Ik heb altijd van Renault gehouden, maar nu de nieuwe Espace een totaal andere vorm kreeg, zou ik eerder voor de Freelander Sport gaan. Zitten nu een beetje in dezelfde categorie. Vond de Evoque erg mooi maar te klein toen ik mijn Espace kocht, de Freelander vult dit mooi op.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk BerichtenHet is DISCOVERY sport. Vind dit ook een gelaagde wagen maar mijn "goesting" was rap over na een configuratie, veel te duur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtengisteren in Zeeland een tijdje achter eentje gereden....toch een no go voor mij ondertussen.
Hij ziet er echt zelfs massaler uit dan zijn voorganger imoOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
"Enorm tegenvallen" vind ik nu ook wat overdreven. Maar ik vind wél dat hij 3/4 achteraan héél veel weg heeft van de -ietwat banale- Peugeot 5008... Veel minder speciaal dus dan hij in eerste instantie deed vermoeden. Alle ontwerpen van Laurens Van Acker zijn volgens mij ziek in hetzelfde bedje: Ik ben die vrij snel beu...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten"Enorm tegenvallen" vind ik nu ook wat overdreven. Maar ik vind wél dat hij 3/4 achteraan héél veel weg heeft van de -ietwat banale- Peugeot 5008... Veel minder speciaal dus dan hij in eerste instantie deed vermoeden. Alle ontwerpen van Laurens Van Acker zijn volgens mij ziek in hetzelfde bedje: Ik ben die vrij snel beu...
Nu, de ervaring leert me dat er de laatste 10 jaar geen enkele Renault is uitgekomen die ik instant écht mooi vond. Maar hoe ouder ze worden, hoe knapper. Avantime, Velsatis, Megane II,... Hoe ouder ze worden, hoe meer ze kloppen. Prachtige ontwerpen die vroeger maar wat raar aandeden.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
weer eentje gezien vandaag. die donker paarse kleur trouwens
ik vind hem uiteindelijk toch maar niets lang getwijfeld maar... nop. hij is het net, ondanks het knappe interieur
wel alle respect voor renault voor zowel design lef keer op keer, echt knap dat ze het durven en blijven doen!
maar geef me toch maar een dikke versie van de vorige grand espace :-), klassieker maar more my thing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenweer eentje gezien vandaag. die donker paarse kleur trouwens
ik vind hem uiteindelijk toch maar niets lang getwijfeld maar... nop. hij is het net, ondanks het knappe interieur
wel alle respect voor renault voor zowel design lef keer op keer, echt knap dat ze het durven en blijven doen!
maar geef me toch maar een dikke versie van de vorige grand espace :-), klassieker maar more my thing.
op de parking van de verhuurwagens aan de shell in zaventem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenen weer een gezien.. een donkerbruine.
op de parking van de verhuurwagens aan de shell in zaventem.
wel garage wagen
tgaat snel met het model!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten8 dagen aan de cote d'azur gezeten en geen één gezien, nochtans veel uitstappen gedaan.
Ook niet op de weg heen en terug
Gisteren tussen de Spaanse grens en Parijs een 4 tal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten8 dagen aan de cote d'azur gezeten en geen één gezien, nochtans veel uitstappen gedaan.
Ook niet op de weg heen en terug
Comment
-
Op heel mijn reis naar Spanje en terug geen enkele gezien, op de terugweg wel net voorbij Luik eentje... valt wel direct op in je spiegel als het donker is aan zijn koplampen alsook de lichten achteraan met de knipperlichten hebben een degelijke uitstraling.
Ik loop er warm voor maar de topversie kost me toch snel €42.000 all-in zoals ik dat wil...
Voorlopig is de samenstelling een Initiale Paris met 160pk motor in het chocoladebruin incl schuifdak en two-tone leder interieur en 5 seats dan behoudt je de grote kofferbak
We zien wel, bestellen doe ik voorlopig niet daar de wachttijden nu al oplopen tot januari 2016 en zolang wens ik niet te wachten op een auto.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
42 all in is eigenlijk niet duur, is goedkoper dan de vorige versie. Heb er verleden week eindelijk eens mee gereden, maar was voor mij een afknapper. Veel meer lawaai dan in de vorige versie. Zowel qua motor als banden. Ook heel veel piepjes en rammeltjes in het interieur. Qua ruimte en lichtinval is het ook volledig anders, maar dat is eigen aan het concept. Je houdt ervan of niet. De 1,6 diesel doet het niet zo goed vind ik. Bruikbaar toerental is te klein. Die laatste duizend toeren lijken echt ammechtig.
Wat wel zeer goed is, is de wegligging. Die ging er stukken op vooruit, tenminste als je in sport rijdt. In comfort gaat hij deinen en wordt hij zoekerig. Ook de automatische versnellingsbak is zeer aangenaam.
Maar samengevat voor mij, een no go. Ik heb altijd heel graag Renault gereden, maar deze ligt me niet. Vooral de parasietgeluiden stoorden me enorm. Jammer, want uiterlijk leek het me een geschikte opvolger.
Comment
Comment