Financieel niet nee
Maar dat geldt eigenlijk voor elke nieuwe wagen he. De BTW is al het eerste wat je verliest en dan nog een verlies op het kapitaal. Hoe duurder je wagen, des te groter het verlies.
2 Espaces is teveel, mijn vrouw rijdt daar ook erg graag mee en als de mijne 5 jaar oud zal zijn is de marktwaarde ook niet echt veel meer. Op die manier is het toch goed te spreken he
En Fujin, ja het is echt wel een heel plezante wagen. Ik rij er doodgraag mee. Daarom ook dat het mijn tweede nieuwe Espace van hetzelfde model is. Puur voor de luxe en het comfort zou ik hem direct houden. Maar 't is nekeer iets moderners hebben dat in mijn been bijt.
Langs de andere kant is dat behoorlijk onvolwassen van mij, want dat moderner uitzicht is voor de looks en daar heb je als je eerlijk bent niks aan. Is enkel toffer voor iemand anders. Weet je, nu schaam ik me soms een beetje omdat mijn auto even goed 10 jaar oud zou kunnen zijn op het model afgaande. Velen zullen denken dat het een oude wagen is omdat hij zolang op de markt was.
In feite zou ik me moeten schamen als dit de reden tot vervanging wordt, betekent dat ik me toch aan zou trekken wat de anderen zeggen en ik dacht daarboven te staan. Stom eigenlijk he.
De nieuwste snufjes die op de Espace staan heb ik ook een beetje dubbel gevoel bij. Sommige zaken vind ik tegenwoordig teveel afleiden zoals dat aanraakscherm. Anderzijds is dat ook weer een kwestie van gewoon worden. Vroeger zou ik daar zot van geweest zijn om dit alles uit te proberen, tegenwoordig heb ik wel graag gebruiksgemak en een intuïtieve bediening. Maar dat is een kwestie van gewoon worden natuurlijk. (Vraag me toch af waar het gaat stoppen, waarom zijn Facebook, email, appjes, regelbare sfeerverlichtingen enz nodig in een auto? Dat lijkt me toch zeker en vast de verkeersveiligheid niet te verhogen. Maar bij sommige merken moet je je verwarming al beginnen regelen op een aanraakscherm. Ik vind dat erover. Of is 45 oud worden?)
Maar dat geldt eigenlijk voor elke nieuwe wagen he. De BTW is al het eerste wat je verliest en dan nog een verlies op het kapitaal. Hoe duurder je wagen, des te groter het verlies.
2 Espaces is teveel, mijn vrouw rijdt daar ook erg graag mee en als de mijne 5 jaar oud zal zijn is de marktwaarde ook niet echt veel meer. Op die manier is het toch goed te spreken he
En Fujin, ja het is echt wel een heel plezante wagen. Ik rij er doodgraag mee. Daarom ook dat het mijn tweede nieuwe Espace van hetzelfde model is. Puur voor de luxe en het comfort zou ik hem direct houden. Maar 't is nekeer iets moderners hebben dat in mijn been bijt.
Langs de andere kant is dat behoorlijk onvolwassen van mij, want dat moderner uitzicht is voor de looks en daar heb je als je eerlijk bent niks aan. Is enkel toffer voor iemand anders. Weet je, nu schaam ik me soms een beetje omdat mijn auto even goed 10 jaar oud zou kunnen zijn op het model afgaande. Velen zullen denken dat het een oude wagen is omdat hij zolang op de markt was.
In feite zou ik me moeten schamen als dit de reden tot vervanging wordt, betekent dat ik me toch aan zou trekken wat de anderen zeggen en ik dacht daarboven te staan. Stom eigenlijk he.
De nieuwste snufjes die op de Espace staan heb ik ook een beetje dubbel gevoel bij. Sommige zaken vind ik tegenwoordig teveel afleiden zoals dat aanraakscherm. Anderzijds is dat ook weer een kwestie van gewoon worden. Vroeger zou ik daar zot van geweest zijn om dit alles uit te proberen, tegenwoordig heb ik wel graag gebruiksgemak en een intuïtieve bediening. Maar dat is een kwestie van gewoon worden natuurlijk. (Vraag me toch af waar het gaat stoppen, waarom zijn Facebook, email, appjes, regelbare sfeerverlichtingen enz nodig in een auto? Dat lijkt me toch zeker en vast de verkeersveiligheid niet te verhogen. Maar bij sommige merken moet je je verwarming al beginnen regelen op een aanraakscherm. Ik vind dat erover. Of is 45 oud worden?)
Comment