Kan hem wel smaken, deze. Ook zeker het interieur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenZonder er mee te rijden??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWelke versie heb je gereden?
Het comfort niveau is echt zeer hoog, zelfs als ex C6 rijder was ik onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenDe 160pk diesel, de benzine versie is er nog niet maar die diesel is ook zeer aangenaam in die wagen.
Het comfort niveau is echt zeer hoog, zelfs als ex C6 rijder was ik onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk BerichtenOT en puur uit persoonlijke interesse, maar hoeveel de C6 en waarom rijd je er niet meer mee?
Ik rij er niet meer mee omdat die 3 jaar geleden is verkocht.
Was toen 4 jaar oud en langer hou ik een firmawagen niet.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenBest eerst een jaar of 5 wachten tot al de kinderziektes er uit zijn. Zoals gewoonlijk (vorige Espace , Laguna...) zal de kwaliteit en betrouwbaarheid de eerste jaren wel ondermaats zijn....
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten50K is toch nog altijd veel geld, als je dat wilt neerleggen zijn er toch andere opties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenBest eerst een jaar of 5 wachten tot al de kinderziektes er uit zijn. Zoals gewoonlijk (vorige Espace , Laguna...) zal de kwaliteit en betrouwbaarheid de eerste jaren wel ondermaats zijn....
Ik moet er eerlijkheidshalve dan ook wel bijzeggen dat iedere keer hij z’n wagen van de hand doet de bestuurderszetel zijn beste tijd gehad heeft, op dat vlak is er dan wel weer wat werk.
Comment
-
Ik ben persoonlijk ook nog nooit in de steek gelaten door mijn Franse keuzes.
Heb 180K op een Espace van de vorige generatie gezet, zonder maar 1 mankementje. Was zelfs eentje met de veel verguisde 2.2 dci motor én automaat.
En de 508 heeft nu ook al een kleine 150K zonder een krimp te geven (knock on wood)
Er zijn hier collega's die met hun Passat en C klasse al véél meer zever gehad hebben.
Van kapotte zetels ook geen last, integendeel. De zetels in de Peugeot zijn bij verre de beste die ik tot nu toe al had.
De standaard zetels in mijn 3 reeks, die ik hiervoor reed kunnen daar een puntje aan zuigen.
Mss wel niet helemaal appels met appels vergelijken, want de pug heeft wel de lederen zetels met uitschuifbare dijsteun.
In ieder geval heb ik al lang geleerd van niet zomaar te (ver)oordelen voor je er zelf mee gereden hebt.
Maar Vlamingen blijven badge kopers hé? Toen ik van een BMW naar een Peugeot overschakelde, dacht iedereen dat mijn leasing budget ingeperkt was ;-) ;-)Last edited by Bud Wijzer; 24/04/2015, 11:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMaar Vlamingen blijven batch kopers hé?
'batch' is een lot of een serie, bijvoorbeeld 'in batch produceren'2.0 JTDm
Comment
-
Tussen pakweg 2002 en 2006 hebben ze toch serieuze betrouwbaarheidsissues gehad bij Renault, vooral met de Espace en de Laguna en in minder mate ook de Megane.
Het was zelfs zo erg dat de premies die verkopers moesten betalen voor een garantieverzekering torenhoog waren. Vandaar dat er veel van die wagens linea recta op de boot werden gezet.
Jongste jaren is het inderdaad een stuk verbeterd dat klopt.2.0 JTDm
Comment
-
Vanaf 2007 a 2008 zijn de meeste problemen van de baan. Is natuurlijk wel de eerste keer dat Renault nu de weg op gaat van die vele snufjes die in de nieuwe Espace zitten en dat zal wel weer beetje afwachten worden. Ook de nieuwe dieselmotoren zullen hun degelijkheid terug moeten bewijzen (alhoewel Mercedes hier proefkonijn speelde).
Ikzelf vind de nieuwe Espace erg knap, alhoewel het geen Espace meer is zoals we die kenden. Er is veel minder ruimte, maar dat is dan ook het enige puntje van mijn kritiek (en het niet voorhanden zijn van een zwaardere motor in mindere mate).
Heb erg getwijfeld, maar besloot het toch niet te doen. Mijne is een jaar oud en hiervan ben ik zeker dat hij zeer betrouwbaar is. Ik wacht tot phase twee en koop me dan enen. Dan gaat de huidige naar mijn vrouw. Net als alle merken is de tweede phase steeds sterk verbeterd. Zal dan wel weer zo hip niet meer zijn tov nu (is dan geen nieuw model meer), maar dat is toch maar voor de buitenwereld. De enige wagen die volgens mij direct in het vaarwater zit en die ik ook graag zou testen is de nieuwe Range Rover Discovery sport. Dat lijkt me ook een interessante wagen in verhouding tot de kostprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenJe bedoelt wellicht 'badge kopers' van het Engelse 'badge buyers' waarbij badge hier = merkopschrift
'batch' is een lot of een serie, bijvoorbeeld 'in batch produceren'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten50K is toch nog altijd veel geld, als je dat wilt neerleggen zijn er toch andere opties?
Eventueel een nieuwe S-max maar de Espace speelt in een veel hogere categorie. Ga er naar kijken en verbaas uzelf.
En ten tweede. 50K? Ik heb de duurste versie genomen met alle opties en kom net boven de 41k netto.
Voor dit premium product (niet van naam en imago, who cares, wel van afwerking en rijgevoel) is dat een koopje.
Comment
Comment