Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door globe Bekijk Berichten
    ik mis in het interieur wel een middenarmsteuntje.
    Kan als optie besteld worden. Dacht ergens iets van € 250 gelezen te hebben.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wat kost deze ongeveer?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Wat kost deze ongeveer?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        Topversie met alles erop en eraan heb je voor € 30.000

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Inderdaad meer een hatchback op stelten dan suv of crossover. Mijn moeder heeft zelfs al spijt van haar cx-5 en had beter een jaartje gewacht op deze zei ze van de week.

Comment

Mazda CX-3

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
            Inderdaad meer een hatchback op stelten dan suv of crossover. Mijn moeder heeft zelfs al spijt van haar cx-5 en had beter een jaartje gewacht op deze zei ze van de week.
            Mazda plaatst hem zelf als cross-over...

Waarom heeft ze spijt? Te groot?

Comment

Dit weekend eens mogen bewonderen bij de Gentse Mazda-verdeler, en gezien het nu veel minder kilometers maken, een interessant alternatief van mijn CX 5 diesel/AWD .
              truth is in the eye of the beholder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Topversie met alles erop en eraan heb je voor € 30.000

Toch nog goed geprijsd, of zie ik dit mis?

Comment

Toch nog goed geprijsd, of zie ik dit mis?
                  Goedkoop is ie niet neen.
                  Alle wagens gaan op zeer korte tijd nog wat duurder worden. Als dat een troost mag zijn.

Comment

Is geen troost neen :p

Comment

Is geen troost neen :p
                      das niks toere, den onze wordt enkel goedkoper
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Mazda plaatst hem zelf als cross-over...

Waarom heeft ze spijt? Te groot?

Ze vindt deze beter geproportioneerd en beter bij haar passen. Voor de rest geen klagen over de auto, al heeft ze al wel enkele keren blikschade opgelopen (tegen paaltje, tegen waterput en velgschade. Ze steekt het op het formaat van de auto haha.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                          Ze vindt deze beter geproportioneerd en beter bij haar passen. Voor de rest geen klagen over de auto, al heeft ze al wel enkele keren blikschade opgelopen (tegen paaltje, tegen waterput en velgschade. Ze steekt het op het formaat van de auto haha.
                          CX-5 naast een CX-3 op je oprit hebben lijkt me wel wat...😁😉

Comment

Yes inderdaad lijkt me ook wel interessant voor hen maar ze hebben maar 1 wagen nodig. Ze mogen de cx-5 altijd hier afzetten alhoewel ik me niet in een suv zie rijden zit ik wel goed in die wagen. Ligt niet aan het meubilair maar aan mijn lange benen. Gisteren nog naar le touquet en terug gereden met mijn wagen al alhoewel het de meest comfortabele tot nu toe is blijft het niet ideaal met mijn lang lichaam . Eerlijk is eerlijk, bij de cx-5 heb ik daar niets last al stoor ik mij dan weer aan dat hoog op de bok gevoel.

Comment

Iemand die deze al gereden heeft?
                              Best een mooi ding en de dealer is niet ver...
                              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Heb mijn cx3 2Lbenzine pure edition een drietal weken,en ben zeer tevreden over het rijcomfort en de veiligheids uitrusting, wagen rijdt behoorlijk strak,de ruimteachterin valt
                                wat tegen maar ja mijn vorige wagen was een honda crv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                  Iemand die deze al gereden heeft?
                                  Best een mooi ding en de dealer is niet ver...
                                  Ik heb de 1.5 diesel getest, rijdt zeer aangenaam is vinning ondanks de kleine motor. Afwerking en look super. Koffer is niet van de grootste en de achterbank valt mee, deze is natuurlijk ook op Chassis Mazda 2 gebouwd.

Juist op de snelweg boven de 130-140 is het feest wat voorbij door het beperkte vermogen.

maar toch zou ik hem kopen.
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Beste autoliefhebbers,

Ik rij nu toch al enkele maanden (07/2015) met mijn CX3 en heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop.
                                    Ik heb gekozen voor de 15. Diesel en een pure edition een keuze die ik opnieuw zou maken .

De pure edition is een rijkelijk uitgedost model en heeft alles wat ik wou (bijna alles) zo als een armsteun ... niet te begrijpen dat deze wagen (tijden van van vandaag) dit niet standaard heeft maar swoit .

Ik heb deze achteraf laten monteren (*meer info onderaan).

Goed wat ik ook mis is de achteruitkijkspiegel die verkleurd als er een achterligger met zijn lichten in je spiegel zit ( niet te verkrijgen) persoonlijk dacht ik dat mijn wagen dit had ...

Weetjes:
                                    -Wagen gaat niet automatisch op slot (tijdens het rijden)
                                    -Coming home leaving home optie verwacht daar niet te veel van want deze werkt niet als je de koplampen op automatisch zet. En daar deze bij mij altijd op auto staan ...

Voor de rest de wagen heeft echt veel functies dingen die mij bij blijven zijn :

-Automatisch grootlicht is zalig de wagen beslist zelf wanneer je meer licht nodig hebt en werkt super
                                    -Cruis control die automatisch de snelheid regelt .
                                    -Head up display is een leuk extraatje
                                    -enz enz

Armsteun:
                                    Ik heb de armsteun achteraf laten bij plaatsen en ben tevreden je ziet wel dat het opbouw is ivm vijs dopjes achteraan.

Toekomst:
                                    Wil ik nog een trekhaak laten monteren en de nummerplaat verlichting en achteruitrijverlichting wil ik in led.

Problemen:

-Dit model heeft wel een kwaaltje De GPS durft soms uitvallen waardoor je melding krijgt "voor deze optie gelieven naar je Mazda dealer te gaan".... Mijn wagen heeft daarvoor al enkele
                                    malen in de garage gestaan (updaten enz) dit is nu opgelost (eindelijk) maar nu valt het systeem volledig uit waardoor het systeem steeds opnieuw moet opstarten.
                                    Waarschijnlijk moet de wagen terug aan de pc voor een update maar dat zal ik nu vrijdag weten.

Mvg Dominic

Bedankt voor het lezen
                                    Last edited by ; 04/01/2016, 19:21.

Comment

Mooi wagens bij Mazda.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Knap in zwart exterieur met die donkergrijze? Zwarte velgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• Mooie cx3 hebje
                                          Mazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
                                          Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak

Comment

Working...
                                          X