Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind nu wel dat iedereen vrij is zijn mening te geven. Om iemand zielig te noemen omdat een bepaalde wagen hem niet aanstaat is mij een brug te ver.

Los hiervan, de instellingen van de wagen bepalen enorm het rijden. Ik schreef destijds nogal negatief over de wagen na een korte test. Heb de auto een tweede kans gegeven met bvb het virtuele motorgeluid uitgeschakeld en dan vond ik die best ok.
    Blijkbaar had ik ook tijd nodig om aan het concept te wennen na twee Espaces die nog echt monovolume waren. Allez, ne helen uitleg, voor de geinteresseerden lees het topic Audi Q5 of Renault Espace eens en dan zal je zien dat ik me volledig moet verontschuldigen voor mijn negatieve uitlatingen. Behalve dat het vermogen van de diesel nipt is..
    Levering Initiale 200 EDC voorzien einde dit jaar Enkel de kleur, die kan ik nog veranderen tot maandag. Twijfel, twijfel... Geen donkere kleur iig. Blijven over het cassiopiagrijs en het duinbeige. (persoonlijk vind ik duinbeige het best combineren met het bruine interieur, dus voorlopig dit aangeduid op de bestelbon)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Ik vind nu wel dat iedereen vrij is zijn mening te geven. Om iemand zielig te noemen omdat een bepaalde wagen hem niet aanstaat is mij een brug te ver.
      Uiteraard is iedereen vrij om zijn mening te geven; ik noem iemand die een bepaalde wagen niet aanstaat niet zielig. Ik noem mensen zielig die zogezegd een auto niet aanstaat enkel en alleen omdat zij het niet willen of kunnen veroorloven zielig. Kleine verduidelijking/nuance.
      Mensen die dus met wat dan ook of om welke reden ook met eender welk vehikel rondbollen, zijn dus niet per definitie zielig.

BTW: nogmaals gefeliciteerd met uw verstandige en van goede smaak getuigende keuze.

Comment

• Dank je voor het compliment
        Ja, je hebt wel gelijk dat er dikwijls mensen iets lelijk vinden gewoon omdat het te duur zou zijn. Ma of die echt gelukkig zijn?

Comment

• Zo zijn er ook veel mensen die per definitie iets lelijk vinden omdat het te goedkoop is, of omdat er de verkeerde badge op staat. Of die gelukkig zijn is ook de vraag.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• goei antwoord

Comment

• Ja... is ook zo. Och, zolang we zelf maar tevreden zijn hee. Op de eerste plaatsen komen gezondheid en liefde, al de rest is meegenomen vind ikzelf.

Comment

• hier zijn we dikke vrienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                  Zo zijn er ook veel mensen die per definitie iets lelijk vinden omdat het te goedkoop is, of omdat er de verkeerde badge op staat. Of die gelukkig zijn is ook de vraag.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  goei antwoord
                  Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Ja... is ook zo. Och, zolang we zelf maar tevreden zijn hee. Op de eerste plaatsen komen gezondheid en liefde, al de rest is meegenomen vind ikzelf.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  hier zijn we dikke vrienden
                  4x ole!!!

Comment

Ja... is ook zo. Och, zolang we zelf maar tevreden zijn hee. Op de eerste plaatsen komen gezondheid en liefde, al de rest is meegenomen vind ikzelf.
                    Helemaal akkoord. Tel daar een 200pk sterke benzine Espace bij en je zit goed.

Goeie keuze, veel plezier ermee!

Comment

• Ondertussen 700 km op de teller, man wat een super auto.
                      Wat Renault daar op poten (of beter wielen) heeft gezet is af !
                      200 pk naft is meer dan voldoende, in sport stand vliegt dat ding (alle verhoudingen in acht genomen , t'is geen Porsche vanzelfsprekend).
                      En stil dat die is, echt wel straf.
                      Wij zijn er hier allemaal erg blij mee, de kinderen genieten ook van de sfeerlichtjes verdeeld over het interieur. Zeker als ze weer maar is een andere kleur hebben mogen kiezen

Comment

Dank je voor het compliment
                        Ja, je hebt wel gelijk dat er dikwijls mensen iets lelijk vinden gewoon omdat het te duur zou zijn. Ma of die echt gelukkig zijn?
                        amai, u heeft zich wel heel makkelijk laten ompraten... een lobbyist zou blij zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                          Negatieve commentaar komt vooral van mensen met allerhande oubollige tweedehandsgedrochten of diverse ludospaces (ideaal om wekelijks naar het containerpark te bollen volgeladen met afgedankt vijfdehandsmeubilair). Zielig.
                          de vorige, erg praktische en evenzeer mooie, vorige generaties van de espace zijn in een klap allemaal duidelijk volledig afgeschreven in uw opinie.
                          tof zeg. echt, tof! topkerel ben je!

bezit je een praktisch handig ouder model van de espace? je bent een halve mongool! dat je het maar weet!

fucking autoforum echt.. bende zieligaards

Comment

• Smaken verschillen. Heb vandaag de initial dci 160 getest. Was de eerste keer dat ik met een Renault reed. De auto straalt luxe uit, heeft een gedurfd design en de derde zitrij is een stuk ruimer dan mijn huidige Ford S Max (zetels 10cm hoger van de vloer bij de espace). Echter, het is niet allemaal goud wat blinkt. Ik was niet onder de indruk van de motor. Heb nog 2 jaar met een Sharan 2.0tdi dsg gereden, wat een verschil. De automaat reageert een stuk trager en het koppel is in een kleiner bereik beschikbaar. Het R link systeem heeft de look en feel van een type iPad, echter de applicatie kan nog stukken gebruiksvriendelijker. Om de radio te bedienen moest ik 3 niveau's diep, de zender kreeg ik niet stabiel en plots sprong de interface naar het hoofd scherm. Ook merkte ik kraak geluiden op ergens achter het R link systeem... Ik had natuurlijk wel hoge verwachtingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                              amai, u heeft zich wel heel makkelijk laten ompraten... een lobbyist zou blij zijn!

Had natuurlijk wel een zure reaktie verwacht op hetgeen wat gebeurd is.
                              Bedankt voor de positieve reakties van de autoliefhebbers.
                              Last edited by ; 30/08/2015, 08:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                de vorige, erg praktische en evenzeer mooie, vorige generaties van de espace zijn in een klap allemaal duidelijk volledig afgeschreven in uw opinie.
                                tof zeg. echt, tof! topkerel ben je!

bezit je een praktisch handig ouder model van de espace? je bent een halve mongool! dat je het maar weet!

fucking autoforum echt.. bende zieligaards
                                1) Waar lees jij mijn opinie over vorige generaties Espaces? Naar mijn weten heb ik die nergens 'gepubliceerd'.
                                2) Lees de VOLLEDIGE reactie(s) en knip er niet één regeltje uit, sleur het uit zijn verband, om er dan 'verontwaardigde' reacties bij te plaatsen.
                                3) Iemand een (halve) mongool noemen aan de hand van te snel getrokken conclusies, da's pas zielig/marginaal/achterlijk... (kies zelf maar)
                                4) Get a life.
                                Last edited by Maurice P.P.; 30/08/2015, 10:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tovron Bekijk Berichten
                                  Smaken verschillen. Heb vandaag de initial dci 160 getest. Was de eerste keer dat ik met een Renault reed. De auto straalt luxe uit, heeft een gedurfd design en de derde zitrij is een stuk ruimer dan mijn huidige Ford S Max (zetels 10cm hoger van de vloer bij de espace). Echter, het is niet allemaal goud wat blinkt. Ik was niet onder de indruk van de motor. Heb nog 2 jaar met een Sharan 2.0tdi dsg gereden, wat een verschil. De automaat reageert een stuk trager en het koppel is in een kleiner bereik beschikbaar. Het R link systeem heeft de look en feel van een type iPad, echter de applicatie kan nog stukken gebruiksvriendelijker. Om de radio te bedienen moest ik 3 niveau's diep, de zender kreeg ik niet stabiel en plots sprong de interface naar het hoofd scherm. Ook merkte ik kraak geluiden op ergens achter het R link systeem... Ik had natuurlijk wel hoge verwachtingen.
                                  Ik ben vag-liefhebber, en zeker geen Franse autoliefhebber ( mss onterecht). Maar vergelijk eens een Sharan van 40k tov een Espace van 40k... Espace gaat je meer waar en luxe geven.
                                  Alles heeft zijn prijs, en ik vergelijking met de Sharan zet Renault en goed product op de markt.
                                  Persoonlijk vind ik dit zelfs ineens de knapste 7-zitter. Maar ik koop met 40k ook weer liever een vag-product.
                                  Hoe dan ook. Nog eens proficiat aan DHL! En de rest, stop met bashen! Het zijn maar auto's! Niets levensbedreigende situatie's. Peace and love...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tovron Bekijk Berichten
                                    Smaken verschillen. Heb vandaag de initial dci 160 getest. Was de eerste keer dat ik met een Renault reed. De auto straalt luxe uit, heeft een gedurfd design en de derde zitrij is een stuk ruimer dan mijn huidige Ford S Max (zetels 10cm hoger van de vloer bij de espace). Echter, het is niet allemaal goud wat blinkt. Ik was niet onder de indruk van de motor. Heb nog 2 jaar met een Sharan 2.0tdi dsg gereden, wat een verschil. De automaat reageert een stuk trager en het koppel is in een kleiner bereik beschikbaar. Het R link systeem heeft de look en feel van een type iPad, echter de applicatie kan nog stukken gebruiksvriendelijker. Om de radio te bedienen moest ik 3 niveau's diep, de zender kreeg ik niet stabiel en plots sprong de interface naar het hoofd scherm. Ook merkte ik kraak geluiden op ergens achter het R link systeem... Ik had natuurlijk wel hoge verwachtingen.
                                    Motor kan ik niks van zeggen, heb 200pk benzine die super is.
                                    Ook de 7 speed is perfect en razend snel, schakelen merk je niet.
                                    ("maar" een 6 speed voor de diesel)

Maar over bediening wel, kort gezegd, het ligt aan u , niet aan de bediening. Maw , u gebruikt het verkeerd.
                                    Radio is direct te bedienen met één tik tegen het 'home' scherm (waar de radio frequentie staat).
                                    Of nog gemakkelijker met de satteliet achter stuur rechts. Daar draait u aan het wieltje en direct veranderd u van post. Hand blijft dan ook aan stuur, kei easy !

Indien correct gebruikt is de bediening direct en geniaal eenvoudig.

Kraakgeluiden zijn er ook niet bij de mijne, lag er niet wat onder de middenconsole bij de bekerhouders? Kan bijna niet anders.

Comment

• Die 200 pk is knap hee... De diesel is al niet slecht maar je voelt toch heel goed het verschil vond ik. Aan welk verbruik zit jij ongeveer?
                                      De bediening zal wel eenvoudig zijn, als je even de tijd neemt alles te doorlopen. Mijn zoon van 13 zat al direct in de menu's en kon zo van alles activeren en deactiveren. Volgens hem poepsimpel, maar ja, die gasten zijn dan ook met die dingen opgegroeid hee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                        Ondertussen 700 km op de teller, man wat een super auto.
                                        Wat Renault daar op poten (of beter wielen) heeft gezet is af !
                                        200 pk naft is meer dan voldoende, in sport stand vliegt dat ding (alle verhoudingen in acht genomen , t'is geen Porsche vanzelfsprekend).
                                        En stil dat die is, echt wel straf.
                                        Wij zijn er hier allemaal erg blij mee, de kinderen genieten ook van de sfeerlichtjes verdeeld over het interieur. Zeker als ze weer maar is een andere kleur hebben mogen kiezen
                                        Wat is het verbruik op die 700 km?
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Veel minder dan de Arnage en de turbo.
                                          Maar heb eigenlijk nog niet gelet op het verbruik. T'is nie veel in ieder geval, tank zakt traag genoeg.
                                          Als ik er aan denk zal ik is kijken wat BC zegt.

Comment

Working...
                                          X