Ik vind de kont er toch maar raar uitzien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLA Shooting Brake
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenprecies enkel positiever commentaren.. so far. sorry om het feestje te vergallen :-)
pro: beter dan de naar mijn mening spuuglelijke sedan
con: nog altijd een lelijk eendje, maar geen monstertje meer :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een prachtkar! Ben misschien toch nog iets te snel geweest met mijn GLA, maja, wie weet hoelang je er weer gaat op moeten wachten?
Ook veronderstel ik dat deze een pak duurder zal uitvallen dan de GLA.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenOok veronderstel ik dat deze een pak duurder zal uitvallen dan de GLA.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
grijs orangje past echt niet!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHier kan ik me helemaal in vinden.lets have some more member berries
Comment
-
Gisteren beviel de Mercedes CLS Shooting Brake van een baby, ze noemde hem CLA. Wat we er even bij vergaten te zeggen was dat het rauwe AMG-zusje ook een kleintje produceerde, de CLA 45 Shooting Brake.
Onder de kap huist de welbekende 2.0 liter halve V8, die maximaal 360 pk en 450 Nm opwekt. De CLA haalt de 100 km/u binnen 4,7 seconden, maar als je het normverbruik van 6,9 liter wilt halen adviseren we je het gas iets minder diep in te trappen.
Zoals elke vierclinder AMG heeft ook deze CLA 4MATIC en een DCT 7-bak. Sportvering en grotere remmen moeten de auto verder onderscheiden van zijn tammere broertjes. Ook de CLA 45 komt er als OrangeArt Edition, met frisse oranje accenten, maar deze hebben we nog niet op foto.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenPrachtprestatie van Mercedes! Of hoe je de afschuwelijke CLA nog lelijker kan maken..
Veel te druk design op een te kleine wagen...
Nee dank u..
Comment
-
Pff.. dan gaat ie toch net zo duur zijn als de C-break? En zelfs iets duurder al je opteert voor de 220cdi, want die is in de CLA-SB altijd met automaat :-(
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenDe eerste prijsschattingen worden ook al gegeven... 2500 EUR bovenop de CLA coupé.
Comment
Comment