabel en flexibel interieur', inclusief 'zwevende' middenconsole, maar die woorden worden helaas (nog) geen kracht bijgezet door fotomateriaal ervan. Voorlopig moeten we het met deze drie foto's doen.
                      Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat we meer specs en beeldmateriaal krijgen van de nieuwe Espace, die op de thuisbeurs in Parijs officieel uit de doeken wordt gedaan. Dat zullen we uiteraard zo snel mogelijk aan jullie doorspelen!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Knap!!!! Renault is goed bezig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                              Al die terughoudende reacties... ik vind hem knap, bijdetijds. Goed gedaan, Renault.
                              Ik moet gewoon worden aan die kleinere ruiten. Dat maakte voor mij de Espace plezierig. Maar kan ook optisch bedrog zijn. Ik zal er iig zo snel hij bij de dealer staat gaan naar kijken en eens inzitten.
                              Die foto's van het interieur vind ik wel zeer knap. Ziet er ook een mooi scherm uit in het midden. Op dat gebied was de Espace verouderd.
                              Verdorie, als ik zo die foto's zie , mis ik toch mijn werk terug hoor. Zal niet lang meer duren of de verkopers mogen op cursus en gaan testrijden. Was een leuke tijd. En dan klanten zoeken...
                              Last edited by ; 25/09/2014, 15:39.

Comment

Mooi, blijft echt herkenbaar als Espace

Comment

Klein detail, zouden die gaten opzij achter uitlaten zijn? Zitten vrij hoog vind ik en zou de eerste keer zijn dat Renault zoiets doet.

Comment

Klein detail, zouden die gaten opzij achter uitlaten zijn? Zitten vrij hoog vind ik en zou de eerste keer zijn dat Renault zoiets doet.

Zitten te hoog daarvoor, die chrome zou er ook niet mooi voorkomen na een jaar.

Comment

Had anders wel mooi geweest mocht het iets lager zijn De chrome zou je wel kunnen poetsen he. Vraag me af wat erachter zit. Carosserie of zo. Mocht er nu een reflector onder zitten... Ik vind het een beetje raar die chrome daar. Ma, ik ben ook oud lol.

Comment

Ik zou eerder denken van wel ??? , beetje hoog maar je hebt er iig dan geen last van als je iets uit de koffer pakt.

Comment

Working...
                                        X