Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Mijn vrouw is de eerste om te reclameren als er haar iets stoort aan een auto. Die schuiflade heeft ze al talloze malen open gedaan tijdens het rijden. En ze heeft daar dus nog nooit iets van gezegd. En ze steekt daar vanalles in. Niet moeilijk, is ne kleine koffer.
    Zal dus best wel meevallen.

Roger, zie dat ge al geholpen bent qua foto's. Wij hebben donker paars en dat is prachtig met dat donker bruin. Niks somber, gewoon klasse.
    Maar koop gerust die 2 tone, dat gaat ook mooi zijn. Doe is uw goesting zeg.
    Bij Valckenier in Aalst staat een Talisman in dat paars en duotone leder. Best knap.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Dat chocoladebruin is ook niet mis he. Speciaal... Ik zag het deze zomer in volle zon en was echt wel knap. Mocht ik voor een donkere kleur gegaan zijn, was dit een grote kanshebber. Zeker in combinatie met het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        Bij Valckenier in Aalst staat een Talisman in dat paars en duotone leder. Best knap.
        Als ge voor het saaie monotoon interieur kiest ga je constant denken 'had ik toch maar'. Zoveel is duidelijk.
        Dus niet twijfelen en doen !

Comment

Bij mij is de middenconsole in hetzelfde bruin als de zetels, en buitenkleur wit.

Zoiets dus :

Voor alle duidelijkheid, dit is gewoon een foto van de kleur. Is niet de mijne. Denk dat deze met de 19" velgen is en ik heb de 18". Moesten er geïnteresseerden zijn wil ik wel eens foto van binnen en buitenkant maken. Maar binnenkant is vrijwel identiek aan die van DHL.
          Last edited by Cabool; 15/12/2015, 22:12.

Comment

• Dat zijn de 19 duims velgen van de initiale versie, te herkennen aan de IJfeltorentjes in de velg (goed kijken)

Comment

btw, dat handschoenkastje van een Espace, lachen

da's geen kastje meer, da's een keukenlade
              Ik vind het wel superhandig, zeker met die touch knop om te openen. Kan je tenminste makkelijk openen vanop de chauffeursstoel. De bekerhouders daarentegen...

Comment

• Die zijn enkel handig voor 33cl flesjes. Dan lukt het wel om ze te gebruiken. Allé, handig is veel gezegd, bruikbaar is een beter woord
                Ik heb er zo'n originele asbak in gezet (had die uit mijn vorige gepikt, was een optie dus dat weet de koper niet), gebruik ik voor enkel geld. En dan dat kleine bakje links voor in het dash is juist gepast voor de garageopeners.
                Sommige plastics zijn inderdaad hard (die plastics die onderaan gebruikt worden). Maar waar ze nergens iets over zeggen is dat bvb de kaartenbakken in de deuren binnenin bekleed zijn om rammelen van voorwerpen die je erin steekt te voorkomen. Sommige details zijn echt wel zeer verzorgd afgewerkt. Maar dat zijn zaken die de (Belgische) pers niet wil zien. Ook het leder van de zetels kreeg aandacht aan de rand met het plastic. Moet er eens op letten, daar werd een stukje ander materiaal gebruikt. Leder zou daar direct beschadigd worden. Als ik er zo over nadenk is deze echt wel met meer oog voor detail afgewerkt dan de vorige versie.
                Initiale nu heeft bvb gelaagde zijruiten voor meer geluidsisolatie. Was vroeger niet. Ook is het leder in intiale van veel betere kwaliteit nu. Vorig model had hard leder voor de zitting en rug, de andere delen waren namaakleder.
                Wat wel jammer is, is dat de aanduiding van het oliepeil er niet meer is. Dat was supermakkelijk.
                De wagen is wel moeilijker te manoevreren dan de vorige. Het overzicht is stukken minder en de sensoren rondom zijn nogal voorzichtig afgesteld. Hij lijkt kleiner als je hem ziet staan, hij lijkt groter dan de vorige als je ermee rijdt (vooral de breedte).
                Zijn zo maar wat bedenkingen die me hier voorbij gaan

Comment

• Tomski, ik weet dat dit wat ongepast is, maar we voelen toch dat we hier iets van moeten zeggen, gewoon om je te helpen.
                  Je houdt het nog geen maand uit in een volvo, wat gaat dat zijn met een Espace?

Nee, doe het niet. Als het echt moet: kies de middenweg en ga voor een active tourer want dit kan enkel fout aflopen. Zo een volvo heeft nog wat restwaarde, maar dit is een gloednieuwe Renault, je gaat dat ding nog niet aan de helft van de prijs kwijt geraken!

Groetjes

Je oude vrienden

Comment

• Misschien vindt hij eindelijk het comfort dat hij tot hiertoe moest missen?
                    Of weet hij ook dat een Espace zeer gewild is op de tweedehandsmarkt? Om u een idee te geven: ik kreeg van mijn anderhalf jaar oude Espace 34000 Euro terug
                    Allé, k bedoel maar... niemand heeft een glazen bol he

Comment

• Comfort was het probleem niet bij die Volvo. Wel die kutautomaat die ze maar niet afgeregeld kregen.

Comment

• Wat staat die Scenic tussen die foto's te doen?
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Nee, doe het niet. Als het echt moet: kies de middenweg en ga voor een active tourer want dit kan enkel fout aflopen. Zo een volvo heeft nog wat restwaarde, maar dit is een gloednieuwe Renault, je gaat dat ding nog niet aan de helft van de prijs kwijt geraken!

Groetjes

Je oude vrienden
                          Ik ben naar een Active Tourer gaan zien en dat is een heel andere auto dan de Espace. Veel kleiner, saai, veel minder mooi en nog duurder ook.

Wat betreft tweedehands prijs, ik heb momenteel mijn Mercedes C180 CDI van 2011 te koop staan. Auto is in nieuwstaat met tal van opties (o.a. Xenon, Comand, ...), maar wel 140.000km... heb na 2 weken enkel een vraag voor minimumbod van een handelaar. Tot zover de fameuze inruilwaarde van Duitse premium... Overigens, als ik ipv de Espace een V-klasse gekocht zou hebben, was ik om dezelfde opties en comfort te hebben ongeveer 15.000 euro meer kwijt geweest (en dan zwijg ik over het feit dat het een bus is en de Espace toch meer 'driversauto', al is het uiteraard geen vergelijk met een BMW bv.) . Ik ben zeker dat je die 15.000 euro extra nooit terugkrijgt bij verkoop tweedehands.

En een Chinese Volvo is zoveel beter dan de nieuwe Renault's? Ik vind een XC60 helemaal niks vergeleken met een Espace...

Comment

• Ik wou al zeggen.. Je kan een 2 tourer toch niet vergelijken met een espace? Die doet in mijn ogen op alle vlakken onder.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              ik kreeg van mijn anderhalf jaar oude Espace 34000 Euro terug
                              Op voorwaarde dat je een nieuwe kocht, neem ik aan.
                              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Tomski!?! Ben jij dat?!?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
                                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                  Op voorwaarde dat je een nieuwe kocht, neem ik aan.
                                  Particulier verkocht, garage zou zoveel niet geven hee... Was snel verkocht ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Wat staat die Scenic tussen die foto's te doen?
                                    Ja mijn fout, was aan het sukkelen om foto's online te krijgen en deze is ertussen geraakt. Dat was een foto die ik genomen had omdat ik twijfelde om die kleur te nemen...

Comment

• ik heb zwart metallic met full donkerbruin lederen interieur op de lijst gezet...

dus momenteel staat daar op

donkergrijs metallic met bruin leder
                                      zwart metallic met bruin leder
                                      bruin metallic met dat multitone leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ja mijn fout, was aan het sukkelen om foto's online te krijgen en deze is ertussen geraakt. Dat was een foto die ik genomen had omdat ik twijfelde om die kleur te nemen...
                                        Eigenlijk moet je een tijdelijke ban krijgen maar het is u vergeven.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• die vlakke laadvloer is trouwens de max, eindelijk ga ik mijn servers bij de klant krijgen in hun originele doos

da's nu toch altijd een gedoe zenne

Comment

Working...
                                          X