Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die clubsport quattro concept was echt super!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      Ze zouden beter ne RS3 sedan maken
      Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
      Die clubsport quattro concept was echt super!
      Ja zo'n berline moet er echt wel komen.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Hier wat photoshops van RS3 sedan/cabrio/hatch: http://xtomi.blogspot.com.au/2014/12...cabriolet.html
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Het design van deze RS3 is niet om over naar huis te schrijven, eigenlijk vind ik het een lelijk ding met die bumpers, de rest van de auto valt ook zwaar tegen, alleen de motor is het vermelden waard, al heb ik daar nog geen foto van gezien.

Comment

Mooi! Al zou ik wel een sedanversie willen zien hiervan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Daar laat ik een A45 AMG toch voor staan.
              Oorspronkelijk geplaatst door -wibo- Bekijk Berichten
              +2

Dit is subtiel agressief. Goed dat ze die vijfcilinder hebben gehouden
              Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
              Ik vind hem wel geslaagd. Meer de wolf in schaapskleren inderdaad maar de achterkant is wel beter als de S3 met die uitlaten.
              Ja uiteraard laten we hier de AMG 45 voor staan, die AMG zou ik voor zowat alle hot hatchen met 220pk+ laten staan
              Moest ik op het moment dat ie effectief uit is voor de keuze gestaan hebben en het prijsverschil zou niet belachelijk groot geweest zijn, ik zou ook voor de RS3 gaan. Niet voor zijn looks, want daar ben ik nu niet echt de grootste fan van (al gaat het veel beter zijn zonder alu accenten), maar gewoon al voor de vijfcilinder. De facelift zal wel eens mijn volgende kunnen zijn .. Een andere hot hatch zou ik niet direct verkiezen boven mijn A45.

Ze zouden beter ne RS3 sedan maken
              +1

Dan zou ik zeker overstag gaan. Ik vind de sedan een ongelooflijk mooie wagen, en het had bijna een S3 sedan geweest maar het feit dat ie een pak duurder uit kwam vergeleken met de A45 ..

Comment

Knappe wagen !!! Weet er al iemand wanneer hij verkrijgbaar is en wat deze ongeveer zal gaan kosten ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Moest ik op het moment dat ie effectief uit is voor de keuze gestaan hebben en het prijsverschil zou niet belachelijk groot geweest zijn, ik zou ook voor de RS3 gaan. Niet voor zijn looks, want daar ben ik nu niet echt de grootste fan van (al gaat het veel beter zijn zonder alu accenten), maar gewoon al voor de vijfcilinder. De facelift zal wel eens mijn volgende kunnen zijn .. Een andere hot hatch zou ik niet direct verkiezen boven mijn A45.

+1

Dan zou ik zeker overstag gaan. Ik vind de sedan een ongelooflijk mooie wagen, en het had bijna een S3 sedan geweest maar het feit dat ie een pak duurder uit kwam vergeleken met de A45 ..
                  S3 sedan duurder dan A45AMG? Oink!

Comment

S3 sedan duurder dan A45AMG? Oink!
                    Hangt er vanaf wa ge pakt.. basis is a45 véél duurder

Comment

Niet mijn ding. Dan liever een RS4 avant. Veel knapper. Hier in de buurt rijdt er een RS3 rond en die ziet er veel te smal en te hoog uit (qua verhoudingen). Ik houd meer van platte brede ottokes.

Comment

Gisteren meegereden met een collega zijn S3+?,ging er vlot vandoor voor een 4pitterke,volgens hem zijn er maar 5 stuks in Belgie,+ nog eens 5 stuks met de 2,5 motor?waarheid of....

Comment

S3 plus?
                          Nog nooit v gehoord...

Comment

Dit gevonden. En dit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                              Niet mijn ding. Dan liever een RS4 avant. Veel knapper. Hier in de buurt rijdt er een RS3 rond en die ziet er veel te smal en te hoog uit (qua verhoudingen). Ik houd meer van platte brede ottokes.
                              Ik heb ook liever een RS4 als ik moet kiezen tussen die twee. Maar zo'n RS4 zit in een hele andere prijsklasse waardoor je hem echt niet mag vergelijken met een RS3. Ook de motor, verbruik en taxen zullen veel schelen.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik vergelijk de RS3 totaal niet met de RS4. Ik zeg enkel dat de RS3 niet mijn ding is en dat de RS4 een veel knappere wagen is. Prijsverschil buiten beschouwing gelaten.

Comment

Dit gevonden. En dit.
                                  S3 plus met 375 pk... I WANT, fabriceer wel nen RS achterbrumper zelf

Comment

Wist niet dat deze er was knap ding

Comment

S3 plus met 375 pk... I WANT, fabriceer wel nen RS achterbrumper zelf
                                      Is die er echt wel gekomen? Want een S3 door Audi geleverd met meer pk dan de nieuwe RS3 .. Zou mij verbazen.

Comment

Dit gevonden. En dit.
                                        Die berichten zijn bijna een jaar oud en achterhaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Die berichten zijn bijna een jaar oud en achterhaald.
                                          Speelt geen rol of die berichten achterhaald zijn of niet. Het was een antwoord op een eerder bericht dat men nog nooit gehoord had van een S3+. Punt ander lijn.

Comment

Working...
                                          X