Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi RS3 2015 First ice TEST Mattias Ekström MAXreportage.com:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sportuitlaat en natuurlijk beetje jaloers op die hydraulische handrem die niet op de optielijst zal staan...

Ziet er bij momenten toch goed onderstuurd uit, moe zijn dat het bij momenten erg ijzig is en misschien geen goed idee om hem dwars te dwingen en dan meer grip te vinden...
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Love vuilzakkengrijs xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Love vuilzakkengrijs xD
              Ik ook, maar ik denk niet dat ik het zou durven nemen
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Ik ook, maar ik denk niet dat ik het zou durven nemen
                  Ik direct!

Comment

• Ik zou voor Suzuka Grey durven gaan. Stiekem hoop ik dat na de facelift de A3 het dashboard krijgt van de TT. Dan weet ik mijn volgende ..

Comment

• In Duitsland is de RS3 Sportback configurator online.
                      Audi toont ook gelijk aan (met een blik in de velg keuzes) dat een A3 sportback met vijfcilinder nog steeds niet geweldig stuurt.
                      Zo is er ook nu weer de keuze (zoals bij zijn voorganger) om op de vooras bredere velgen en banden te monteren, om het onderstuur die de zware 2.5 ltr vijfcilinder veroorzaakt verder te beteugelen.

Comment

• 1'tje naar mijn goesting 61,5k ex korting...

slik :o

Comment

• Onderstuur of niet ik zou er wel eentje willen

Comment

• Stop er een 4 cilinder in met het zelfde vermogen en je heb een snellere auto die beduidend beter instuurt.

Comment

• Ja en minder sound ook, dan heb je een s3

Comment

• Dat is een keuze tussen efficiëntie en karakter. Mooi juist dat een merk als Audi een keer niet kiest voor de meest efficiënte door een een 4 cilindertje in te proppen maar bewust voor de vijfpitter te kiezen om een bult karakter toe te voegen.

Comment

• Audi zou karakter getoond hebben als ze de met 2.5TFSI motor uitgevoerde "Audi quattro Concept" in productie hadden genomen.
                                  Dan had je een echte Audi quattro gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Audi zou karakter getoond hebben als ze de met 2.5TFSI motor uitgevoerde "Audi quattro Concept" in productie hadden genomen.
                                    Dan had je een echte Audi quattro gehad.
                                    Bel eens naar Ingolstadt en zegget hun keer ipv hier te zagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                                      Dat is een keuze tussen efficiëntie en karakter. Mooi juist dat een merk als Audi een keer niet kiest voor de meest efficiënte door een een 4 cilindertje in te proppen maar bewust voor de vijfpitter te kiezen om een bult karakter toe te voegen.
                                      Inderdaad, had niet verwacht dat deze nieuwe RS3 een 5 cylinder zou krijgen.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• vanaf vandaag te bestellen!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X