Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kenson Bekijk Berichten
    Wie hier het snelste is interesseert me minder, maar dat die ingenieurs van audi nu nog STEEDS NIET het hatelijke onderstuur eruit tunen, slaagt echt alles...

Das saai en veilig he.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
      die gast kan nie rijden ! steek daar is een echte race piloot in. Zal heel wat anders zijn dan deze uitslag !
      Beste stuurlui staan aan wal?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Beste stuurlui staan aan wal?
        Mee eens maar je kan niet ontkennen dat de M3 niet efficient over dat circuit is gestuurd. Mocht hij ESP/sport actief gelaten hebben dan had zijn tijd een stuk beter geweest. Overstuur=tijd verliezen.

BTW, die blauwe RS3 met gouden velgen is om van te watertanden.
        Echt schoon.

Comment

• Voor het "huis, tuin en keuken volk" dat gemiddeld met Audi's rijd is onderstuur het meest veilige rij gedrag, zelf de R8 heeft er last van.
          Met wat simpele aanpassingen is het onderstuur er makkelijk uit te krijgen, maar dat zal de doorsnee berijder niet doen.
          Audi heeft tevens slechte ervaring met auto's zonder onderstuur, zoals de eerste TT, die na enkele dodelijk ongevallen gelijk werd aangepast met een achterspoiler en een onderstuur rijgedrag.
          (onervaren mensen werden verrast door het lift-off overstuur van deze TT)
          Last edited by ; 31/07/2015, 15:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
            Mee eens maar je kan niet ontkennen dat de M3 niet efficient over dat circuit is gestuurd. Mocht hij ESP/sport actief gelaten hebben dan had zijn tijd een stuk beter geweest. Overstuur=tijd verliezen.

BTW, die blauwe RS3 met gouden velgen is om van te watertanden.
            Echt schoon.
            Heb het filmpke nog niet bezien, maar ik zag gewoon een typische reactie

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Voor het "huis, tuin en keuken volk" dat gemiddeld met Audi's rijd is onderstuur het meest veilige rij gedrag, zelf de R8 heeft er last van.
            Met wat simpele aanpassingen is het onderstuur er makkelijk uit te krijgen, maar dat zal de doorsnee berijder niet doen.
            Audi heeft tevens slechte ervaring met auto's zonder onderstuur, zoals de eerste TT, die na enkele dodelijk ongevallen gelijk werd aangepast met een achterspoiler en een onderstuur rijgedrag.
            (onervaren mensen werden verrast door het lift-off overstuur van deze TT)

Die eerste generatie had daar idd véél last van, de V10 en FL waren een pak beter daarin.

De nieuwe R8 zou blijkbaar nog beter zijn, maar dan is er weer dat dynamic steering gedoe. Geen fan van
            BMW X5 45e

Comment

• Dynamic steering is een optie. Quasi elke testrijder raadt aan deze optie achterwege te laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dimekoza Bekijk Berichten

RS3: 00.47.0
                Cupra 280 manueel: 00.46.9

Zelfde piloot, zelfde weersomstandigheden. Sterk bezig daar bij Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Dynamic steering is een optie. Quasi elke testrijder raadt aan deze optie achterwege te laten.
                  Is da? ken de ballen van audi hun optiepolitiek

Een week of 3 terug had ik een bijna full option A3 s-line gekregen als vervangauto. Sline ophanging, sportzetels, grote wielen en dat ging best oke een bocht om, maar ook weer dat dynamic stuur gedoe.
                  Vorig weekend wat rondgebold met een nieuwe Q7 en die had dat ook.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    RS3: 00.47.0
                    Cupra 280 manueel: 00.46.9

Zelfde piloot, zelfde weersomstandigheden. Sterk bezig daar bij Audi
                    Er is maar één reden waarom de RS3 slecht presteert en dat is die loeizware 5 vijfcilinder voorin.
                    En Audi weet dat heel goed, daarom was ook de "TT Quattro Sport concept" uitgerust met een 2.0 TFSI van 420 pk.
                    Een RS3 met die motor zou de vloer aanvegen met de huidige 5 cilinder RS3, maar een 5 cilinder verkoopt beter dan een 4 cilinder versie.

Last edited by ; 31/07/2015, 17:44.

Comment

• Dat kan toch niet dat mijn cupra vs de nieuwe rs3 gelijk scoren op track? Zo een verschil in motorisatie en vermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                        Dat kan toch niet dat mijn cupra vs de nieuwe rs3 gelijk scoren op track? Zo een verschil in motorisatie en vermogen.
                        En heel veel verschil in gewicht op de verkeerde plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                          Dat kan toch niet dat mijn cupra vs de nieuwe rs3 gelijk scoren op track? Zo een verschil in motorisatie en vermogen.

Check het filmpje van hier boven eens en dan dit, zelfde circuit en chauffeur:

Comment

• Dafuq? Die 2.0 fwd hatchbacks doen het niet slecht wel vind ik dat de m wat tijd verliest door het driften?

Comment

• Correct, ik ben wild van die Type R. Amai

Comment

• Ziet er wagen uit met veel beleving in tegenstelling tot de wat saaiere cupra/r/gti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Correct, ik ben wild van die Type R. Amai
                                  Geef mij maar Trophy-R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    Geef mij maar Trophy-R
                                    Hier ook, indien FWD is er maar één adres: Renault Sport

Comment

• Hier weer een mooi bewijs dat de zware 5 cilinder gewoon niet werk in een MQB chassis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Hier weer een mooi bewijs dat de zware 5 cilinder gewoon niet werk in een MQB chassis.

https://www.youtube.com/embed/-3jWVTKYcP0
                                        Zet die plaat af
                                        Je hebt wel gelijk daar niet van.

Comment

• nergens zelfs ook maar 1 verwijzing naar geluid toe...al win je er geen tienden van seconden mee natuurlijk

Comment

Working...
                                          X