Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLE Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
    Is echt mijn ding niet....

Met het front kan ik nog leven

De achterkant is echt niet mooi...

Zonder logo zou ik denken dat dit een Volkswagen is. Precies een Tiguan afgeleide
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Da's wel nog een andere prijsklasse, hé, en die zware motors dan, nee hoor, geen spijt!
      Flauw

Comment

Oei, die vind ik lelijk zeg... Een X6 vind ik al niet mooi maar nog te doen, maar deze trekt echt op niets... Zeker die achterkant, wat is me dat...

Comment

Is inderdaad lelijk en dat op hun eigen foto's. Ik vind het precies een Chinese kopie van de X6.

Comment

Ik vind hem eigenlijk wel knap! Dacht wel dat het een concurrent van de X4 was...
            Het interieur vind ik dan weer minder. Normaal vind ik het interieur van Mercedes altijd wel knap en het exterieur iets minder (zie bv. CLA). Bij deze dus net omgekeerd Maar is eigenlijk een wagen met niet veel nut.

Comment

Maakt in feite ook geen bal uit. Zolang er ringen, een blauw/witte propeller of ster op staat verkoopt het.

Comment

Ge vergeet de gebeten appel.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Maar jongens toch...
                  En toch gaat dit verkopen hé.

Uit deze hoek lijkt het gewoon als de Chinezen snel snel iets getekend hebben dat op de X6 moet lijken.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Maar jongens toch...
                    En toch gaat dit verkopen hé.
                    Dat is uiteindelijk toch de bedoeling hé, meer moet dat niet zijn voor MB
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dit design verdient absoluut een prijs.
                      Ik was er eigenlijk zeker van dat een auto nog lelijker maken dan de X6 gewoon niet mogelijk was (ik vergeet even ssanjong die in een aparte divisie spelen). BMW had met de X4 jammerlijk gefaald om dit record te verbreken, maar Mercedes slaagt er met verve in. Dit ontwerp bewijst dat de uitdrukking "Zo lelijk dat het terug mooi wordt" helemaal niet opgaat.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

De voorkant is nog OK, maar die achterkant...

Binnenkant is weer typisch Mercedes.

Comment

OMG

De dikke lelijke dochter van de Mercedes Benz GL.
                          Last edited by Alfa-Beemer; 10/12/2014, 20:55.
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

zo op foto heb ik ook wel wat twijfels, ik had gehoopt op een veel eleganter ogende x6-kopie
                            ok de snuit oogt wat vriendelijker als de x6 wat maar logisch is gezien zijn afkomst

mijn type auto zal't nooit worden maar ik hoop na hem in't echt te hebben gezien dat ik mijn mening moet bijstellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              zo op foto heb ik ook wel wat twijfels, ik had gehoopt op een veel eleganter ogende x6-kopie
                              ok de snuit oogt wat vriendelijker als de x6 wat maar logisch is gezien zijn afkomst

mijn type auto zal't nooit worden maar ik hoop na hem in't echt te hebben gezien dat ik mijn mening moet bijstellen
                              Wat een gedrocht, goed voor johnnys en m.... Enkel de achterlichten zijn mooi zoals bij de s klasse coupe of binnenkort bij de c cabrio. En dan is zijn dit nog fotos van full option versies met brede banden, wacht maar voor de co2 edities voor belgische wegen !

Comment

ruuuuuuuuuun toooo toileeeeet :-)

Comment

grote velg, beetje droppen en dit valt goed mee..

ben er zeker van dat brabus en consoorten er wel iets tof van gaan maken

Comment

Euh... ik vond de gecamoufleerde versie in het topic bij 'scoops' beter... Eén verdienste alvast: ik vind hem toch al wat origineler dan de nieuwe Q7 van Audi.

Comment

och jef, het trekt allemaal op elkaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                        Dit design verdient absoluut een prijs.
                                        Ik was er eigenlijk zeker van dat een auto nog lelijker maken dan de X6 gewoon niet mogelijk was (ik vergeet even ssanjong die in een aparte divisie spelen). BMW had met de X4 jammerlijk gefaald om dit record te verbreken, maar Mercedes slaagt er met verve in. Dit ontwerp bewijst dat de uitdrukking "Zo lelijk dat het terug mooi wordt" helemaal niet opgaat.
                                        Deze reactie krijgt iig een prijs van mij, want ik ben het 100% met je eens. Hoewel ik de X6 nog een klein beetje vind meevallen in bepaalde uitvoeringen kan ik zeggen dat deze slappe kopie van Mercedes een enorme mislukking is. Het lijkt in deze (rare) niche alsof het erom gaat of dit model auto niet mooier maar lelijker kan. Ben benieuwd wat Audi gaat neerzetten...

Comment

het zal aan mij liggen..ik vind die niet echt mooi, maar zeker ook niet lelijk ...
                                          enkel het interieur vind ik (ook weer niet lelijk maar) heel ouderwets.
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X