Oorspronkelijk geplaatst door MasterC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDa's wel nog een andere prijsklasse, hé, en die zware motors dan, nee hoor, geen spijt!
Comment
-
Ik vind hem eigenlijk wel knap! Dacht wel dat het een concurrent van de X4 was...
Het interieur vind ik dan weer minder. Normaal vind ik het interieur van Mercedes altijd wel knap en het exterieur iets minder (zie bv. CLA). Bij deze dus net omgekeerdMaar is eigenlijk een wagen met niet veel nut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMaar jongens toch...
En toch gaat dit verkopen hé.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dit design verdient absoluut een prijs.
Ik was er eigenlijk zeker van dat een auto nog lelijker maken dan de X6 gewoon niet mogelijk was (ik vergeet even ssanjong die in een aparte divisie spelen). BMW had met de X4 jammerlijk gefaald om dit record te verbreken, maar Mercedes slaagt er met verve in. Dit ontwerp bewijst dat de uitdrukking "Zo lelijk dat het terug mooi wordt" helemaal niet opgaat.
Comment
-
OMG
De dikke lelijke dochter van de Mercedes Benz GL.Last edited by Alfa-Beemer; 10/12/2014, 20:55.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
zo op foto heb ik ook wel wat twijfels, ik had gehoopt op een veel eleganter ogende x6-kopie
ok de snuit oogt wat vriendelijker als de x6 wat maar logisch is gezien zijn afkomst
mijn type auto zal't nooit worden maar ik hoop na hem in't echt te hebben gezien dat ik mijn mening moet bijstellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo op foto heb ik ook wel wat twijfels, ik had gehoopt op een veel eleganter ogende x6-kopie
ok de snuit oogt wat vriendelijker als de x6 wat maar logisch is gezien zijn afkomst
mijn type auto zal't nooit worden maar ik hoop na hem in't echt te hebben gezien dat ik mijn mening moet bijstellenEnkel de achterlichten zijn mooi zoals bij de s klasse coupe of binnenkort bij de c cabrio. En dan is zijn dit nog fotos van full option versies met brede banden, wacht maar voor de co2 edities voor belgische wegen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDit design verdient absoluut een prijs.
Ik was er eigenlijk zeker van dat een auto nog lelijker maken dan de X6 gewoon niet mogelijk was (ik vergeet even ssanjong die in een aparte divisie spelen). BMW had met de X4 jammerlijk gefaald om dit record te verbreken, maar Mercedes slaagt er met verve in. Dit ontwerp bewijst dat de uitdrukking "Zo lelijk dat het terug mooi wordt" helemaal niet opgaat.
Comment
Comment