Die clubsport quattro concept was echt super!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenZe zouden beter ne RS3 sedan makenOorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenDie clubsport quattro concept was echt super!2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Hier wat photoshops van RS3 sedan/cabrio/hatch: http://xtomi.blogspot.com.au/2014/12...cabriolet.html1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDaar laat ik een A45 AMG toch voor staan.Oorspronkelijk geplaatst door -wibo- Bekijk Berichten+2
Dit is subtiel agressief. Goed dat ze die vijfcilinder hebben gehoudenOorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk vind hem wel geslaagd. Meer de wolf in schaapskleren inderdaad maar de achterkant is wel beter als de S3 met die uitlaten.
Ja uiteraard laten we hier de AMG 45 voor staan, die AMG zou ik voor zowat alle hot hatchen met 220pk+ laten staan
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenZe zouden beter ne RS3 sedan maken
Dan zou ik zeker overstag gaan. Ik vind de sedan een ongelooflijk mooie wagen, en het had bijna een S3 sedan geweest maar het feit dat ie een pak duurder uit kwam vergeleken met de A45 ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMoest ik op het moment dat ie effectief uit is voor de keuze gestaan hebben en het prijsverschil zou niet belachelijk groot geweest zijn, ik zou ook voor de RS3 gaan. Niet voor zijn looks, want daar ben ik nu niet echt de grootste fan van (al gaat het veel beter zijn zonder alu accenten), maar gewoon al voor de vijfcilinder. De facelift zal wel eens mijn volgende kunnen zijn .. Een andere hot hatch zou ik niet direct verkiezen boven mijn A45.
+1
Dan zou ik zeker overstag gaan. Ik vind de sedan een ongelooflijk mooie wagen, en het had bijna een S3 sedan geweest maar het feit dat ie een pak duurder uit kwam vergeleken met de A45 ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenS3 sedan duurder dan A45AMG? Oink!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenNiet mijn ding. Dan liever een RS4 avant. Veel knapper. Hier in de buurt rijdt er een RS3 rond en die ziet er veel te smal en te hoog uit (qua verhoudingen). Ik houd meer van platte brede ottokes.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenS3 plus met 375 pk... I WANT, fabriceer wel nen RS achterbrumper zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDie berichten zijn bijna een jaar oud en achterhaald.
Comment
Comment