Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Info is soms wel verkeerd, Espace 4 kreeg maar liefst 4 facelifts

Zal de tweede zetelrij nu een bank zijn of afzonderlijke zetels? Indien afzonderlijk, zou je dan nog een opstelling van slechts 2 zetels op de tweede zetelrij kunnen doen met 4 armsteunen zoals nu? Da's wel zeer comfortabel momenteel.. Heel veel ruimte en echte zetels door die armsteunen.
    Last edited by ; 12/01/2015, 22:19.

Comment

Volgens de Franse configurator aparte zetels.

Als die prijzen zo ook naar België vertaald worden, is mijn volgende leaser bekend.

Zelfs die life versie is al behoorlijk goed uitgerust. 18" velgen, navigatie, cruise control. Enkel zetelverwarming kan je jammer genoeg niet aanvinken bij die versie.
      Altijd een merde bij Franse merken dat ze dat enkel bij de hogere versies aanbieden

Comment

Belgische prijs staat onderaan vorige pagina hé. Voor de zetels, ik lees in de optielijst "2 bijkomende achterzetels".
        ik wil er nog wel een printscreentje bijdoen.

Last edited by svenio_g; 13/01/2015, 13:33.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Naar goede gewoonte zal er bij Renault nog wel een leuk uitgeruste business versie komen, mag ik hopen.

Ben in ieder geval fan van de lijn en het concept.

In Brussel eens een kijkje gaan nemen volgende week.

Ik ontdek wel niet meteen bekerhouders in het interieur.

Comment

Initiale is blijkbaar weer z'n meerprijs dubbel en dik waard... Is me nu wel nog niet duidelijk of je achteraan 1 zetel kan wegnemen en de twee overblijvende zetels meer naar het midden plaatsen.

Comment

Comme il est devenu grand!

Comment

Identiek als de huidige hoor, tot op de cm even groot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Identiek als de huidige hoor, tot op de cm even groot
                  Alors, c'est de la magie

Comment

Zo groot als de Grand espace dan toch wel?

Comment

Ja, net zo groot als de Grand. Maar het schijnt dat er wel veel minder binnenruimte zou zijn. Ik had me voorgenomen om woensdag naar het salon te gaan, speciaal om de Espace te zien eigenlijk. Maar zie daarstraks dat ik volgende week alle dagen één of ander onderzoek moet ondergaan. Behalve de woensdag, maar ik ben niet sterk genoeg om alle dagen iets te doen. Ben ontgoocheld want ging echt wel graag. Moest er iemand gaan zou die dan een paar foto's willen posten van het interieur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Ja, net zo groot als de Grand. Maar het schijnt dat er wel veel minder binnenruimte zou zijn. Ik had me voorgenomen om woensdag naar het salon te gaan, speciaal om de Espace te zien eigenlijk. Maar zie daarstraks dat ik volgende week alle dagen één of ander onderzoek moet ondergaan. Behalve de woensdag, maar ik ben niet sterk genoeg om alle dagen iets te doen. Ben ontgoocheld want ging echt wel graag. Moest er iemand gaan zou die dan een paar foto's willen posten van het interieur?

kheb super super slechte camera maar wil wel proberen, ben er iedere dag.

Comment

Ik ga ook speciaal om de Espace te zien, dus zal evtl ook wel wat gsm foto's nemen

Comment

Ik zou ook echt speciaal voor deze wagen gaan kijken, maar het is me uiteindelijk toch teveel moeite. Zoveel volk daar, druk, duur over de koppen lopen... Mss staat hij binnen een week of 2 al in Drogenbos ofzo.
                            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Het autosalon is voor mij gewoon pure horror. Mij zie je er iig niet , véél te véél volk
                              BMW 420dA : >>>

Comment

Bedankt alvast voor degenen die foto's willen nemen!!
                                In Drogenbos valt er niets speciaals meer te zien. Vroeger was dat de etalage van de invoerder. Nu is dat een gewone garage geworden daar. Dus is geen info of testcentrum meer. Iedereen moet maar bij zijn dealer gaan...
                                Komt door het ontstaan van die pivots. 1 Hele grote dealer (bvb Valckenier Aalst voor onze streek)met onderagenten zeg maar, die via de grote dealer nu bestellen.

Comment

Dat weet ik, van Drogenbos.
                                  Maar toch, ik kom er quasi dagelijks voorbij als ik naar de bestuurdersdepot rij in Brussel-Zuid en daar staan op de parking rondom nog steeds alle mogelijke modellen in vele versies. Ik ben er bijna zeker van dat er nu ook weer een hoop bestelwagens (bv. Trafic in alle kleuren en maten) e.d. stonden die waarschijnlijk nu op het salon staan. Daarmee dacht ik zo dat de kans er mss toch inzit dat je daar, als de nood hoog genoeg is, toch terecht kan.

Comment

De perswagens van de invoerder staan daar ookk nog altijd, weliswaar in veel mindere mate. De invoerder zelf zit er ook nog, boven in de gebouwen.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Net terug van autosalon, de espace stond apart op display met glazen hek errond, je kon met andere woorden niet het interieur bekijken.

Comment

ik ben donderdag en vrijdag geweest en heb de espace goed kunnen bekijken.
                                        De initiale, inderdaad veruit de interessantste, staat spijtig genoeg op een afgebakende plaats, dus daar kan je niet in
                                        Van wat je kan zien zijn echter zetels die heel mooi zijn vanboven, maar blijkbaar donkerder worden beneden (maar dat kon ik ni zien)

De espace intense dan : daar staan er 2 van, en hij ziet er goed uit zowel vanbinnen als vanbuiten
                                        Ik heb er geen uur ingezeten, maar algemene eerste snelle indruk :
                                        De zetels zitten zacht (missen nog wel een kantelfunctie, maar dat zou op de initiale moeten zitten) en geven een goede ondersteuning
                                        Het dashboard ziet er ook goed uit
                                        Minpunt voor mij zijn toch nog steeds de materialen hier en daar. Je krijgt veel wagen voor je geld, veel luxe voor je geld ook, maar je kan dat op details ook zien aan bepaalde zaken. bvb de armsteun die toch wel "licht" naar boven gaat, het materiaal onder de zwevende console, ...
                                        Desalniettemin zijn er ook zaken die wel mooi en leuk zijn afgewerkt
                                        Maar, persoonlijk vind ik m niet de afwerking van mijn laguna halen.

Klinkt nu misschien negatief, en dat is ook een negatief punt, maar in het algemeen is het een super interessante wagen.
                                        Apart design, ook binnenin, goed meubilair, lekker veel uitrusting, ... prijs/gebodene is super
                                        In april zou hij in de showroom staan, en ga dan zeker eens gaan rijden ermee
                                        Hopelijk komt er toch nog een iets zwaardere motor dan een op papier ecologisch 1.6je, want dat is een deel van de toekomst waar ik niet in geloof. Een 2.2 met rond de 200pk en vooral veel koppel en ik ben helemaal geïnteresseerd

@dhl : sorry, ik lees nu pas je berichtje, ik heb er geen foto's van gemaakt, maar ben er zeker van dat er anderen dat nog wel zullen doen
                                        Last edited by berengun; 17/01/2015, 17:52.
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Echt?
                                          Hoe triestig is dat, sèg! En Renault wil zich dan gaan meten met "premium"...
                                          Bij nader inzien is het mss net daarom. Een aantal mensen die 'aan het profiel voldoen' krijgen zo misschien een 'aparte, unieke ervaring' en mogen wel in de Espace. Ergens weggestoken achter een scherm, met een slappe cava erbij...

Comment

Working...
                                          X