Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het zullen sowieso de laatste RS3's worden van deze generatie.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Het zullen sowieso de laatste RS3's worden van deze generatie.
Ja en de volgende wordt om te huilen.
Heb je dat lelijke RS3 Sedan hok gezien, met die afschuwelijke voorbumper.
Audi is echt de weg kwijt wat design betreft, het is echt zorgelijk om te zien wat ze bedenken.
Ik vind de huidige berline mooier dan de SB. Mijn vrouw net andersom.
Vermits zij de baas is, wil ik me wel verzoenen met een RS3, iets dat voor haar dan weer niet nodig is maar mij lijkt het een mooi compromis.
(kan evengoed iets totaal anders worden) ;-)
Send from somewhere, used Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Je zoekt een boodschappenwagentje die een RS6 het leven zuur kan maken? Dan heb je hem gevonden. Als 367 pk uit de 2.5 TFSI-vijfcilinder voldoende is, dan kun je je Audi RS3 laten zoals hij is. Vind je dat nog wat magertjes, dan kon je al aankloppen bij MTM. Zij leveren een kit waarmee het […]
Ik dacht altijd dat mijn volgende een RS3 sedan zou worden (mits die hier beschikbaar zou komen). Na de voorstelling gezien te hebben .. Hmz, twijfels. Sowieso nog tijd om er over na te denken
Was de RS3 een tweedeurs coupé geweest, dan had ik mij misschien nog eens laten vangen i.p.v. de BMW M2. Al zou ik er misschien toch wel spijt van gehad hebben. Als ik met onze S5 heb gereden, ben ik telkens weer blij als ik in mijn huidige 135i Coupé zit...
Comment