Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• foto's opladen in imgur, elke foto kan je op de zijkant de volledige forumlayout direct kopieren: dus dan staat daar al gereed [IMG]url van de foto [ /IMG] en dat moet je dat gewoon maar voor elke foto copy + paste in een reactie op het forum.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• on topic, ik vind het donkerbruin ook héél sjiek maar ik ben bang dat het allemaal zo somber gaat worden...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Mij lukt het niet, misschien omdat het een mac is of ben ik dom

Comment

• btw, dat handschoenkastje van een Espace, lachen

da's geen kastje meer, da's een keukenlade

Comment

• Dat valt echt goed mee hoor. Ook door de lichtinval van je glazen dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Mij lukt het niet, misschien omdat het een mac is of ben ik dom
                gewoon uploaden op een web image-service... zoals https://imgur.com/

bovenaan op de knop upload images klikken, al je foto's selecteren en in 1 keer online zetten

en dan telkens de url kopieren en hier plakken

Comment

Dat valt echt goed mee hoor. Ook door de lichtinval van je glazen dak.
                  dat is idd een enorm glazen paneel boven je hoofd. Ik ben wel schuifdaken gewoon maar die zitten pal boven je. Dit is buiten categorie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                    btw, dat handschoenkastje van een Espace, lachen

da's geen kastje meer, da's een keukenlade
                    dat vind ik nu écht een design fout van de Espace. Als je op de passagiersstoel zit, kan je die maar amper openen...toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      dat vind ik nu écht een design fout van de Espace. Als je op de passagiersstoel zit, kan je die maar amper openen...toch?
                      slaat idd ferm tegen je benen. Gelukkig kan die zetel nog naar achter

Comment

• Goh ja, anderzijds kan er wel veel in. Echt last hebben we er niet van om het te openen. Mijn vrouw houdt het tegen. Is nu ook niet dat je dat heel dikwijls open doet. Ik gebruik die console in het midden meest. Maar men had wel mogen een bergvakje voorzien voor je zonnebril ed. Nu heb je twee grote ruimtes en da's niet zo handig. Enkele kleine opbergruimtes erbij zou praktischer zijn en zo is t nooit goed hahaha...
                        Heb me een setje rubberen tapijten gevraagd voor Kerst. Je kan ze bij Renault niet krijgen maar ik vond ze ergens online. Handig voor als het gaat sneeuwen of je eens naar het bos gaat... Ook het koffertapijt kan ik sterk aanbevelen. Niet duur, mooie pasvorm en goede kwaliteit. Ziet haast niet dat er een tapijt in ligt. Onderkant is rubber, dus mocht er ooit eens iets uitlopen kan het geen kwaad.
                        Mijn handen jeuken om eens door de carwash te rijden. Maar het blijft maar regenen, dus weinig nut hee. Kleur valt wel goed mee qua vuil. Je ziet het er niet al te fel op. Daarom dat ik niet donkerder ging van kleur. Hoe donkerder, hoe sneller vuil... Ook is donker krasgevoeliger. Had bijna de beige kleur gekocht hierom.

Comment

• Prachtig die interieurfoto's, blijf zwaar fan van de espace.
                          Was ik geen praktijkgebouw aan het zetten, dan kocht ik me nu een espace, maar zal nog een jaartje wachten worden.

Comment

• Troost je, volgend jaar gaan ze er ook nog hebben lol...
                            Nog eens een vraagje, ik ondervind dat het gaspedaal vrij agressief is. Nu is het al een tiental jaren geleden dat ik nog met een benzine gereden heb. Zou dit nu eigen zijn aan het feit dat dit een benzine is (de wagen schiet sneller vooruit als je gas geeft) of zou dit komen doordat dit een geautomatiseerde bak is en geen koppelomvormer heeft. Da's het enige puntje wat me een beetje stoort, wellicht zal ik het nog gewoon worden...

Comment

Goh ja, anderzijds kan er wel veel in. Echt last hebben we er niet van om het te openen. Mijn vrouw houdt het tegen. Is nu ook niet dat je dat heel dikwijls open doet. Ik gebruik die console in het midden meest. Maar men had wel mogen een bergvakje voorzien voor je zonnebril ed. Nu heb je twee grote ruimtes en da's niet zo handig. Enkele kleine opbergruimtes erbij zou praktischer zijn en zo is t nooit goed hahaha...
                              Heb me een setje rubberen tapijten gevraagd voor Kerst. Je kan ze bij Renault niet krijgen maar ik vond ze ergens online. Handig voor als het gaat sneeuwen of je eens naar het bos gaat... Ook het koffertapijt kan ik sterk aanbevelen. Niet duur, mooie pasvorm en goede kwaliteit. Ziet haast niet dat er een tapijt in ligt. Onderkant is rubber, dus mocht er ooit eens iets uitlopen kan het geen kwaad.
                              Mijn handen jeuken om eens door de carwash te rijden. Maar het blijft maar regenen, dus weinig nut hee. Kleur valt wel goed mee qua vuil. Je ziet het er niet al te fel op. Daarom dat ik niet donkerder ging van kleur. Hoe donkerder, hoe sneller vuil... Ook is donker krasgevoeliger. Had bijna de beige kleur gekocht hierom.
                              Dit wat je nodig hebt?

Voetmatten voor de auto? Topprijzen bij marktleider rameder.nl ✓ passend voor uw auto ★ hoogwaardige kwaliteit ★ eenvoudig, gemakkelijk, snel ★ bestel nu!

Comment

• Deze zijn wel goedkoper dan degene die ik vond. Weet nu niet direct meer waar ik ze gevonden heb (matten online denk ik). Heb de link doorgestuurd naar m'n zusje Eén ding, hopelijk ruiken ze niet naar rubber. De originele rook je niet... Maar blijkbaar voor Espace V (nog) niet beschikbaar bij Renault. Heb er voor de scenic ook en dat scheelt toch veel in het volle van de winter hoor.

Comment

Troost je, volgend jaar gaan ze er ook nog hebben lol...
                                  Nog eens een vraagje, ik ondervind dat het gaspedaal vrij agressief is. Nu is het al een tiental jaren geleden dat ik nog met een benzine gereden heb. Zou dit nu eigen zijn aan het feit dat dit een benzine is (de wagen schiet sneller vooruit als je gas geeft) of zou dit komen doordat dit een geautomatiseerde bak is en geen koppelomvormer heeft. Da's het enige puntje wat me een beetje stoort, wellicht zal ik het nog gewoon worden...
                                  200pk zal mss ook helpen

Comment

• in een benz met airbag kan niet veel (tenzij je de benz-way gebruikt) in dat kastje, das belachelijk maar het moet ook geen rommelbak zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Mijn vrouw is de eerste om te reclameren als er haar iets stoort aan een auto. Die schuiflade heeft ze al talloze malen open gedaan tijdens het rijden. En ze heeft daar dus nog nooit iets van gezegd. En ze steekt daar vanalles in. Niet moeilijk, is ne kleine koffer.
                                      Zal dus best wel meevallen.

Roger, zie dat ge al geholpen bent qua foto's. Wij hebben donker paars en dat is prachtig met dat donker bruin. Niks somber, gewoon klasse.
                                      Maar koop gerust die 2 tone, dat gaat ook mooi zijn. Doe is uw goesting zeg.

Comment

• Ja natuurlijk, je moet kopen wat je zelf graag ziet. Ik zeg ook niet dat het lelijk is, maar mij stoorde vooral het licht grijze dash. Ze hebben dat bij de Zoe ook gehad en na tal van klachten kregen die een ander dash. Maar misschien stoor ik me er te fel aan, maar wil iedereen toch graag verwittigen hiervan.

Comment

• Tis zo wa chocolat met vanille

Comment

Working...
                                          X