Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Ik heb er geen last van, integendeel, hij werkt zeer verstaanbaar. Beter dan ik gewoon ben in mijn vorige wagens. Micro zit links inderdaad.
    Welke telefoon heb je? Misschien is er een update voor je rlink, want ik hoorde dat sommige probs hadden met de verbinding. Na een update was dit opgelost... Ikzelf heb een Iphone 6 en die werkt goed. Na een ios update is de kans dat er een rlink update komt...
    Kunt misschien zelf eens proberen door hem te ontlinken en terug te linken?
    En de personen die jou bellen horen geen echo? Want ikzelf versta alles perfect en heel duidelijk. Maar aan de andere kant klaagt iedereen dat ze alles in echo horen. Het fenomeen dat je hebt als je de luidsprekers veel te luid staan hebt, maar dan wanneer ze heel zacht staan. Ik kan eens proberen door te ontlinken en terug linken, maar denk niet dat dat hier iets gaat aan doen. Ik heb een Nokia Lumia 830 en die werkte prima in mijn vorige auto.

Verder is de rlink2 super. Zelfs foto's van mijn contactpersonen op mijn telefoon geeft die weer op scherm in de auto, leest sms'en voor als die binnenkomen, enz. Als nu die echo weg zou zijn...

De weer app vind ik overigens wel geinig. Als je een route ingeeft en je opent dan de weer app, zegt die iets als 'het is momenteel bewolkt bij 9 graden'. Op je bestemming is het momenteel zonnig en 20 graden'... als je een zuidelijke route ingeeft uiteraard.

Comment

• Ja, heb het voor de zekerheid nog eens aan mijn vrouw gevraagd net. Als ik met haar bel klinkt het net hetzelfde zoals je zou bellen zonder carkit...
      Die foto's van je contactpersonen, hoe deed je dat? Ik heb enkel mijn telefoonboek met namen ernaast. Maar geen foto's...
      En die weerapp moet ik ook eens testen. Nog niet geprobeerd. Zit die er al in of moet je hem downloaden met de toolbox?
      Nog een vraagje, lukt het bij jou om 3D in te stellen met de rijrichting altijd naar boven? Zoals die 2D met dat pijltje erbij, maar dan in 3 D. Nu draait de kaart niet in 3D en dat vind ik onoverzichtelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Ja, heb het voor de zekerheid nog eens aan mijn vrouw gevraagd net. Als ik met haar bel klinkt het net hetzelfde zoals je zou bellen zonder carkit...
        Die foto's van je contactpersonen, hoe deed je dat? Ik heb enkel mijn telefoonboek met namen ernaast. Maar geen foto's...
        En die weerapp moet ik ook eens testen. Nog niet geprobeerd. Zit die er al in of moet je hem downloaden met de toolbox?
        Nog een vraagje, lukt het bij jou om 3D in te stellen met de rijrichting altijd naar boven? Zoals die 2D met dat pijltje erbij, maar dan in 3 D. Nu draait de kaart niet in 3D en dat vind ik onoverzichtelijk...
        Goed om weten. Verschil is wel dat jij een Initiale hebt en ik een Intense. En de Inititale heeft een andere geluidsinstallatie en dat is net waar het probleem zit denk ik. Vraag me af of andere Intense rijders dat echo probleem hebben.

Ivm telefoon koppeling heb ik niks speciaals gedaan. Gewoon telefoon gekoppeld en die vroeg toen of ik adresboek wilde overzetten incl. foto's. Heb ja gezegd en dat werkte gewoon. Mijn vorige auto vroeg dat ook, maar daar heb ik nooit foto's op gekregen. Was dus aangenaam verrast dat het hier gewoon werkte.

De weer app heb ik inderdaad gekocht via de rlink store. Net zoals de klok app en Coyote. Beide aanraders overigens. De standaard analoge klok is full screen of niks (buiten de digitale klok links bovenaan uiteraard). De klok die je kan downloaden heeft enkele theme's en die kan je zo als deelvenster op je home screen zetten als 1/4 de van je scherm. En zelfs met verschillende theme's. Proper. En de Coyote app werkt gewoon op de achtergrond. Je start die en dan kan je gewoon naar je home screen gaan en geeft die alle waarschuwingen of opmerkingen op de achtergrond.

3D weergave werkt bij mij gewoon in rijrichting denk ik ja. Zal volgende keer er eens op letten.

Enige wat ik mis, is een internet browser. Als ze dan toch een tablet inbouwen...

Comment

• Ik zal ne keer gaan snuffelen
          Denk nu wel niet dat ze voor intens een andere micro hebben. En volgens mij zit het probleem daar toch ergens?

Comment

• IMG_20151207_073806643_HDR.jpg
            Even tonen dat zo'n grote boot best zuinig kan zijn:
            402 km waarvan ongeveer 150 in zeer druk en grotendeels file-verkeer, ongeveer 150 km autosnelweg aan de toegelaten 120 km/u en een goei 100 km op rustige secundaire wegen.
            Heb wel in de "ECO" stand gereden, maar wel met normale acceleratie, dus ook geen 'sprintjes', maar niet met een ei onder het gaspedaal: dat merk je trouwens aan de gemiddelde snelheid (toch nog 53 km/u) en de score van slechts 3 sterren voor acceleratie, en dat ondanks heel wat file. Het start/stop-syteem staat steeds uitgeschakeld omdat dit op mijn zenuwen werkt.
            Last edited by Maurice P.P.; 07/12/2015, 19:50.

Comment

• Da's d'een diesel dan hee. Knap resltaat. Zelf heb ik het nog niet goed opgevolgd, maar gisteren op een rit van 100 km kwam ik op 7,8 l uit. Vind dat goed. Maar denk dat euro 98 iets zuiniger was. Moet ik eens uitproberen verder.

Comment

• idd knap, downsizing en een alerte chauffeur zijn toch goed, al kom is met mijn 2 ton zware 3 liter toch in de geburen over langere afstanden

manueel of automaat ?

Comment

• Ik zit momenteel aan 5,8l gemiddeld. Diesel, automaat. Normale rijstijl, wel redelijk wat autosnelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                    Ik zit momenteel aan 5,8l gemiddeld. Diesel, automaat. Normale rijstijl, wel redelijk wat autosnelweg.
                    Nochtans is autostrade niet direct de plek waar je het minste verbruikt, vanwege de hogere snelheid, zeker niet bij een Espace (vrij groot frontaal oppervlak). Secundaire wegen zonder verkeerslichten geven het laagste verbruik.
                    Een mooi resultaat.
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• met die locked-up automaten is het gewoon : hoe trager hoe zuiniger, evident...maar dat was niet altijd zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                        [ATTACH=CONFIG]110075[/ATTACH]
                        Even tonen dat zo'n grote boot best zuinig kan zijn:
                        402 km waarvan ongeveer 150 in zeer druk en grotendeels file-verkeer, ongeveer 150 km autosnelweg aan de toegelaten 120 km/u en een goei 100 km op rustige secundaire wegen.
                        Heb wel in de "ECO" stand gereden, maar wel met normale acceleratie, dus ook geen 'sprintjes', maar niet met een ei onder het gaspedaal: dat merk je trouwens aan de gemiddelde snelheid (toch nog 53 km/u) en de score van slechts 3 sterren voor acceleratie, en dat ondanks heel wat file. Het start/stop-syteem staat steeds uitgeschakeld omdat dit op mijn zenuwen werkt.
                        Zuinigheidsritje van deze morgen met 90% autosnelweg. Geen eco ingeschakeld, wel altijd start/stop.

WP_20151208_002.jpg
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Speciaal voor DHL, een foto van de weer app.
                          WP_20151208_004.jpg

Comment

• Knap he, zal eens gaan zien in de rlink shop

Comment

• Binnengegaan voor een offerte voor een Talisman, buitengekomen met een offerte voor een Espace

Wat een auto
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De "tis al plastiek" commentaren zijn toch ook geen waar. Dat ding is enorm knap afgewerkt. De enige plastiek die ik gevonden had zat in die zwevende middenconsole net onder dat paneel met het scherm in, de keren dat je dat aanraakt kan je volgens mij ook op 1 hand tellen.

En die panelen bovenaan de deuren zijn idd in fake gestikt leder maar het voelt wel degelijk afgewerkt aan.

Top van Renault, komende uit mijn Trafic een stap vooruit

Comment

• Knappe combo IRL ook:

Comment

• ik zou het durven nemen in combinatie met de bovenzijde van het dashboard in grijs...

Comment

• Ja, maar kijk eens goed wat je zelf van de weerspiegeling in de voorruit vindt. Ik heb het niet gedaan omdat het grijze dash nogal spiegelt en omdat de stiksel minder zichtbaar waren. Dus gekozen voor het volledige donkere interieur. Misschien vind jij dat spiegelen niet zo erg, maar mij stoorde het direct toen ik instapte. Best testen met de zon er op natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        ik zou het durven nemen in combinatie met de bovenzijde van het dashboard in grijs...

Voor mij is dit toch een kakafonie van jewelste. Ik zou het nooit nemen, eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Voor mij is dit toch een kakafonie van jewelste. Ik zou het nooit nemen, eerlijk gezegd.
                                          In het echt is het knapper dan op foto. Ik was er in het begin ook niet voor.

Comment

Working...
                                          X