Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wie hier het snelste is interesseert me minder, maar dat die ingenieurs van audi nu nog STEEDS NIET het hatelijke onderstuur eruit tunen, slaagt echt alles...
Mee eens maar je kan niet ontkennen dat de M3 niet efficient over dat circuit is gestuurd. Mocht hij ESP/sport actief gelaten hebben dan had zijn tijd een stuk beter geweest. Overstuur=tijd verliezen.
BTW, die blauwe RS3 met gouden velgen is om van te watertanden.
Echt schoon.
Voor het "huis, tuin en keuken volk" dat gemiddeld met Audi's rijd is onderstuur het meest veilige rij gedrag, zelf de R8 heeft er last van.
Met wat simpele aanpassingen is het onderstuur er makkelijk uit te krijgen, maar dat zal de doorsnee berijder niet doen.
Audi heeft tevens slechte ervaring met auto's zonder onderstuur, zoals de eerste TT, die na enkele dodelijk ongevallen gelijk werd aangepast met een achterspoiler en een onderstuur rijgedrag.
(onervaren mensen werden verrast door het lift-off overstuur van deze TT)
Mee eens maar je kan niet ontkennen dat de M3 niet efficient over dat circuit is gestuurd. Mocht hij ESP/sport actief gelaten hebben dan had zijn tijd een stuk beter geweest. Overstuur=tijd verliezen.
BTW, die blauwe RS3 met gouden velgen is om van te watertanden.
Echt schoon.
Heb het filmpke nog niet bezien, maar ik zag gewoon een typische reactie
Voor het "huis, tuin en keuken volk" dat gemiddeld met Audi's rijd is onderstuur het meest veilige rij gedrag, zelf de R8 heeft er last van.
Met wat simpele aanpassingen is het onderstuur er makkelijk uit te krijgen, maar dat zal de doorsnee berijder niet doen.
Audi heeft tevens slechte ervaring met auto's zonder onderstuur, zoals de eerste TT, die na enkele dodelijk ongevallen gelijk werd aangepast met een achterspoiler en een onderstuur rijgedrag.
(onervaren mensen werden verrast door het lift-off overstuur van deze TT)
Die eerste generatie had daar idd véél last van, de V10 en FL waren een pak beter daarin.
De nieuwe R8 zou blijkbaar nog beter zijn, maar dan is er weer dat dynamic steering gedoe. Geen fan van
Dynamic steering is een optie. Quasi elke testrijder raadt aan deze optie achterwege te laten.
Is da? ken de ballen van audi hun optiepolitiek
Een week of 3 terug had ik een bijna full option A3 s-line gekregen als vervangauto. Sline ophanging, sportzetels, grote wielen en dat ging best oke een bocht om, maar ook weer dat dynamic stuur gedoe.
Vorig weekend wat rondgebold met een nieuwe Q7 en die had dat ook.
Zelfde piloot, zelfde weersomstandigheden. Sterk bezig daar bij Audi
Er is maar één reden waarom de RS3 slecht presteert en dat is die loeizware 5 vijfcilinder voorin.
En Audi weet dat heel goed, daarom was ook de "TT Quattro Sport concept" uitgerust met een 2.0 TFSI van 420 pk.
Een RS3 met die motor zou de vloer aanvegen met de huidige 5 cilinder RS3, maar een 5 cilinder verkoopt beter dan een 4 cilinder versie.
Comment