Awel, 'k ben jaloers
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 2014
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenAwel hee, ik zou ook graag zo'n Espace hebben.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Tijd om die nick te veranderen , Roger Renault "RR"2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Roger pensioné2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenWe zijn de combo in het écht gaan bekijken en ... waauw
chocolade bruin metallic wordt het dus met het bruine leder van de Initiale Paris.
Neen, proficiat. Staat zo'n wagen absoluut, donkerbuin. En donkerbruin interieur is erg mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenOf RTJ2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzicht op veel te kleine remmen in verhouding met de velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenGe kunt dat kopen hee
Comment
-
Benieuwd hoeveel mijnen bruinen kan trekken... Zal tegen de 2ton zijn zeker?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
-
Van de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MTO Bekijk BerichtenBinnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
Voor de geïnteresseerden, hier enkele widgets :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MTO Bekijk BerichtenBinnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVoor mij was het een reden om de diesel niet te kopen... Is persoonlijk aanvoelen natuurlijk. Ik vond het bruikbare toerental te klein.
Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenVan de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment