Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dat slim uw crashbeam te vervangen met een koeler, of is die koeler versterkt zodat ie even sterk is?
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Dat ziet er mij van ver toch verstevigd uit. Voor een bedrijf als Wagner verwacht je dat ook.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Betwijfel toch serieus dat een koeler alleen waar men liefts zo dunwandig materiaal mogelijk heeft maar in de buurt komt van de originele crashbeam. Dat de hele set nog geen 12kg weegt helpt ook niet.
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Crashen is voor mensen die niet kunnen rijden!
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Inderdaad, dat is nu net het tjoener RS3 publiek
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik denk dat die grote intercooler genoeg absorbeert om niet onder te doen voor het aluminium balkje wat hij vervangt.

Comment

• Dat is niet zomaar een balkje, die neemt botsenergie op over de hele breedte en verdeelt ze naar de twee langse liggers die de energie opnemen (kreukelzones). Neem die zeer sterke dwarsligger weg en je hebt de botsveiligheid overduidelijk veel slechter gemaakt... Zeker op een kar die (met tuning) op een goede 3s over de 100 zit lijkt me dat geen goed idee.
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Audi RS3 (8V) Bang And Pop Sounds! w/ ARMYTRIX Valved-Exhaust: https://www.youtube.com/embed/AGKIhbitI0g

Comment

• [FASTES'CARS] AUDI RS3 8V FRF ???? ???? RS3 Exhaust: https://www.youtube.com/embed/-aloatUxKb0

Comment

• 9x20"

Comment

• Comment

• Vandit-Performance: Auch für den neuen RS3 8VA haben wir für die HA einen Umbausatz auf WAVE Scheiben fertig.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Is dat slim uw crashbeam te vervangen met een koeler, of is die koeler versterkt zodat ie even sterk is?
                                Wordt niet vervangen maar erover geplaatst volgens mij.
                                Ziet er wel duur uit, bij het minste tikje vooraan is die wss naar de filisteinen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                  Wordt niet vervangen maar erover geplaatst volgens mij.
                                  Denk het niet, heel de bedoeling is om het koeloppervlak serieus te vergroten en dan zit die originele in de weg. Foto achterkant toont enkel koeler en een naad waar ze de diepere onderste en een minder diepe bovenste kern bovenop gezet hebben (wegens plaatsgebrek?):

Zo een koeler sandwich op zich zal wel enige energie opnemen maar zoals gezegd, lijkt me weinig positief in hoe het samenspel van de linker en rechter kreukelzones beinvloed wordt... Ook als men vlakaf rechtdoor tegen bv een paal zou rijden, zal er nauwelijks krachtenoverdracht plaatsvinden naar de langsliggers, gans de kracht komt over dunwandig koeler en dan recht op het motorblok.
                                  Ik wordt graag tegengesproken met ervaring van crashtests of andere verificatie, maar anders lijkt me het belangrijk alle aspecten van dit type van 'upgrade' te weten voordat men hiervoor kiest.
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• De crashbeam is er alleen om te zorgen dat er een verbinding is tussen de langsdragers, die dan bij een aanrijding redelijk evenwijdig blijven.
                                    Als je frontaal op een paal rijd dan doet die alu balk ook niet veel opvangen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X