Blijft de mooist ein z'n klasse. Telkens er eentje passeert, draai ik even m'n hoofd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op bepaalde kruissnelheden merk je een lichte trilling als hij 2 cilinders uitschakelt. Een beetje vergelijkbaar gevoel met het rijden in een net te hoge versnelling.
Maar qua verbruik een serieuze daling
Comment
-
GEEN OPVOLGER
MAZDA STOPT MET CX-3
Het is eind dit jaar over en uit voor de Mazda CX-3. De compacte cross-over verdwijnt van de Europese en Amerikaanse markt en krijgt geen directe opvolger.
In december komt er een eind aan de de productie van de Mazda CX-3. De CX-3 is Mazda's compacte cross-over die in 2014 zijn werelddebuut beleefde tijdens de LA Auto Show en die na zo'n zeven jaar dus met pensioen mag.
Mazda Nederland zegt tegen AutoWeek dat de huidige CX-3 'het laatste model is dat verkrijgbaar is in Europa' en dat betekent dat een eventuele tweede generatie CX-3 niet naar ons deel van de wereld komt. Volgens de Nederlandse importeur stopt Mazda zowel in Europa als in de Verenigde Staten met de verkoop van de CX-3. Het valt dus niet uit te sluiten dat er onder meer in het thuisland wel een opvolger komt. Mogelijk deelt die nieuwe compacte cross-over zijn techniek net als de volgende generatie Mazda 2 met een model van Toyota.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment