Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Ha dat kan ik niet... En heb nochtans de meest recente update.
    Alles geupdate? Ik heb recente update van Rlink2 van juli 2016 en alle app en GPS kaart updates van augustus 2016. Wel jammer dat die nog op 2015 zitten... als je wil zie ik straks wel eens welke versie ik juist heb. Vooral die Coyote is handig. Zelfs als widget kan je gewoon pijltje up of down klikken om meldingen door te sturen. Je krijgt dan even het full screen beeld van de Coyote, waarna die terug verkleint.

Ik ben allergisch aan kabels en dingetjes allerhande die her en der rondzwieren of aan ramen hangen. Heb je zo een dure BMW en hangt er een toestel tegen het raam met zo een kabel naar beneden... brrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
      Alles geupdate? Ik heb recente update van Rlink2 van juli 2016 en alle app en GPS kaart updates van augustus 2016. Wel jammer dat die nog op 2015 zitten... als je wil zie ik straks wel eens welke versie ik juist heb. Vooral die Coyote is handig. Zelfs als widget kan je gewoon pijltje up of down klikken om meldingen door te sturen. Je krijgt dan even het full screen beeld van de Coyote, waarna die terug verkleint.

Ik ben allergisch aan kabels en dingetjes allerhande die her en der rondzwieren of aan ramen hangen. Heb je zo een dure BMW en hangt er een toestel tegen het raam met zo een kabel naar beneden... brrrrr
      ja, mijn coyote was vervallen en ik had niet veel zin om te betalen om te verlengen omdat ik telkens naar die app moest gaan voor het overzicht.... als widget dat permanent blijft staan naast gps en muziekinfo is dat natuurlijk andere koek

ben net es gaan zien wat ik van widgets kan kiezen maar ik zie coyote noch enige andere app staan (brandstofprijzen heb ik ook)

enkel navi, muziek, luchtkwaliteit, ecoshizzle
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ga nog es een stickje preppen met rlink soft op.. mss is er toch een update maar meldt ie het niet op de site.

ga wel maar installeren na het verlof, stel je voor dat ik de avond voor ik moet vertrekken mijn electronica ontregel, die van ons gaat es lachen

Comment

ga nog es een stickje preppen met rlink soft op.. mss is er toch een update maar meldt ie het niet op de site.

ga wel maar installeren na het verlof, stel je voor dat ik de avond voor ik moet vertrekken mijn electronica ontregel, die van ons gaat es lachen
          Strak plan! Heb je de nieuwe versie van rlink toolbox om de updates te installeren? Versie 2, werkt veel beter dan de vorige die dikwijls lastig deed.

Prettig verlof!

Comment

• In de handleiding van de espace staat (pag 3.34): Wanneer er een passagier op de achterstoel van de derde rij zit, is het verboden te rijden met een neergeklapte rugleuning of stoel van de tweede rij. Wat zou daar de reden voor zijn? Vroeger reed ik met een S-max met 7 plaatsen en wanneer we met 6 zonder bagage in de auto zaten was het meestal 2+2+2 met neergeklapte middenzetel op de 2de rij zodat de achterste rij wat meer beenruimte had. Ik kan me niet herinneren dat er bij de S-max ook zo een beperking was in de handleiding. In de espace zou dat dus niet mogen en moeten we 2+3+1 rijden. Is de neergeklapte zetel niet vastgezet zodat hij bij een ongeval terug naar boven kan schieten? De achterste zitplaatsen zijn immers ook voorzien van 3puntsgordels zodat deze passagiers toch ook in hun zetel getrokken worden en er geen risico is dat ze door de wagen schieten.

Comment

• He, ik heb nu 2000 km mijn espace initiale en de wagen rijdt goed maar met de gadgets heb ik toch vaak problemen
              Multisense widget blijft soms laden? Ik verlies heel vaak GPS signaal, heb heel slecht gsm signaal en het vreemdste is dat tijdens het rijden nu onlangs
              de stem van nl naar vlaams ging? En tegelijk mijn thuisadres verloren.

Ook kan ik die ene boodschap (dat blaadje met nr van aantal boodschappen) die ene van coyote niet wegklikken sinds het beging dat ik de auto heb?????? Staat steeds 1 boodschap en geen kruisje voor te wissen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                Strak plan! Heb je de nieuwe versie van rlink toolbox om de updates te installeren? Versie 2, werkt veel beter dan de vorige die dikwijls lastig deed.

Prettig verlof!
                voila, laatste toolbox versie staat ook op de pc, ben bezig met de updates op stick te zetten.

ik heb wel enkel kaartupdate en update voor coyote, dus ik vermoed dat het de coyote app zelf zal zijn die zich al widget zal kenbaar maken aan de Rlink.

Comment

• en update is klaar.. het was dus de coyote app die widgets toegevoegd heeft. Vree handig nu, navigatie bovenaan in het groot, links onder radio/spotify, rechts onder coyote die open staat. Heerlijk

Comment

en update is klaar.. het was dus de coyote app die widgets toegevoegd heeft. Vree handig nu, navigatie bovenaan in het groot, links onder radio/spotify, rechts onder coyote die open staat. Heerlijk
                    Zo zou het moeten, totdat ze die coyotes gaan verbieden Stom dat da op de DS5 niet gaat, maar dan wel weer op de C4 Picasso's.
                    Maar ben ook tevreden van mijne kleine coyote. Heeft mijne baas al veel geld bespaard

Comment

• Dat was heel knap die ingebouwde Coyote. Zit nu met een afzonderlijk bakske opgescheept...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Dat was heel knap die ingebouwde Coyote. Zit nu met een afzonderlijk bakske opgescheept...
                        Ik heb het een maandje getest gehad op de iphone en dat was ook wel handig, maar volgens mij niet ideaal voor de iphone van continu op te staan. Zelfs in de C5 ging het compleet over de luidsprekers. Maar toen mocht ik er ene gaan halen en heb nog eentje van de allerlaatste kleintjes kunnen vinden. Werkt ook.

Comment

• Nu ziet het er zo uit

Comment

• 3de keer in panne met de 'schitterende' Espace, onvoorstelbaar geirriteerd, liefst van alles zou ik hem opstoken !!
                            Gisteren de 2de keer, mechanieker van touring die gekomen is stelde niets vast net zoals de eerste keer een paar weken terug.
                            Batterij plat en laat hem maar 45 draaien dan is alles in orde zei hij, wss lampje laten branden. No way maar wat moet ik daarop nu zeggen.
                            Deze morgen starte hij normaal, nu alles ingeladen om met vakantie te vertrekken en niks meer.
                            Koffer vol, kinderen allemaal klaar, auto wil niet...echt plezant.

Wachten op touring, heb Renault assistance gezegd dat hij maar beter een batterij bij heeft maar dat zal wel niet zeker.

Eerste Renault en laatste Renault, dat staat nu al 100% vast !!!!!!!!!!

Comment

• 3de keer in panne met de 'schitterende' Espace, onvoorstelbaar geirriteerd, liefst van alles zou ik hem opstoken !!
                              Gisteren de 2de keer, mechanieker van touring die gekomen is stelde niets vast net zoals de eerste keer een paar weken terug.
                              Batterij plat en laat hem maar 45 draaien dan is alles in orde zei hij, wss lampje laten branden. No way maar wat moet ik daarop nu zeggen.
                              Deze morgen starte hij normaal, nu alles ingeladen om met vakantie te vertrekken en niks meer.

Wachten op touring, heb Renault assistance gezegd dat hij maar beter een batterij bij heeft maar dat zal wel niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                                3de keer in panne met de 'schitterende' Espace, onvoorstelbaar geirriteerd, liefst van alles zou ik hem opstoken !!

Touring zal geen batterij mee hebben. Enige wat hij kan doen is desgewenst de auto naar uw garage te slepen zodat nagekeken kan worden waar het probleem zit.

Comment

• Da's omdat er een Duitse kwaliteitsbatterij van Varta wordt gebruikt.

Comment

• Ik ben precies de enige zonder vodden met zijn Espace

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                      Da's omdat er een Duitse kwaliteitsbatterij van Varta wordt gebruikt.
                                      Die door een of ander door Renault ontworpen softwareprogramma telkens leegezogen wordt..

Comment

Ik ben precies de enige zonder vodden met zijn Espace
                                        Die van u is laatst tovch ook al binnen geweest voor sensor en nog een aantal prullen?
                                        Maar er is altijd wel een verschil tussen in panne vallen en gewoon een probleempje.

@TT911: een nieuwe batterij gaat het probleem niet oplossen. Wss probleem dat die door de wagen inbedoeod wordt leeg getrokken.
                                        Niet leuk op dit moment natuurlijk. Zelf zou ik nog rap ergens een batterij en startkabels kopen en in de koffer leggen voor wanneer hij niet start. Dan kunt ge ff de andere batterij aankoppelen om toch te starten.

Comment

Ik ben precies de enige zonder vodden met zijn Espace
                                          Nee hoor... hier werkt alles ook nog steeds zoals het hoort...

Comment

Working...
                                          X