Ben niet zo kapot van dat velgen design van de 18" wielen, maar hij komt er nog wel mee weg qua grootte, vind ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
wow dit is echt lelijk... sorry voor de liefhebbers :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenwow dit is echt lelijk... sorry voor de liefhebbers :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer deze effectief in de showroom zal staan?
Een benzine 200pk I.P. lijkt me een droomwagen voor een gezin met kinderen.
Sportief, ziet er prachtig uit, zowel binnen als buiten en zal wss zeer goed rijden.
Eindelijk een tof en cool alternatief voor al die saaie monovolumers, hoog tijd !!
Nieuwe S-Max is ook 'te doen' maar tov Espace toch ook aan de saaie kant.Last edited by TT-911; 11/03/2015, 13:32.
Comment
-
Zijn er bij de nieuwe eigenlijk ook nog twee versies?
Of is er nu maar eentje meer?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZijn er bij de nieuwe eigenlijk ook nog twee versies?
Of is er nu maar eentje meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenop mijn 27ste had ik ook een andere smaak ;-)
ben eerder V70/espace/mazda 6/accord etc fanaat. en de Avantime vind ik ook SUPER! zelfs de citroen c6 , welke 27jarige zegt dat?
maar zoals die witte op de foto vind ik het compleet mislukt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenen de Avantime vind ik ook SUPER.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZijn er bij de nieuwe eigenlijk ook nog twee versies?
Of is er nu maar eentje meer?
Nu lijkt er verwarring te ontstaan over van alles en nog wat.
Als ik hier een vraag lees over 2 verschillende versies qua grootte dan is het duidelijk dat de meeste mensen niet mee zijn dat dit een nieuw concept is dat met de oude Espace niet veel gemeen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtendaar ligt het niet aan denk ik wat de vorige espace vind ik SUPER (en heb er ook zelf als jonge snaak mee gereden), val helemaal niet op de gemiddeld 'coole' bak waar jonge gasten op vallen :-).
ben eerder V70/espace/mazda 6/accord etc fanaat. en de Avantime vind ik ook SUPER! zelfs de citroen c6 , welke 27jarige zegt dat?
maar zoals die witte op de foto vind ik het compleet mislukt..
Maar de versie die op het autosalon stond vond ik echt wel knap.
Mss net iets teveel bling bling aan de voorkant, maar het onderscheidt hem tenminste van de meute ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenDat verklaart alles.
.
Zelf ben ik er nog steeds niet aan uit of ik nu wel dan niet fan ben... Zou wel willen, omdat ik de Espace steeds een heerlijke wagen heb gevonden (zeker de eerste en derde generatie ), maar het lukt niet echt...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenLijkt me dat ze de nieuwe Espace beter een andere naam hadden gegeven.
Nu lijkt er verwarring te ontstaan over van alles en nog wat.
Als ik hier een vraag lees over 2 verschillende versies qua grootte dan is het duidelijk dat de meeste mensen niet mee zijn dat dit een nieuw concept is dat met de oude Espace niet veel gemeen heeft.
Maar het ene sluit het andere totaal niet uit.
Van deze konden ze toch even goed een lange en een korte versie maken.Last edited by knight-rider; 11/03/2015, 20:55.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtende Avantime vind ik ook SUPER!.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVan deze konden ze toch even goed een lange en een korte versie maken.
In ieder geval, net bericht van dealer, diesel komt ergens eind april , benzine half juni.
Comment
-
Kom net van de dealer. Eind april zou er een voorstellingsweek gepland zijn. Heb zo eens snel gerekend en met korting af zou ik op 41.000 Euro uitkomen ongeveer (zonder onderhandelen). Maar dan heb ik natuurlijk nog mijn huidige Espace. Die heeft nu 15.000 km en is juist 1 jaar oud. Heeft 42 k gekost. Zou hem zeker niet in de garage overlaten want dan verlies ik teveel. Ik zou iemand moeten vinden die echt specifiek op zoek is naar dat model. Zo zijn er wel als ik lees op het Renaultforum. Misschien zet ik hem te koop en zie ik wel. Ik rij er erg graag mee. Kan ik hem verkopen aan een redelijke prijs doe ik het, zoniet blijft hij gewoon (vind ik zeker geen straf, zou het enkel doen om eens een moderner uiterlijk te hebben). Ik zie wel...
Andere mogelijkheid is de mijne te houden tot fase 2 uitkomt van de nieuwe en dan de mijne door te schuiven naar mijn vrouw... Die zal tegen dan ook aan een andere toe zijn. Fase 2 geeft meer zekerheid, kinderziektes eruit en dan weet je wat die nieuwe 1,6 motoren waard zijn qua betrouwbaarheid. Idem voor die automatische bak met 7 versnellingen. Van degene die ik nu heb weet ik zeker dat die uitermate betrouwbaar is. Zeer goede motoren en volledig doorontwikkeld tot het einde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKom net van de dealer. Eind april zou er een voorstellingsweek gepland zijn. Heb zo eens snel gerekend en met korting af zou ik op 41.000 Euro uitkomen ongeveer (zonder onderhandelen). Maar dan heb ik natuurlijk nog mijn huidige Espace. Die heeft nu 15.000 km en is juist 1 jaar oud. Heeft 42 k gekost. Zou hem zeker niet in de garage overlaten want dan verlies ik teveel. Ik zou iemand moeten vinden die echt specifiek op zoek is naar dat model. Zo zijn er wel als ik lees op het Renaultforum. Misschien zet ik hem te koop en zie ik wel. Ik rij er erg graag mee. Kan ik hem verkopen aan een redelijke prijs doe ik het, zoniet blijft hij gewoon (vind ik zeker geen straf, zou het enkel doen om eens een moderner uiterlijk te hebben). Ik zie wel...
Andere mogelijkheid is de mijne te houden tot fase 2 uitkomt van de nieuwe en dan de mijne door te schuiven naar mijn vrouw... Die zal tegen dan ook aan een andere toe zijn. Fase 2 geeft meer zekerheid, kinderziektes eruit en dan weet je wat die nieuwe 1,6 motoren waard zijn qua betrouwbaarheid. Idem voor die automatische bak met 7 versnellingen. Van degene die ik nu heb weet ik zeker dat die uitermate betrouwbaar is. Zeer goede motoren en volledig doorontwikkeld tot het einde.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKom net van de dealer. Eind april zou er een voorstellingsweek gepland zijn. Heb zo eens snel gerekend en met korting af zou ik op 41.000 Euro uitkomen ongeveer (zonder onderhandelen). Maar dan heb ik natuurlijk nog mijn huidige Espace. Die heeft nu 15.000 km en is juist 1 jaar oud. Heeft 42 k gekost. Zou hem zeker niet in de garage overlaten want dan verlies ik teveel. Ik zou iemand moeten vinden die echt specifiek op zoek is naar dat model. Zo zijn er wel als ik lees op het Renaultforum. Misschien zet ik hem te koop en zie ik wel. Ik rij er erg graag mee. Kan ik hem verkopen aan een redelijke prijs doe ik het, zoniet blijft hij gewoon (vind ik zeker geen straf, zou het enkel doen om eens een moderner uiterlijk te hebben). Ik zie wel...
Andere mogelijkheid is de mijne te houden tot fase 2 uitkomt van de nieuwe en dan de mijne door te schuiven naar mijn vrouw... Die zal tegen dan ook aan een andere toe zijn. Fase 2 geeft meer zekerheid, kinderziektes eruit en dan weet je wat die nieuwe 1,6 motoren waard zijn qua betrouwbaarheid. Idem voor die automatische bak met 7 versnellingen. Van degene die ik nu heb weet ik zeker dat die uitermate betrouwbaar is. Zeer goede motoren en volledig doorontwikkeld tot het einde.
Comment
Comment