Oorspronkelijk geplaatst door globe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-3
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWat kost deze ongeveer?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Mazda CX-3
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenInderdaad meer een hatchback op stelten dan suv of crossover. Mijn moeder heeft zelfs al spijt van haar cx-5 en had beter een jaartje gewacht op deze zei ze van de week.
Waarom heeft ze spijt? Te groot?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTopversie met alles erop en eraan heb je voor € 30.000
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenToch nog goed geprijsd, of zie ik dit mis?
Alle wagens gaan op zeer korte tijd nog wat duurder worden. Als dat een troost mag zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIs geen troost neen :pWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMazda plaatst hem zelf als cross-over...
Waarom heeft ze spijt? Te groot?
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenZe vindt deze beter geproportioneerd en beter bij haar passen. Voor de rest geen klagen over de auto, al heeft ze al wel enkele keren blikschade opgelopen (tegen paaltje, tegen waterput en velgschade. Ze steekt het op het formaat van de auto haha.
Comment
-
Yes inderdaad lijkt me ook wel interessant voor hen maar ze hebben maar 1 wagen nodig. Ze mogen de cx-5 altijd hier afzetten alhoewel ik me niet in een suv zie rijden zit ik wel goed in die wagen. Ligt niet aan het meubilair maar aan mijn lange benen. Gisteren nog naar le touquet en terug gereden met mijn wagen al alhoewel het de meest comfortabele tot nu toe is blijft het niet ideaal met mijn lang lichaam . Eerlijk is eerlijk, bij de cx-5 heb ik daar niets last al stoor ik mij dan weer aan dat hoog op de bok gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIemand die deze al gereden heeft?
Best een mooi ding en de dealer is niet ver...
Juist op de snelweg boven de 130-140 is het feest wat voorbij door het beperkte vermogen.
maar toch zou ik hem kopen.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Beste autoliefhebbers,
Ik rij nu toch al enkele maanden (07/2015) met mijn CX3 en heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop.
Ik heb gekozen voor de 15. Diesel en een pure edition een keuze die ik opnieuw zou maken .
De pure edition is een rijkelijk uitgedost model en heeft alles wat ik wou (bijna alles) zo als een armsteun ... niet te begrijpen dat deze wagen (tijden van van vandaag) dit niet standaard heeft maar swoit .
Ik heb deze achteraf laten monteren (*meer info onderaan).
Goed wat ik ook mis is de achteruitkijkspiegel die verkleurd als er een achterligger met zijn lichten in je spiegel zit ( niet te verkrijgen) persoonlijk dacht ik dat mijn wagen dit had ...
Weetjes:
-Wagen gaat niet automatisch op slot (tijdens het rijden)
-Coming home leaving home optie verwacht daar niet te veel van want deze werkt niet als je de koplampen op automatisch zet. En daar deze bij mij altijd op auto staan ...
Voor de rest de wagen heeft echt veel functies dingen die mij bij blijven zijn :
-Automatisch grootlicht is zalig de wagen beslist zelf wanneer je meer licht nodig hebt en werkt super
-Cruis control die automatisch de snelheid regelt .
-Head up display is een leuk extraatje
-enz enz
Armsteun:
Ik heb de armsteun achteraf laten bij plaatsen en ben tevreden je ziet wel dat het opbouw is ivm vijs dopjes achteraan.
Toekomst:
Wil ik nog een trekhaak laten monteren en de nummerplaat verlichting en achteruitrijverlichting wil ik in led.
Problemen:
-Dit model heeft wel een kwaaltje De GPS durft soms uitvallen waardoor je melding krijgt "voor deze optie gelieven naar je Mazda dealer te gaan".... Mijn wagen heeft daarvoor al enkele
malen in de garage gestaan (updaten enz) dit is nu opgelost (eindelijk) maar nu valt het systeem volledig uit waardoor het systeem steeds opnieuw moet opstarten.
Waarschijnlijk moet de wagen terug aan de pc voor een update maar dat zal ik nu vrijdag weten.
Mvg Dominic
Bedankt voor het lezen
Comment
-
Mooi wagens bij Mazda.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment