Sowieso 15 %? Ik heb een offerte van 7 % + een premie van 2500€
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDat is zonder twijfel de knapste der espacen! Heerlijk mooie wagen!
Schoon is dat nooit geweest. Met de beste wil van de wereld niet.
Een monovolume is per definitie een noodzakelijk kwaad en niks om over te stoefen.
Ben echt blij dat Renault nu een echt alternatief uitbrengt voor mensen die niet willen rond rijden in zo een dozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenSowieso 15 %? Ik heb een offerte van 7 % + een premie van 2500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenTot voor kort was een Espace een lelijk kot dat puur functioneel was.
Schoon is dat nooit geweest. Met de beste wil van de wereld niet.
Een monovolume is per definitie een noodzakelijk kwaad en niks om over te stoefen.
Ben echt blij dat Renault nu een echt alternatief uitbrengt voor mensen die niet willen rond rijden in zo een dozen.
Comment
-
Hoe kom ik aan die 50k? Wel gisteren opnieuw bij van Trier geweest (om mijn batterij van de sleutelkaart te vervangen want zaterdag was magazijn niet open) en daar stond hij dus met de prijs van 48.800 euro (fully loaded 160pk diesel). Het is dus idd geen 50k. Maar uiteraard heb je daar nog korting en al op dan komt het al dichter bij de 40k.
Het is gewoon wat je wil, ik wou hier geen riot starten want vind hem zelf wel mooi, alhoewel chique is meer jusite woord. Vanbinnen kan ik hem wel smaken, langs buiten wat minder maar hij heeft zeker uistraling.
In ieder geval bedoel ik dus -> ik zou nooit 50 of 40! hieraan kunnen geven. Langs de andere kant is de wagen het wel waard als je naar concurrentie gaat zien en rekening gaat houden met wat je krijgt voor dat geld. Maar goed ik zou aan niet veel geld kunnen geven, een 318d kan je ook configureren voor dat geld, ik vind dat waanzin! Ik lees hier zelfs dat een DS5 in deze prijsklasse speelt wtf! Mss ben ik gewoon een gierigaardLast edited by SteakFriet; 02/06/2015, 08:56.
Comment
-
Ja, maar als je een beetje rondkijkt op de markt, is het wel zo dat een nieuwe auto tegenwoordig toch snel 40 k kost als je iets of wat wil van een grotere wagen met uitrusting. Het is zelfs een minimum, want als je de duurdere merken gaat bekijken zit je direct aan 60k voor een grotere wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, maar als je een beetje rondkijkt op de markt, is het wel zo dat een nieuwe auto tegenwoordig toch snel 40 k kost als je iets of wat wil van een grotere wagen met uitrusting. Het is zelfs een minimum, want als je de duurdere merken gaat bekijken zit je direct aan 60k voor een grotere wagen.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, maar als je een beetje rondkijkt op de markt, is het wel zo dat een nieuwe auto tegenwoordig toch snel 40 k kost als je iets of wat wil van een grotere wagen met uitrusting. Het is zelfs een minimum, want als je de duurdere merken gaat bekijken zit je direct aan 60k voor een grotere wagen.
Vallen scenics, meganes, peugeots 308, 508, golf, Octavia, Astra, ix35 , en minder aangekleed ook de klasse hoger zoals 508, mondeo etc etc onder het minimum?
Ik zou liever het tegendeel beweren. Welke particulier geeft er nu in hemelsnaam meer dan 40 000, (of zelfs meer dan 30 000) aan een auto? Geen bepaalde krotwagens die ik hier vernoem lijkt me.
Ik hou van auto's maar meer dan 30 000 geef ik er niet aan. Niets devalueert zo snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenEen minimum?
Vallen scenics, meganes, peugeots 308, 508, golf, Octavia, Astra, ix35 , en minder aangekleed ook de klasse hoger zoals 508, mondeo etc etc onder het minimum?
Ik zou liever het tegendeel beweren. Welke particulier geeft er nu in hemelsnaam meer dan 40 000, (of zelfs meer dan 30 000) aan een auto? Geen bepaalde krotwagens die ik hier vernoem lijkt me.
Ik hou van auto's maar meer dan 30 000 geef ik er niet aan. Niets devalueert zo snel.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMocht ik als particulier een wagen kopen dan was het een tweedehands Duitser met +/- 50.000 km. Met een budget van 40.000 km's rijdt je dan met een chique MB, Audi, ... rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGelijk heb je. Moet maar eens autoscouten ... Als je echt wil uitpakken dan kun je met 25000 euro mooie frisse limo's op de kop tikken.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMocht ik als particulier een wagen kopen dan was het een tweedehands Duitser met +/- 50.000 km. Met een budget van 40.000 km's rijdt je dan met een chique MB, Audi, ... rond.
Niet iedereen koopt een auto voor de badge en zich premium te voelen tov zijn buurman. Duitse drievuldigheid wordt hier nog altijd aanschouwd als ideaal. Blijft grappig..Last edited by SteakFriet; 02/06/2015, 15:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenEen minimum?
Vallen scenics, meganes, peugeots 308, 508, golf, Octavia, Astra, ix35 , en minder aangekleed ook de klasse hoger zoals 508, mondeo etc etc onder het minimum?
Ik zou liever het tegendeel beweren. Welke particulier geeft er nu in hemelsnaam meer dan 40 000, (of zelfs meer dan 30 000) aan een auto? Geen bepaalde krotwagens die ik hier vernoem lijkt me.
Ik hou van auto's maar meer dan 30 000 geef ik er niet aan. Niets devalueert zo snel.
Nuja dat is persoonlijk, ik koop ook altijd tweedehands trouwens aangezien het grootste waardeverlies dan al geleden is. Ik koop ook bijna jaarlijks een andere wagen, al hoop ik met deze nu wel eens wat jaren te rijden. In mijn geval zou het zot zijn aan een nieuwe wagen zo veel geld te geven.
Maar er zijn ook genoeg mensen die wil het geld leggen voor die wagens en daar heb ik nu geen problemen mee, ieder zijn ding en prioriteiten he.
Zoals je aangeeft zijn er trouwens zelfs nieuw genoeg wagens die minder kosten maar je krijgt dan wel effectief minder ook vind ik. Dus opzich zijn de prijsverschillen wel normaal maar mij zul je nooit iets zien kopen in die duurdere klassen.Last edited by SteakFriet; 02/06/2015, 15:46.
Comment
-
Tja, ik zie toch wel verschil tussen onze scenic van 25 k en onze espace van een goei 40 k bij het rijden hoor. Espace rijdt toch een stuk beter.
Je kan de nieuwe Espace ook moeilijk gaan vergelijken met een Scenic, Astra, 308, 508,... Dat is gewoon een andere wagen.
Inderdaad, als ik zoiets terug wil kom ik altijd aan minstens 40k. Neem bvb een Freelander Sport, daar kom je er nog niet mee. Idem, mijn zusje haar Evoque, ook al wat duurder. Ga je bij de Duitsers voor bvb een R klasse (die was nog verkrijgbaar toen) kwam ik met 60k niet toe met opties. Okkazie rijden wil ik niet.
Toen ik 35 was vond ik 30 k ook veel, nu op mijn 45ste vind ik 60 k veel maar misschien vind ik dat wel meevallen als ik weer 10 jaar verder sta. Op mijn 35 ste was ik bvb nog mijn huis aan't betalen. Veel of weinig zijn relatieve begrippen die veranderen in je leven. Ik geef dan bvb geen geld uit aan verre reizen of zo, dat doe ik dan weer niet graag. Hobby's heb ik ook niet echt behalve mijn elektrische fiets. En ja, die mocht dan ook wat meer kosten. Dat is met alles zo, je hebt er al van 1000 euro en je hebt er van 5000 euro.
Ik vind dat je hoogstens iets kan beoordelen of het je je waard is en of je het kan betalen. Maar zeggen dat iets duur is, is verkeerd denk ik.
Comment
-
Je hebt deels gelijk denk ik. Een goed voorbeeld is de AUDI A1. Ik had altijd al een beeld van dat klein go-karretje als zijnde 'veeeeel te duur voor wat het is'.
Op een bepaald ogenblik kreeg ik zo ene als vervangauto. Miljaar, wat reed dat goed !!!! Ik wist meteen 'waarom' de A1 meer kost dan pakweg een standaard VW, KIA, HYUNDAI, ....
Ik heb ook een Aziaat in het gezin en prijs/kwaliteit ben ik uitermate tevreden. Toch moet ik (helaas) toegeven dat een gelijkaardige Duitser die 20% meer kost heeft wel meer in zijn marge heeft.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenNiet iedereen koopt een auto voor de badge en zich premium te voelen tov zijn buurman. Duitse drievuldigheid wordt hier nog altijd aanschouwd als ideaal. Blijft grappig..
Op een bepaald ogenblik kreeg ik zo ene als vervangauto. Miljaar, wat reed dat goed !!!! Ik wist meteen 'waarom' de A1 meer kost dan pakweg een standaard VW, KIA, HYUNDAI, ....
Ik heb ook een Aziaat in het gezin en prijs/kwaliteit ben ik uitermate tevreden. Toch moet ik (helaas) toegeven dat een gelijkaardige Duitser die 20% meer kost heeft wel meer in zijn marge heeft.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenJe hebt deels gelijk denk ik. Een goed voorbeeld is de AUDI A1. Ik had altijd al een beeld van dat klein go-karretje als zijnde 'veeeeel te duur voor wat het is'.
Op een bepaald ogenblik kreeg ik zo ene als vervangauto. Miljaar, wat reed dat goed !!!! Ik wist meteen 'waarom' de A1 meer kost dan pakweg een standaard VW, KIA, HYUNDAI, ....
Ik heb ook een Aziaat in het gezin en prijs/kwaliteit ben ik uitermate tevreden. Toch moet ik (helaas) toegeven dat een gelijkaardige Duitser die 20% meer kost heeft wel meer in zijn marge heeft.
Ik heb dat ook eens meegekregen als vervangwagen, ik vond dat klein, geen goede zitpositie en te duur voor wat het is imo. De achterbank is daar ook maar puur voor de show want ik kan er niet in zitten.
En ook niet echt zuinig, was van een tripje Aken-Stabroek.
Nee, voor dat geld koop ik mij liever een ibiza waar ik nog een tijdje mee heb rondgereden, dat imo er beter uitziet, een pak leuker stuurt, stukken goedkoper is, ruimer is maar waar de afwerking wel wat minder is. Of als de badge er toe doet eventueel een polo .
BMW X5 45e
Comment
-
Zo zie je maar. Smaken verschillen gelukkig . Voor mijn lengte 1.89 m was het zitcomfort en ruimte vooraan uitermate goed (en ook voor mij vrouw).
Ik had een 2.0 tdi, was vinnig en erg leuk om mee te rijden. Inderdaad, de rest van de ruimte is nihil.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenZo zie je maar. Smaken verschillen gelukkig . Voor mijn lengte 1.89 m was het zitcomfort en ruimte vooraan uitermate goed (en ook voor mij vrouw).
Ik had een 2.0 tdi, was vinnig en erg leuk om mee te rijden. Inderdaad, de rest van de ruimte is nihil.BMW X5 45e
Comment
Comment