Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het zullen sowieso de laatste RS3's worden van deze generatie.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Het zullen sowieso de laatste RS3's worden van deze generatie.
      Ja en de volgende wordt om te huilen.
      Heb je dat lelijke RS3 Sedan hok gezien, met die afschuwelijke voorbumper.
      Audi is echt de weg kwijt wat design betreft, het is echt zorgelijk om te zien wat ze bedenken.

Comment

• Ik vind de huidige berline mooier dan de SB. Mijn vrouw net andersom.
        Vermits zij de baas is, wil ik me wel verzoenen met een RS3, iets dat voor haar dan weer niet nodig is maar mij lijkt het een mooi compromis.
        (kan evengoed iets totaal anders worden) ;-)

Send from somewhere, used Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik vind een SB ook mooier dan een berline, en ook veel handiger in gebruik.
          De A3/S3/RS3 facelift is om te huilen, daar wordt hij niet mooier van.

Comment

• Audi RS3 gaat dankzij MTM door 500 pk-grens.

Je zoekt een boodschappenwagentje die een RS6 het leven zuur kan maken? Dan heb je hem gevonden. Als 367 pk uit de 2.5 TFSI-vijfcilinder voldoende is, dan kun je je Audi RS3 laten zoals hij is. Vind je dat nog wat magertjes, dan kon je al aankloppen bij MTM. Zij leveren een kit waarmee het […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Audi RS3 gaat dankzij MTM door 500 pk-grens.

http://www.autoblog.nl/nieuws/audi-r...pk-grens-84889
              Staat daar naast met je 367 pk versie

Send from somewhere, used Tapatalk.

Comment

• Ik dacht altijd dat mijn volgende een RS3 sedan zou worden (mits die hier beschikbaar zou komen). Na de voorstelling gezien te hebben .. Hmz, twijfels. Sowieso nog tijd om er over na te denken

Comment

Ik vind een SB ook mooier dan een berline, en ook veel handiger in gebruik.
                  Misschien nog even wachten tot we ze allemaal echt te zien krijgen alvorens het huilen in te zetten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
                    Misschien nog even wachten tot we ze allemaal echt te zien krijgen alvorens het huilen in te zetten ?
                    Deze foto laat genoeg zien, hoe mislukt de voorkant is, en zeker de koplampen.

Comment

• Blij dat ik ne scheune Seat besteld heb, zo'n lelijk ventilatie paniek gesmoel.

(En itt tot de vooroordelen zeggen, best fijn interieur al helemaal voor de prijs... betreffende de Leon dus)
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• De Leon 5f is idd mooi geworden, de vorige versies ging ik echter nooit kopen.

Comment

• Was de RS3 een tweedeurs coupé geweest, dan had ik mij misschien nog eens laten vangen i.p.v. de BMW M2. Al zou ik er misschien toch wel spijt van gehad hebben. Als ik met onze S5 heb gereden, ben ik telkens weer blij als ik in mijn huidige 135i Coupé zit...
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zeer lelijk het lijkt wel een wiel van een bietenkar van boer sjarel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                        Zeer lelijk het lijkt wel een wiel van een bietenkar van boer sjarel...
                                        Die boer Sjarel had nochtans veel succes bij de vrouwkes

Comment

Ik vind een SB ook mooier dan een berline, en ook veel handiger in gebruik.
                                          auto's kun je vergelijken met vrouwen
                                          een berline ziet er uit als een normale slanke vrouw met mooie poep
                                          een SB/break ziet er uit als:

en ja je hebt altijd weirdo's die vallen op dikke vrouwen...
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X