Geluid is echt wel vet. Durf het bijna niet te zeggen maar hier kan een 35i 6in lijn niet tegen op en dat is al heel mooi. Ik heb het hier dus duidelijk enkel over het geluid. Los daarvan zou ik hem altijd boven een m135i kiezen ook al zal hij minder speels aanvoelen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
-
VerkochtGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenGeef mij maar de sport quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenVerkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenIdd wel heel mooi geluid zo een 5 cylinder2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenGeluid is idd héérlijk. Maar qua looks toch helemaal niets speciaals alweer.. en die A3 ziet er ook al 10 jaar hetzelfde uit ondanks vele "facelifts".
Maar dat triestige A3 dashboard is toch niet te doen, voor mij een no go.
Koplastig is een Audi kwaal die ik niet meer wil (had een S5 paar jaar terug). Komt in de test weer maar is naar voren.
En voor simpel 'hard' (vering) ben ik te verwend.
BMW M135i is duidelijk de beter keuze en met een uitlaat van M performance is dat ook nog 1000 keer 'neiger'.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDe m135i met aftermarket uitlaten klinkt inderdaad wel goed!
Is een 'dealer installed' optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWouter met de RS3: http://www.abhd.nl/video/audi-rs3
Man man, wat een brabbelaar is die kerel toch. Die moet echt spraaklessen volgen.
Comment
Comment