Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijft de mooist ein z'n klasse. Telkens er eentje passeert, draai ik even m'n hoofd.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Mazda CX-3 (2021) - Nu met cilinderuitschakeling - REVIEW

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Mazda CX-3 (2021) - Nu met cilinderuitschakeling - REVIEW

Heb die cilinderuitschakeling ook in de 6. Fijn systeem en je merkt er weinig van.
        Op bepaalde kruissnelheden merk je een lichte trilling als hij 2 cilinders uitschakelt. Een beetje vergelijkbaar gevoel met het rijden in een net te hoge versnelling.
        Maar qua verbruik een serieuze daling
        KLIK |&| KLAK

Comment

• GEEN OPVOLGER

MAZDA STOPT MET CX-3

Het is eind dit jaar over en uit voor de Mazda CX-3. De compacte cross-over verdwijnt van de Europese en Amerikaanse markt en krijgt geen directe opvolger.

In december komt er een eind aan de de productie van de Mazda CX-3. De CX-3 is Mazda's compacte cross-over die in 2014 zijn werelddebuut beleefde tijdens de LA Auto Show en die na zo'n zeven jaar dus met pensioen mag.

Mazda Nederland zegt tegen AutoWeek dat de huidige CX-3 'het laatste model is dat verkrijgbaar is in Europa' en dat betekent dat een eventuele tweede generatie CX-3 niet naar ons deel van de wereld komt. Volgens de Nederlandse importeur stopt Mazda zowel in Europa als in de Verenigde Staten met de verkoop van de CX-3. Het valt dus niet uit te sluiten dat er onder meer in het thuisland wel een opvolger komt. Mogelijk deelt die nieuwe compacte cross-over zijn techniek net als de volgende generatie Mazda 2 met een model van Toyota.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• het zou binnen dat B SUV segment na 7 jaar nog steeds mijn favoriete keuze zijn!
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Zal er dan binnenkort geen CX-20 verschijnen? Of is er echt nog te weinig marge te halen bij kleinere modellen voor de kleinere constructeurs?
              Ik had het gevoel dat de cx-3 hier in Europa nog best goed verkocht.
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Wat meer uitleg:

https://de.motor1.com/news/542983/ma...auf-ende-2021/

Comment

Working...
                X