Is dat slim uw crashbeam te vervangen met een koeler, of is die koeler versterkt zodat ie even sterk is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Crashen is voor mensen die niet kunnen rijden!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Dat is niet zomaar een balkje, die neemt botsenergie op over de hele breedte en verdeelt ze naar de twee langse liggers die de energie opnemen (kreukelzones). Neem die zeer sterke dwarsligger weg en je hebt de botsveiligheid overduidelijk veel slechter gemaakt... Zeker op een kar die (met tuning) op een goede 3s over de 100 zit lijkt me dat geen goed idee.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Audi RS3 (8V) Bang And Pop Sounds! w/ ARMYTRIX Valved-Exhaust: https://www.youtube.com/embed/AGKIhbitI0g
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIs dat slim uw crashbeam te vervangen met een koeler, of is die koeler versterkt zodat ie even sterk is?
Ziet er wel duur uit, bij het minste tikje vooraan is die wss naar de filisteinen...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenWordt niet vervangen maar erover geplaatst volgens mij.
Zo een koeler sandwich op zich zal wel enige energie opnemen maar zoals gezegd, lijkt me weinig positief in hoe het samenspel van de linker en rechter kreukelzones beinvloed wordt... Ook als men vlakaf rechtdoor tegen bv een paal zou rijden, zal er nauwelijks krachtenoverdracht plaatsvinden naar de langsliggers, gans de kracht komt over dunwandig koeler en dan recht op het motorblok.
Ik wordt graag tegengesproken met ervaring van crashtests of andere verificatie, maar anders lijkt me het belangrijk alle aspecten van dit type van 'upgrade' te weten voordat men hiervoor kiest.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment