Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vind Sepangblauw toch een mooie kleur voor een RS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Vind Sepangblauw toch een mooie kleur voor een RS3.
        Sepang is inderdaad prachtig maar nog beter op een A3 berline. Jammer genoeg dan maar enkel in S3.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Schitterende kar��

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Nieuwe aanwinst toere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                Nieuwe aanwinst toere?
                Jammer genoeg niet. Is van een vriend van mij.

Comment

• misstaat totaal niet naast M3
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Jammer genoeg niet. Is van een vriend van mij.
                    Jammer was een pracht oprit geweest!!!
                    er gingen er gezond jaloers zijn

Comment

Prachtig. Kar heeft toch echt présence.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Last edited by ; 05/11/2015, 18:46.

Comment

• Comment

• Knap dat Nardo!
                              Zou toch moeilijk kiezen zijn: Nardo, Daytona of Sepang?
                              Velgen zouden in ieder geval van elders moeten komen want die rotors zijn het toch niet echt vind ik.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Knap dat Nardo!
                                Zou toch moeilijk kiezen zijn: Nardo, Daytona of Sepang?
                                Velgen zouden in ieder geval van elders moeten komen want die rotors zijn het toch niet echt vind ik.
                                Als ik al uit één van deze 3 kleuren moest kiezen, dan met zekerheid "Nardo", de andere 2 kleurem hebben mijn inziens hun langste tijd gehad.

Comment

• Idd nardo is super, vuilzakgrijs is in xD

Comment

• Comment

• Met dakrails. 😒 zou daar goed moeten overdenken of we dat wel zouden nemen mocht ik zo één samenstellen.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• Dakrails is een must IMHO.
                                        Zonder ziet het er kaal en goedkoop uit, alsof het een basis model is.

Comment

• dus dakrails laten een wagen er 'duurder' uitzien ?
                                          't zit soms vreemd in elkaar tussen de oren ..

Comment

Working...
                                          X