Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-3
Collapse
X
-
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Weer een wagen om naar uit te kijken al blijft het belangrijk welke motoren er in komen.
Het zou om de lichtere nieuwe 1.5 diesel gaan maar ik kijk voral uit naar welke benzinevarianten er komen. Het zijn 2 2.0 benzine versies maar ik las ergens dat de 165pk versie hier niet zou komen. Zou zonde zijn, ik wil in zulk een wagen niet in een 120pk gaan rijden met atmosferisch blok. Ik ben aanhanger van atmosferisch en ben blij dat mazda dit nog doet maar wil toch echt wel kunnen kiezen voor een potenter blok, bv 165pk versie, op zijn minst 145pk variant
Comment
-
2015 Mazda CX-3 specifications:
Engine: Four-cylinder 1.5-litre turbo-diesel; 2.0-litre petrol
Output: 77kW/270Nm; 109kW/192Nm
Transmission: Six-speed manual and automatic
Fuel: Under 5.0L/100km; Under 6.5L/100km
On sale: March 2015
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten165pk is ook te krijgen in de 3, zou me verwonderen als ze die niet gaan aanbieden in de CX-3.
Comment
-
nog enkele foto's voor de liefhebbers onder ons midden hierBijgevoegde Bestanden
Comment
-
ik heb de prijs gezien in zwitserland voor de 2.0 120pk in luxe uitvoering (wat dat ook betekent) en daar zit dat toch rond de 30500 euro...
Schoon autooke, maar die prijs is er toch wat over zo op t eerste zicht...
Natuurlijk zal je ook goedkopere versies kunnen hebben, maar dan zullen de looks ook evenredig achteruit gaanWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment