Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag te weten gekomen dat er een rs3 berline komt met 400 pk.. :p:cool::p:cool::p
That doesn't make sense. Waarom zou er van dezelfde auto (RS3) twee koetsversies met (serieus) verschil in vermogen uitkomen ?
No sense.
Er wordt wel gefluisterd dat de TT RS met een aangepast +400 PK versie van het 2,5L blok uitkomt. Dit omdat de atmosferische V8 van 430PK niet meer geleverd wordt in de R8, enkel het V10 blok van +500 PK.
Kwestie van gaatje in de markt op te vullen.
RS3: +300 PK
TT RS: + 400 PK
R8: +500 PK
Van Audi uit is er ook al aangegeven dat er "GEEN" RS3+ komt.
Verder krijgt de TT RS een vernieuwde versie van de 2.5TFSI motor met andere turbo en waarschijnlijk ook CoD (cilinder on Demand) en Start&Stop functie.
Deze motor zou dan op 3 cilinders terug schakelen bij constante rustige snelheid.
De RS3 367 pk motor is de laatste evolutie van de oude 2.5TFSI motor.
Bij audi zijn er veel problemen ( geweest ) met die ceramische remmen. Toch 12k € om ze te vervangen. Kan je toch serieus wat stalen schijven/blokken mee doorknallen
Bij porsche ook, de GT3 RS'en van vorige generatie. Dik 20k voor een nieuw setje te steken.
Comment