Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Te zien aan de rails van de zetels zal je in deze veel minder verstelmogelijkheden hebben. Je zal bvb niet de middenste zetel eruit kunnen halen en de twee buitenste zetels een 25 cm meer naar binnen zetten en ze voorzien van elk 2 armsteunen wat het in het huidig model wel erg comfortabel maakt voor de passagiers. Ook zal je de zetel niet meer naar voor kunnen schuiven om hem nadien in slaapstand te zetten, wat superhandig was met kleine kinderen. De veiligheidsgordels zijn ook niet meer in de zetels ingebouwd zodat je wellicht ook niet ver meer naar achter kan schuiven.
Comment
-
« Never change the winning team », dus je raakt ook niet aan de naam van een model … De vijfde generatie van Renault’s grote MPV zal om die reden als Espace door het leven gaan. Hij staat pas volgende lente bij de dealer. In tegenstelling tot eerdere info over de naam en het lanceringstijdstip was de info over de wagen op zich helemaal correct …
Wat zou hiervan zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa inderdaad, maar het is de enige bron van info die ik hierover vind. Is gocar betrouwbaar als bron?
Comment
-
't Is toch steeds opnieuw ongelooflijk hoe Renault met zijn lanceringen zich keer op keer laat ringeloren. Tussen hun -soms aarzelende- aankondigingen en de dag dat je effectief bij de dealer kan kijken/testen/bestellen, lanceert een Duits premiummerk soms wel 4 modellen... Onbegrijpelijk.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Geen centrale snelheidsmeter meer? Gedaan met de sociale controle?
Mercedes zou deze getest hebben. Zouden ze overwegen om noch een Renault in het gamma op te nemen?
De wagen lijkt me trouwens geslaagd. Als het prijskaartje goed zit, iets om te overwegen.
Comment
-
Mercedes rijdt nu al met een Renaultmotor rond. En de Citan is een Kangoo. Kan een mooie samenwerking worden, het Franse rijplezier koppelen aan de Duitse kwaliteit...
Ik las dat Mercedes ook met een grote suv komt, maar qua uiterlijk heeft die niks met de espace te maken.
Nee, geen centrale snelheidsmeter meer. Was wel makkelijk, aan flitscamera's kon mijn vrouw me soms verwittigen als ik niet oplette. En als we op topsnelheid reden hadden de kinderen achteraan ook plezier
Comment
-
Ik rij met een pas nieuw gekochte oude... De nieuwe zal veel minder een echte volumewagen worden. De oude heeft heel veel lichtinval, zeker met het grote open dak. Je zit hoger, je hebt goed zicht op de baan door het vele glas,... En wat me ook deed beslissen is dat de nieuwe volledig nieuw is ook qua motoren. En dat is altijd afwachten. Van de 2.0 dci weten we dat hij steengoed is. De 1600 dci met twee turbo's zal zich nog moeten bewijzen. En (Renault iig) een nieuw model heeft altijd kinderziektes. Als ik zie wat er tot op het laatste jaar nog aan de oude Espace aangepast werd (kleinigheden zoals bvb de buis van de luchtfilter met 2 vijzen vastzetten ipv een kliksysteem wat begon te rammelen), dan kan ik enkel besluiten dat ik nu zekerheid kocht en waarvan ik zeker ben dat ik er ook graag mee rijd (is mijn tweede). Met de nieuwe Espace moet ik dat allemaal nog afwachten. Enkel de nieuwe snufjes, daar ben ik wel jaloers op. En het is een mooie wagen die nieuwe Espace. Ik denk voor de tweede fase van het nieuwe model te gaan. Binnen een jaar of 3 -4 als ze de eerste face lift doen. Dan worden er steeds een pak dingen verbeterd aan een wagen. ik heb in het verleden een beetje afgeleerd om direct het nieuwste model te kopen. En da's niet alleen bij Renault zo hoor. Samengevat, ik ben erg tevreden van mijn huidige wagen, mijn hart zegt wel om de nieuwe zeker eens te testen, mijn verstand zegt wachten
Comment
Comment