Oorspronkelijk geplaatst door 993S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenInitiale 160 DCi met alle opties erop, zonder korting en incl BTW = 49 500 EUR
Bij Renault krijg je een pak meer % en t.o.v. de merken waar 'Thompy' op alludeerde is dat van belang.
Soit, ieder zijn gelijk zeker, koop u gerust een premium merk. Is absoluut niks mis mee. Wss veel beter in restwaarde !
Ik verwacht over 2 maand ook een BMW en daar ben ik zeer content mee. Deze Espace is gekocht voor mijn vrouw en zal daarnaast ook dienst doen als gezinswagen (3 jonge kinderen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenUw bankrekening int. het gene ene moer wat de brutto prijs is , netto na korting is wat ik wil weten om te kunnen vergelijken.
Bij Renault krijg je een pak meer % en t.o.v. de merken waar 'Thompy' op alludeerde is dat van belang.
Soit, ieder zijn gelijk zeker, koop u gerust een premium merk. Is absoluut niks mis mee. Wss veel beter in restwaarde !
Ik verwacht over 2 maand ook een BMW en daar ben ik zeer content mee. Deze Espace is gekocht voor mijn vrouw en zal daarnaast ook dienst doen als gezinswagen (3 jonge kinderen).'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenUw bankrekening int. het gene ene moer wat de brutto prijs is , netto na korting is wat ik wil weten om te kunnen vergelijken.
Ik verwacht over 2 maand ook een BMW en daar ben ik zeer content mee. Deze Espace is gekocht voor mijn vrouw en zal daarnaast ook dienst doen als gezinswagen (3 jonge kinderen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIk ben maar een eenmansbvba en kreeg toch direct zonder vragen 15% fleetkorting, niet nog verder doorgevraagd, bestelling is toch maar voor sept of okt.
Comment
-
Ik heb heel wat merken en garages bekeken (BMW, Volvo, VW, Peugeot, Renault) en de Espace verraste mij zowel in design, uitrusting, als rijgedrag (korte proefrit kon mij ogenblikkelijk overtuigen).
Wat leaseprijs betreft: de meeste garages/leasefirma's hanteren een standaard kortingspercentage van 15% waarbij sommigen zelfs nog verder gaan (18%) als je werkzaam bent in een overheidsbedrijf, school, ziekenhuis,...
Comment
-
Goh ja, in feite is dat nu ook niet erg veel, particulier krijgt toch ook 13 procent als ik goed kan rekenen (ongeveer) 8 procent + 2500 overnamepremie (geen recyclagepremie en geen verplichting om uw wagen over te laten, wel te vervangen) geeft op 50 k 13 procent totaal. Is wel ongezien zoveel korting voor nieuw model.
De belangstelling lijkt me enorm te zijn. Was gisteren in de garage, twee verkopers die bezig waren voor een Espace en drie klanten die stonden te wachten op een verkoper. En dat voor een donderdagnamiddag. Denk dat het een commercieel succes zal worden. De auto oogt mooi, heeft een mooie uitrusting en is niet duur.. wat wil je nog meer
Comment
-
Ik vind m wel vrij interessant, in die zin, dat je eigenlijk zelfs de basisversie kan nemen en dan heb je nog een volledig uitgeruste wagen (parkeersensoren voor+achter, LED lichten, panoramisch dak, GPS, ...) = een ruime wagen voor pakweg 30000 euro netto (particulier)
Maar hij is wat te groot voor mij, zou liever een stapje kleiner gaan dan groter...maar toch es gaan zien dit weekendWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Ja, maar als je ziet wat de initiale extra biedt is het prijsverschil zeker en vast verantwoord. Pano dak is een optie he? Ik dach dat de voorruit standaard een stuk doorloopt maar je voor een volledig open dak moet bijbetalen. Dat die voorruit doorloopt vind ik knap. Ik heb nu ook zo'n kolossaal dak, maar in feite genieten de passagiers achteraan er het meeste van. Zo'n voorruit die doorloopt is erg leuk voor de lichtinval (heb wel niet gekeken of je een zonnewering hebt daar)
Zo'n zonnewering is ook gunstig voor het rijgeluid. Maakt aan hoge snelheid wel verschil als je de zonnewering dichtdoet, of in de winter heb je minder koude straling. Is wel een zonnewering identiek als bij ene zonder open dak. Nog niet gezien hoe het nu is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenOp de initiale (en ik dacht eigenlijk alle) is het glazen dak standaard, het elektrisch openschuivend dak is een optie maar opgelet dan verlies je 4 cm hoofdruimte en zat ik met m'n 1m83 al tegen het dak.
Comment
Comment