Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er ook al verschillende zien rijden, ook in het Brusselse. Het valt mij telkens op hoe groot de wielen zijn, of lijken, in verhouding tot het koetswerk. Wel een heel knappe moderne verschijning.

Comment

• Komende dinsdag levering van mijne Spacey. Is snel gegaan, besteld eind augustus en nu al toegekomen...

Comment

• Je begint er ook meer en meer te zien. Mooie verschijning, alleen denk ik dat je ze veel te veel in het straatbeeld gaat zien en dat dan de mooi-faktor er snel gaat af gaan.
        Ene van mijn werk heeft er ook eentje besteld. Dacht ook de benzine-versie. Levering december.

Comment

• Waarom zou een mooie wagen minder mooi worden als ge die meer ziet? Heb ik nooit begrepen.

Comment

• Mooie wagen. Ik heb er nu toch al vrij veel gezien, lijkt me een succes.
            Een knappe en slimme evolutie. Heeft tegelijkertijd veel en geen concurrenten. In mijn ogen wordt een beetje de look van een suv gecombineerd met het praktische van een monovolume. Je kan hem dus vergelijken met enerzijds de S-Max, Sharan als met de RAV, Outlander,....

Mij maakt het ook niet uit hoeveel je ervan ziet, blijft knap. Uiteindelijk is het toch een niche model, dus dat zal wel meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Waarom zou een mooie wagen minder mooi worden als ge die meer ziet? Heb ik nooit begrepen.
              Het is eerder de wow-faktor die ik hiermee bedoel.

Comment

• 't Is u vergeven.

Comment

• andersom maak ik het vaker mee, een model wat me ni ligt wordt mooier door die veel te zien

Comment

• Pfff, zou vandaag eens gaan kijken (staat buiten), maar weeral te ziek. Morgen misschien beter en dan gaan we morgen eens kijken hee, weglopen doet ie niet. Ben vooral benieuwd naar de combi die ik koos voor het interieur. Heb de donkere bovenkant van dash en zijpanelen genomen omdat dan de stiksel veel beter uitkomen en vooral omdat de grijze variant van het dash nogal weerspiegelt in de voorruit. En omdat ik het 'decor initiale' (grijze inzetstukken) er niet bij passen vind heb ik voor het houtuitzicht gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Pfff, zou vandaag eens gaan kijken (staat buiten), maar weeral te ziek. Morgen misschien beter en dan gaan we morgen eens kijken hee, weglopen doet ie niet. Ben vooral benieuwd naar de combi die ik koos voor het interieur. Heb de donkere bovenkant van dash en zijpanelen genomen omdat dan de stiksel veel beter uitkomen en vooral omdat de grijze variant van het dash nogal weerspiegelt in de voorruit. En omdat ik het 'decor initiale' (grijze inzetstukken) er niet bij passen vind heb ik voor het houtuitzicht gekozen.
                      Euhm... Als je hem hebt en je weet niet waar naartoe te rijden

Comment

• Haha ja dan kom ik af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Komende dinsdag levering van mijne Spacey. Is snel gegaan, besteld eind augustus en nu al toegekomen...
                          En en en en ?

Comment

• K heb hem
                            Nog maar 3 km gereden, dus nog te vroeg voor een oordeel. Maar 1 ding weet ik al, er zijn zodanig veel mogelijkheden om te personaliseren, om van alles af te lezen en wat weet ik nog allemaal, dat ik er geen bal van begrijp. Ik word oud dus.
                            Geeft bvb aan dat ik iets moet updaten. Eerst een account aanmaken en dan iets met een usb stick en uwe pc. Al een paar uur gezocht en niet gevonden.
                            Wat ik wel al weet is dat hij toch mooi is, zowel binnen als buiten. Maar da's persoonlijk, wellicht zoiets als eigen kind, schoon kind lol.

Comment

• Intussen al meer dan 3km gereden?
                              Paar foto's en een uitgebreid verslag zijn altijd welkom!

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Haha ja hoor... heb er nu een 400 tal. Ben er blij mee. Rlink lijkt moeilijk maar eens je het systeem een beetje doorhebt, loopt dit vlot. Ook de verschillende modi (sport, neutraal, eigen modus,...) zijn zeer tof en geven opmerkelijke veranderingen aan het rijgedrag (wat bij de diesel minder was). Verbruik, tja, moeilijk te zeggen. Veel stationnair gedraaid voor rlink en andere ontdekkingen. Kwam nu op 9,2 liter. Van Antwerpen naar huis bij vlot verkeer kwam ik uit op een 7 liter. Denk dat ik rond de 8 zal draaien, wat ik geweldig goed zou vinden. Aanpassen is wel de overstap van diesel naar benzine. Koppel is minder en rijdt hierdoor anders. Niet slechter, gewoon anders. Schakelt sneller terug uiteraard dan een diesel, maar vermogenopbouw is minder bruut en kortstondig. Ook het geluid is zeer goed. Is wel een lompe wagen met weinig overzicht. Biepers komen van pas lol. De EDC7 boite doet zijn werk ook goed en heeft gelukkig nog een kruipfunctie. Als jullie vragen hebben... vuur maar af! Ik ben tot hiertoe meer dan tevreden. Hoezeer ik er eerst niet moest van weten, des te liever rij ik ermee. Is een toaal verschillende wagen dan de Espace 4, je merkt goed dat hier 12 jaar ontwikkeling tussen zit. Ik wil hiermee echter geen afbreuk doen aan de espace 4, want ook dit vond ik een geweldige wagen...

Comment

• Wij zitten met de onze ondertussen aan 6000km en is super wagen, echt zeer goed.
                                  4 control is toch iets fantastisch , de draaicirkel is echt klein. Mijn vrouw verschiet zich altijd als ik weer maar is terugdraai op plaatsen waar ze het niet voor mogelijk houdt.

We hebben wel van tijd tot tijd een 'piep' aan de pomp van de achterwiel sturing. Geef ik door bij eerste onderhoud. Is niet storend en alles werkt dus niet dringend.
                                  Ook mocht de demping achter beter zijn over vluchtheuvels. Alleen heb je daar geen last van maar vol geladen met kinderen en een volle koffer (vakantie) dan mocht het wat straffer gedempt zijn achter. Maar is eigenlijk een detail.

Comment

• Geen idee wat het inhoudt, maar vanavond loopt tussen 21u00 en 22u05 het programma "Renault Espace - Inspiring People" op Kanaal Z.
                                    Voor wat het waard is.
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                      Geen idee wat het inhoudt, maar vanavond loopt tussen 21u00 en 22u05 het programma "Renault Espace - Inspiring People" op Kanaal Z.
                                      Voor wat het waard is.
                                      yep en in reclame pagina in de knack daarover staat de espace al mooi fout geparkeerd op fietspad. nice :-)

Comment

• Zijn er hier Espace rijders waarbij de bluetooth telefoon goed werkt? Bij mij is die onbruikbaar doordat de andere kant van de lijn alles in echo hoort. Zelfs als ik het volume op haast onhoorbaar stil zet blijft het in echo. Ook als ik het volume enkel aan de rechterkant zet (de microfoon zit volgens mij links bovenaan?), blijft echo. Is dit een probleem by design? Of een exemplarisch probleem aan mijn auto?

Hoop wel dat het niet by design is, want ik krijg vrij veel telefoons in de auto voor mijn werk en ik kan die momenteel gewoon niet beantwoorden... jammer aan een verder heel fijn rijdende auto. In mijn vorige auto's werkte dat altijd perfect eigenlijk...

Comment

• Ik heb er geen last van, integendeel, hij werkt zeer verstaanbaar. Beter dan ik gewoon ben in mijn vorige wagens. Micro zit links inderdaad.
                                          Welke telefoon heb je? Misschien is er een update voor je rlink, want ik hoorde dat sommige probs hadden met de verbinding. Na een update was dit opgelost... Ikzelf heb een Iphone 6 en die werkt goed. Na een ios update is de kans dat er een rlink update komt...
                                          Kunt misschien zelf eens proberen door hem te ontlinken en terug te linken?

Comment

Working...
                                          X