Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awel, 'k ben jaloers

Comment

• Awel hee, ik zou ook graag zo'n Espace hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
        Awel hee, ik zou ook graag zo'n Espace hebben.
        Ge kunt dat kopen hee
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Tijd om die nick te veranderen , Roger Renault "RR"
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Roger pensioné

Comment

• Of RTJ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                We zijn de combo in het écht gaan bekijken en ... waauw

chocolade bruin metallic wordt het dus met het bruine leder van de Initiale Paris.
                echt een kak-combinatie ;-)

Neen, proficiat. Staat zo'n wagen absoluut, donkerbuin. En donkerbruin interieur is erg mooi
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Of RTJ
                  Que?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    zicht op veel te kleine remmen in verhouding met de velg
                    Die velgen kan je wel makkelijk wassen denk ik
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Maar dat bruin is wel iets speciaals hoor. Je ziet pas bij lichtinval dat het bruinachtig is. Anders lijkt het bijna zwart. Echt erg mooi. Het bruin noemen is bijna afbreuk doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                        Ge kunt dat kopen hee
                        Mijn geld is op, allemaal besteed aan zo'n paars-zwarte, nog een bruine er bij, dat kan mijne bruine niet trekken.

Comment

• Benieuwd hoeveel mijnen bruinen kan trekken... Zal tegen de 2ton zijn zeker?

Comment

• Binnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
                            Last edited by MTO; 25/01/2016, 19:37.

Comment

• Voor diegenen die apps op hun Rlink2 staan hebben, er is sinds vandaag een update uit van de E-Guide Espace. En een nieuwe Michelin guide denk ik?

Comment

• Van de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MTO Bekijk Berichten
                                  Binnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
                                  Geen zorgen maken, tenzij je verslaafd bent aan stoplicht sprintjes voldoet die prima! Je kan vlot mee in het verkeer en inhalen gaat als een speer door het hoge koppel. Tenminste dat is mijn ervaring met de diesel versie met automaat.

Voor de geïnteresseerden, hier enkele widgets :

Comment

• Toch bijzonder interessant met die widgets!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MTO Bekijk Berichten
                                      Binnenkort ga ik ook eens een testrit doen met een Espace. Maar een 1.6 motortje in deze auto doet me twijfelen. Iemand enig idee hoever Renault staat met een 2.0L voor de Espace? Want ik dacht ooit gehoord te hebben dat die er zou komen?
                                      Voor mij was het een reden om de diesel niet te kopen... Is persoonlijk aanvoelen natuurlijk. Ik vond het bruikbare toerental te klein.
                                      Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Voor mij was het een reden om de diesel niet te kopen... Is persoonlijk aanvoelen natuurlijk. Ik vond het bruikbare toerental te klein.
                                        Rlink is wel serieus verbeterd nu je die extra widgets kan plaatsen!
                                        Geef mij maar een hybride of electrische versie. Het minste je met de huidige diesel versie wat deftig versnelt zit je op de autosnelweg aan 150km/u als je niet oppast... wat moet je met een zwaardere motor... Op de Duitse forums lees ik voortdurend klachten over de automatische cruise control die maar tot 140km/u gaat, maar nog nooit dat het wat lang zou duren om die snelheid te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                                          Van de meeste apps kan je tegenwoordig een widget toevoegen op het startscherm. O.a. Coyote, weerbericht, brandstofprijzen, ... zijn na recente updates allemaal als widget toe te voegen. Zeer handig aangezien je dan zowel de GPS, Multimedia als Coyote op 1 scherm kan weergeven. Ik geef het maar mee ter info voor diegenen die al een tijdje geen updates meer gedaan hebben.
                                          Ha dat kan ik niet... En heb nochtans de meest recente update.

Comment

Working...
                                          X