Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat gaat dat 2.0 dci blok zijn met 175 pk dat ze nu in de Koleos gaan lanceren.
    Is wel gekoppeld aan een CVT bak, vrees dat de EDC niet gaat mogelijk zijn.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• maar ik moet wel toegeven dat het schakel/schokvrij comfort van een CVT me wel zou aanspreken om in eco rond te bollen

Comment

• Er komt een update van de Espace.
        De 1.6 TCe met 200 pk gaat vervangen worden door een 1.8 TCe met 225 pk.

Meer informatie: http://www.vroom.be/nl/autonieuws/re...ace-18-tce-225
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nice !
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Espace is te configureren op Renault.be met de nieuwe TCE 225 motor

+-1200 euro meer dan de vorige.

Comment

• Ge hebt nu ook blazende zetels zie ik... Begin te twijfelen

Comment

• wacht nog efkes, der komt nog een Grand Espace precies ook

Vanaf 4:30 zie je mooi de verlengde wielbasis.

Comment

• Allez man, steeds beter en beter lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Allez man, steeds beter en beter lol
                    zet uwe 7 maar te koop!

5 maand "chef chef, c'est quoi ton dernier prix?" zal uw deel zijn

Comment

• Ik ga hem ni verkopen zulle Maar als ge aan de juiste prijs verkoopt gaat dat toch snel hoor. Onze Scenic was verkocht op enkele dagen. Heb nooit een auto gehad die langer dan 2 weken te koop stond als die weg moest. Behalve mijne laatste Espace naft lol.

Comment

• hoop dat de nieuwe motor ook zijn weg vindt naar de Koleos en Talisman

Comment

• Verwarmd stuurwiel is eindelijk te krijgen. Zou tijd worden, is het enige wat ik mis op die wagen. Motor 200pk is perfect voor ons en die 1.8 doet me dus niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                            Verwarmd stuurwiel is eindelijk te krijgen. Zou tijd worden, is het enige wat ik mis op die wagen. Motor 200pk is perfect voor ons en die 1.8 doet me dus niks.
                            Is dat echt zo belangrijk voor u?
                            Als het dan ook zo heet wordt zoals de zetelverwarming, hoeft het voor mij niet...
                            Dat vind ik dus echt niet te doen hé, zelfs op de kleinste stand zit ge binnen de vijf minuten met gaargekookte ballen als ge dat spel niet af zet.
                            Op de hoogste stand bakken ze aan.
                            I.p.v. daar een thermostaatje te voorzien, zelfs al is het maar met 2 standen.

Voorlopig het enige minpuntje aan de Espace.
                            In mijn Laguna die ik hiervoor had waren 4 of 5 standen, dat was toch al iets (maar ook niet thermostatisch).

Comment

• Die zetelverwarming is eigenlijk voor frigide vrouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Die zetelverwarming is eigenlijk voor frigide vrouwen
                                ik heb ooit een frigied lief gehad, als ik haar slip uittrok sprong mijn chauffage op

Comment

• Ge geraakte dan toch tot bij de slip... Ne oversize Sloggy zeker

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Uitvaartuitvoering ?

Comment

• LOL
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• RENAULT ESPACE KRIJGT TCE 225

NIEUWE TOPVERSIE VOOR BENZINEGAMMA

Renault parkeert op het Concours d’Elégance op Paleis Het Loo niet alleen een hele rits fameuze modellen uit het verleden, maar ook een Espace met een hagelnieuwe benzinemotor in het vooronder.

Komend weekend vindt het Concours d'Elégance plaats bij Paleis het Loo, een autofeest vol klassieke en veelal sportief georiënteerde modellen uit het verleden. Bezoekers zullen er ook een Espace vinden. Dat model is natuurlijk niet nieuw, het blok dat in het vooronder ligt is dat echter wel.

Momenteel vinden we de 200 pk sterke 1.6 TCe als enige benzinemotor op de bestellijst van de Espace. Dat blok wordt dit jaar nog vervangen door een compleet nieuwe krachtbron. Het betreft een 225 pk en 300 Nm sterke 1,8-liter grote TCe. De nieuwe motor vervangt de momenteel nog leverbare 1.6 TCe. Schakelen gaat middels een zeventrapsautomaat. Het gemiddeld verbruik ligt op 6,8 l/100 km.

Bron: Autoweek
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X