erg om te zeggen maar ik verkies de X6 dan toch boven de GLE
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLE Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenerg om te zeggen maar ik verkies de X6 dan toch boven de GLE
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Laatste tests, of een leverancier van onderdelen die nog wat tests doet met een exemplaar alvorens ze echt met productie beginnen.
Comment
-
De GLE Coupé is inmiddels aan de wereld voorgesteld, maar een extra dikke AMG-uitvoering hebben we alleen nog als prototype gezien. Vandaag plaagt Mercedes met de overdadig krachtige 63 AMG-uitvoering!
Nog even en de North American International Auto Show slaat z'n poorten open. Over een week kunnen we er de GLE 63 Coupé bekijken, de over-de-topversie van de GLE Coupé!
We hebben de AMG-uitvoering al meerdere malen ingepakt en wel voorbij zien komen, maar niet eerder zagen we officieel beeld van de afgetrainde Benz. De auto - die de nog te verschijnen nieuwe X6 M moet gaan pesten - krijgt naar verluidt de 4,0-liter V8 met twee turbo's onder de kap, die we al kennen uit de AMG GT en de nieuwe C 63. In z'n krachtigste gedaante is dat blok goed voor 510 pk en 650 Nm . Volgende week kunnen we de - op het eerste gezicht vanbuiten niet al te hardhandig aangepakte - GLE 63 in z'n geheel bekijken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vanuit deze hoek knapper dan een X6 imo. De kont lijkt minder zwaar en massief te zijn.
Jammer van die grote stukken zwarte plastiek in de voorbumper. Op een A klasse valt dat nog mee, maar hier is het echt wel een grote oppervlakte.
Jammer dat dit steeds meer een trend begint te worden, de huidige X3/4/5/6 hebben dit ook met het sportpakket.
Nadeel van zo een lompe carrosserie is dat de velgen groter moeten zijn om het geheel evenwichtig te doen lijken.
Hier vind ik ze toch een tikkeltje te groot. 22 inch denk ik zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop die laatste staat hij superknap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vulcano Bekijk Berichten
Is getrokken op de set van Jurassic World in Hawaii, Mercedes levert daar een paar G's als dienstvoertuig voor parkwachters in de film.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vulcano Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs getrokken op de set van Jurassic World in Hawaii, Mercedes levert daar een paar G's als dienstvoertuig voor parkwachters in de film.
Gisteren bekend gemaakt dat naast een paar G klasses en 4x4 Sprinters ook de GLE meedoet in de film, vet
Comment
-
Comment
Comment