Ik ben vaak in't buitenland onderweg. Met de auto, maar ik vlieg ook vrij frequent. De parking in Zaventem of Düsseldorf is met de 508 al vaak een "pain", vind ik. Vele ondergrondse parkings in steden zijn ook behoorlijk smal, is mijn ervaring.
Bij mijn vorige Espace, miste ik toen achteraan ook wel schuifdeuren, maar toen waren mijn kids nog klein.
Maar het is inderdaad allemaal niet onoverkomelijk natuurlijk. Bovendien is het overzicht in zo'n "doos" wel beter dan in een berline.
Ik rijd ook altijd graag een iets minder modale lease auto, dan de zoveelste 3 reeks of audi a4, hier binnen de firma.
Mijn vorige Espace, heb ik als trekauto altijd zeer gewaardeerd trouwens. Zeer stabiel altijd, zelfs met 2 paarden op de trailer.
Deze heeft ook weer een max trekvermogen van 2 ton geremd, zag ik.
Een andere optie was ook nog een Ford KUGA 4x4, maar die viel me qua interieur zoooo erg tegen op't salon, dat die is afgevallen
Ik heb nog een maand of 6 te gaan, voor ik moet bestellen, dus hopelijk tijd om hem ook eens te kunnen test rijden in de lente.
Bij mijn vorige Espace, miste ik toen achteraan ook wel schuifdeuren, maar toen waren mijn kids nog klein.
Maar het is inderdaad allemaal niet onoverkomelijk natuurlijk. Bovendien is het overzicht in zo'n "doos" wel beter dan in een berline.
Ik rijd ook altijd graag een iets minder modale lease auto, dan de zoveelste 3 reeks of audi a4, hier binnen de firma.
Mijn vorige Espace, heb ik als trekauto altijd zeer gewaardeerd trouwens. Zeer stabiel altijd, zelfs met 2 paarden op de trailer.
Deze heeft ook weer een max trekvermogen van 2 ton geremd, zag ik.
Een andere optie was ook nog een Ford KUGA 4x4, maar die viel me qua interieur zoooo erg tegen op't salon, dat die is afgevallen
Ik heb nog een maand of 6 te gaan, voor ik moet bestellen, dus hopelijk tijd om hem ook eens te kunnen test rijden in de lente.
Comment