Oorspronkelijk geplaatst door kikie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE Coupé
Collapse
X
-
Als ze op exact dit design ssangyong zouden plakken ipv eens ster zou echt niemand hem nog nooit vinden.
Ik snap niet goed dat die dure wagens, ook al zijn ze hondslelijk nog altijd verkocht worden. Voor het geld van 3 mooie auto's dan nog...
Ik snap dat mooi en lelijk subjectief is. Een Ferrari is duur en zowat iedereen vindt dat mooi. Dit is ook duur en zowat iedereen vindt het lelijk. Net zoals!bv die rare ssangyong, net het verschil dat die s rationeel gezien nog een goede koop is omdat je veel voor weinig krijgt. Deze is even lelijk maar kost dan ook nog eens onmenselijk veel. Zelfde verhaal als een x6..
Het lijkt erop dat deze auto en de x6 puur wordt gekocht om op te vallen. Nog een paar opvallende velgen eronder die het oncomfortabel maakt en ju.Last edited by metalpe; 18/03/2015, 18:46.
Comment
-
Al een geluk dat smaken verschillen, ik vind daar niks verkeerd aan, integendeel zelfs, ze mogen 'm dadelijk afzetten hierEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGij ziet alleen maar sterrekes zeker???Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Vandaag de eerste irl gezien hier in Polen, je moet 'm echt live gezien hebben om te beseffen hoe prachtig dit is.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment