Oorspronkelijk geplaatst door kikie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIn een ideale wereld....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten.... kan me altijd dromen en hopen.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDat er maar eens een RS3 berline uitkwam. Ik zou nogal eens rap in de Audi garage staan, me dunkt. Een RS3 berline met een knopke om te switchen tussen 4WD en 100% RWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenDa knopke is illusie ze..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk zet er da zelf wel in.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Ge moogt er al de knopkes inzetten da ge wilt, softwarematig kan je er nooit een rwd van maken. Het is namenlijk een fwd met een bijgeschakelde achteras dmv een natte neerplatenkoppeling aka Haldex. Zet je die buiten spel heb je een FWD, zet je die muurvast dan heb je een 4wd met 'gesperd centraal differentieel'. Nooit een rwd. Daarvoor moet je de voorste drijfassen er letterlijk uit halen.
Een GT-R daarentegen is een rwd met een bijgeschakelde vooras dmv natte meerplatenkoppeling. Zet die af en je hebt een rwd...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGe moogt er al de knopkes inzetten da ge wilt, softwarematig kan je er nooit een rwd van maken. Het is namenlijk een fwd met een bijgeschakelde achteras dmv een natte neerplatenkoppeling aka Haldex. Zet je die buiten spel heb je een FWD, zet je die muurvast dan heb je een 4wd met 'gesperd centraal differentieel'. Nooit een rwd. Daarvoor moet je de voorste drijfassen er letterlijk uit halen.
Een GT-R daarentegen is een rwd met een bijgeschakelde vooras dmv natte meerplatenkoppeling. Zet die af en je hebt een rwd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGe moogt er al de knopkes inzetten da ge wilt, softwarematig kan je er nooit een rwd van maken. Het is namenlijk een fwd met een bijgeschakelde achteras dmv een natte neerplatenkoppeling aka Haldex. Zet je die buiten spel heb je een FWD, zet je die muurvast dan heb je een 4wd met 'gesperd centraal differentieel'. Nooit een rwd. Daarvoor moet je de voorste drijfassen er letterlijk uit halen.
Een GT-R daarentegen is een rwd met een bijgeschakelde vooras dmv natte meerplatenkoppeling. Zet die af en je hebt een rwd...
Comment
-
BMW is nu begonnen met voorwielaandrijving aan te bieden (2 serie active tourer) en de nieuwe 1 serie binnen enkele jaren.
Mss tijd dat Audi eens RWD wagens zou bouwen, ik ben zeker dat het hun verkoop zou stimuleren.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenBMW is nu begonnen met voorwielaandrijving aan te bieden (2 serie active tourer) en de nieuwe 1 serie binnen enkele jaren.
Mss tijd dat Audi eens RWD wagens zou bouwen, ik ben zeker dat het hun verkoop zou stimuleren.
BMW x-Drive is RWD met 4WD upgrade bij auto's met de motor in lengte richting.
De 2-serie A.T. is een BMW met de motor dwars voorin en voorwiel aandrijving, hier zal 4WD niet veel anders zijn dan bij Audi's en Mercedessen met de motor dwars voorin.
Bij Audi wordt RWD alleen toegepast in de racerij omdat het reglement in die raceklassen het voorschrijft, anders had Audi met 100% zekerheid quattro toegepast in bv de DTM of LeMans.
Audi productie auto's met RWD zullen er waarschijnlijk nooit komen, waarom zou je kiezen voor een inferieur aandrijf systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenJa als je rear wheel biased 4wd wilt kun je terecht bij de M135i xdrive, geen straf met zijn zes in lijn en nu met de facelift is het uiterlijk verschil met een RS3 een stuk minder groot...
/sorry, kon 't niet laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenJa als je rear wheel biased 4wd wilt kun je terecht bij de M135i xdrive, geen straf met zijn zes in lijn en nu met de facelift is het uiterlijk verschil met een RS3 een stuk minder groot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenBMW is nu begonnen met voorwielaandrijving aan te bieden (2 serie active tourer) en de nieuwe 1 serie binnen enkele jaren.
Mss tijd dat Audi eens RWD wagens zou bouwen, ik ben zeker dat het hun verkoop zou stimuleren.
Comment
Comment