Mooie wagen, maar wanneer gaan ze eindelijk eens iets doen aan de problemen met de navi/multimedia?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3 Bekijk BerichtenIvm nav en multimedia problemen:
ik zit blijkbaar al met de laatste update morgen weet ik meer begint irri te worden ...
vriendelijke groet,
Comment
-
Ik was afgelopen week bij mijn garage en vermelde het feit dat er iemand was op het forum die problemen had met de navigatie. Hij beweert dat het een zeldzaam geval moet zijn. Zij hebben op dit moment iets meer dan 10 nieuwe CX-3-tjes geleverd en tot nu toe nog geen enkele met problemen, ook niet met navigatie.
Ook van de 3 zijn er bij mij weten, in tegenstelling tot de pre-facelift 6 en CX5, geen echte problemen gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenIk was afgelopen week bij mijn garage en vermelde het feit dat er iemand was op het forum die problemen had met de navigatie. Hij beweert dat het een zeldzaam geval moet zijn. Zij hebben op dit moment iets meer dan 10 nieuwe CX-3-tjes geleverd en tot nu toe nog geen enkele met problemen, ook niet met navigatie.
Ook van de 3 zijn er bij mij weten, in tegenstelling tot de pre-facelift 6 en CX5, geen echte problemen gekend.
Mvg,
Comment
-
Hier een reactie van mij.
Mijn Mazda CX3 is van december 2015 na updating werkt mijn navigatie nog steeds met kaarten uit 2014.
Wij zijn vier maanden verder en nog steeds geen updates.
Dat voor een prijs van €695,- schandalig duur.
Bij Mazda en Here word je niets wijzer alles loopt via call centres.
De zogenaamde drie jaar gratis updates is een belofte die geen waarde heeft.
Mazda doe er iets aan of gaan jullie het zelfde werken als ... Importeur van de duitse merken!!!!!
Van na garantie weten ze ineens een oplossing alleen hangt daaar wel weer een prijskaartje aan.
Comment
-
Ik ga in de komende weken eens rijden met de CX-3. Het is zowat de enige nieuwe wagen die binnen mijn budget valt (30k) die mij aanstaat.
Voor mij moet het een automaat zijn en dan vind ik toch dat ze wat te kort schieten in het aanbod diesels. Een 1.5 vind ik wat licht, ik had graag iets zwaarder. 2.0 benzine is natuurlijk altijd een optie, maar of dat met 30k km/jaar en de kleine tank (44l) een goeie keuze is, betwijfel ik... Verder mis ik een aantal opties: parkeersensoren vooraan, dimmende binnenspiegel, elektrisch verstelbare zetels & xenon. De problemen met de navi baren met weinig zorgen, ik rij liever met Waze.
Comment
-
De CX-3 is gebaseerd op de Mazda 2 dus al die luxe opties ga je niet echt op vinden .
De CX-5 geen alternatief of is die te groot ?- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenDe CX-3 is gebaseerd op de Mazda 2 dus al die luxe opties ga je niet echt op vinden .
De CX-5 geen alternatief of is die te groot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk ga in de komende weken eens rijden met de CX-3. Het is zowat de enige nieuwe wagen die binnen mijn budget valt (30k) die mij aanstaat.
Voor mij moet het een automaat zijn en dan vind ik toch dat ze wat te kort schieten in het aanbod diesels. Een 1.5 vind ik wat licht, ik had graag iets zwaarder. 2.0 benzine is natuurlijk altijd een optie, maar of dat met 30k km/jaar en de kleine tank (44l) een goeie keuze is, betwijfel ik... Verder mis ik een aantal opties: parkeersensoren vooraan, dimmende binnenspiegel, elektrisch verstelbare zetels & xenon. De problemen met de navi baren met weinig zorgen, ik rij liever met Waze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten30.000€ voor een CX3??? Mijn collega heeft een CX5 voor 30.000€ (wel geen automaat, voor de rest full option en diesel). Is wel een firmawagen, mss liggen de kortingen iets hoger voor de fleet-klanten.
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMoet dat nieuw zijn. Met niet veel kilometers en jaar oud heb je ze ook al vooraan de 20 000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDe topversie (Skycruise) begint pas vanaf €24.690.
Liefst wel. Ik heb op de Partner nu een onderhoudscontract en vind dat zalig, geen zorgen en rijden voor een vaste kost. Maar zo'n onderhoudscontract kan volgens mij enkel op nieuwe wagens.
onderhoudscontract ... Mijn vader heeft dat op drie wagens gedaan. Op het laatste eens een de rekening gemaakt wat het hem gekost heeft ... Neemt dit nooit meer. Was wel telkens op een audi.(redelijk duur) Heeft wel nooit problemen gehad met zijn wagens, dan steek je er ferm aan toe. Maar het is natuurlijk wek geruststellend dat je weet per maand wat een wagen je kan kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDe topversie (Skycruise) begint pas vanaf €24.690.
Liefst wel. Ik heb op de Partner nu een onderhoudscontract en vind dat zalig, geen zorgen en rijden voor een vaste kost. Maar zo'n onderhoudscontract kan volgens mij enkel op nieuwe wagens.
Iets van een jaar oud en 10 of 20 000 km, dat is quasi nieuw. Voor dat verschil in prijs mag je al eens extra onvoorziene kost hebben, dat haal je eruit.
Comment
-
Ik ben bij een Mazda dealer in de buurt geweest, maar toen ik mijn budget uitsprak duwde men mij meteen in de richting van de 6. Ze hadden daar nog geen enkele CX-3 diesel met automaat verkocht, testrijden zat er dus niet in daar. Ik heb een testrit gepland met de 6, maar ik sta niet meteen wild van dat model. Ik heb de extra ruimte ook niet nodig, we zien wel.
Comment
-
ja, die willen gewoon van hun moeilijk verkoopbare stock af, of zien een kans om hun targets te halen op de "moeilijkere" modellen
Volg gewoon je eigen gevoel en koop wat jij wil, desnoods bij een andere verkoperWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Erg dat die je daarin wil schuiven. Das compleet een beetje ander segment.
Comment
-
Een typisch probleem bij mazda.
Automaat en diesel kan in de CX-3 enkel in de dure Skycruise.
1.5D - 105pk - 6trapsautomaat - skycruise = vanaf 27.690 euro + metaalkleur.
Voor mensen die al die opties die je er dan bijkrijgt echt niet nodig hebben is de CX3 een zeer oninteressante aanbieding.
Is, ondanks het aantal km, de 120pk benzine met automaat geen optie?
Dan heb je een mooi uitgeruste Plug Edition voor 24.090 + metaalkleur.
Voor 3600 euro (+ de jaarlijkse meerprijs qua onderhoud) kan je best wat extra liters benzine tanken.
Die automatisch dimmende binnenspiegels begrijp ik trouwens echt niet. Enkel een manueel dimbaar exemplaar te verkrijgen.
Mijn mazda 3 uit 2009 heeft zelfs een automatisch dimmende variant.
Wat een misser van MazdaLast edited by severijns; 28/07/2016, 16:57.
Comment
Comment