Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al ben ik een hele grote 5 cilinder fan, (ik heb er 15 jaar mee rond gereden) zou ik hem nooit kopen in een MQB auto.
    MQB is gewoon een waardeloos chassis voor deze motor, Ook het MLB is een waardeloos chassis voor deze motor, omdat hij hierin met zijn volle lengte over de vooras hangt.
    De motor zal alleen tot zijn volle recht komen in een R8 en als ze hem daar insteken en als R5 op de markt brengen, ben je klaar.

Comment

• Waarom jij geen ingenieur bij een groot merk bent weet ik niet hoor.
      Je CV al eens opgestuurd? Doen zou ik zeggen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Comment

• Het enige wat ik hoor is onderstuur: https://www.youtube.com/watch?v=-vriBc1WsW0

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Het enige wat ik hoor is onderstuur: https://www.youtube.com/watch?v=-vriBc1WsW0
                tis nooit nigoe, een 63 is alleen overstuur

maar ge kunt daar ook normaal mee rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  tis nooit nigoe, een 63 is alleen overstuur

maar ge kunt daar ook normaal mee rijden
                  Ja en een Quattro met overstuur, DAT zou pas wat zijn. 😀

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Ja en een Quattro met overstuur, DAT zou pas wat zijn. 

Het zou er wel eens voor zorgen dat het rijgedrag wat spannend wordt
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Dit is de wagen die ik nog heb overwogen als concurrent voor de M2. Maar gezien ik een 6-cilinder rijder ben en niet houd van die break versie, ik heb maar twee deuren nodig, en mijn vrouw al een S5 heeft, heb ik maar voor de laatste gekozen. Mocht Audi in die kleinere RS versie eens afstand kunnen doen van die vijfde deur en voor een coupé gaan, dan had ik nog meer getwijfeld. En als ik alle opties nam die nu op mijn M2 zullen staan kwam ik nog op een 2K € meer uit voor de RS3. Misschien had de korting dit wel kunnen goedmaken gezien wij in de directe familie al aan drie Audi's zitten.
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

• Een RS3 coupe zal er niet komen, dan verkopen ze helemaal geen TT's meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          Het zou er wel eens voor zorgen dat het rijgedrag wat spannend wordt
                          Tegen de limiet rijden is sowieso spannend. 😄

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Is dat misschien een Swarovski uitvoering of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Is dat misschien een Swarovski uitvoering of zo?
                                Nee ze waarom?! :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                  Nee ze waarom?! :p
                                  Omdat zowel wagen als jij achter glas staat...

btw, breng hem maar mee.

Comment

• Heb er al een paar gezien mijn favorieten zijn vuilzakgrijs en de rode die bij wax it stond

Comment

• Ik zou een RS nooit in een standaard catalogus kleur nemen, maar altijd in een afwijkende persoonlijke Audi exclusief kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Ik zou een RS nooit in een standaard catalogus kleur nemen, maar altijd in een afwijkende persoonlijke Audi exclusief kleur.
                                        Duur grapje wel. Maar ok, het is gekend dat Audi niet zo'n mooie kleuren standard kan voorleggen ivm BMW en Mercedes. Toen mijn vrouw haar S5 kocht was de enige standard kleur die wij konden appreciëren, zwart. Maar daar heb ik althans nu toch al enorm veel spijt van. Ik onderhoud wel de wagen... Die kleur is gewoon niet te doen qua onderhoud. Je zou bij manier van spreken wekelijks moeten polieren als je een beetje maniakaal onderhoudt. Er is altijd wel een krasje hier of daar "zichtbaar". Op sommige andere kleuren zijn die microkrasjes daar misschien ook in, maar je ziet ze niet direct en je maakt er je dan ook minder zorgen over. De vrouw die met haar mantel tegen de wagen wrijft, een plastieken zak met winkelwaar die even lichtjes tegen de achterbumper glijdt. Altijd prijs! Voor ons dus nooit geen zwarte meer. En die tinten grijs van Audi zijn ook maar niks. Spijtig natuurlijk voor zo'n topmerk.
                                        Last edited by febrero; 28/10/2015, 11:42.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                          Heb er al een paar gezien mijn favorieten zijn vuilzakgrijs en de rode die bij wax it stond
                                          Ik denk dat je dat Nardo rap moe bent.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Ik zou een RS nooit in een standaard catalogus kleur nemen, maar altijd in een afwijkende persoonlijke Audi exclusief kleur.
                                          Ipanema Brown?!

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                                          Duur grapje wel. Maar ok, het is gekend dat Audi niet zo'n mooie kleuren standard kan voorleggen ivm BMW en Mercedes. Toen mijn vrouw haar S5 kocht was de enige standard kleur die wij konden appreciëren, zwart. Maar daar heb ik althans nu toch al enorm veel spijt van. Ik onderhoud wel de wagen... Die kleur is gewoon niet te doen qua onderhoud. Je zou bij manier van spreken wekelijks moeten polieren als je een beetje maniakaal onderhoudt. Er is altijd wel een krasje hier of daar "zichtbaar". Op sommige andere kleuren zijn die microkrasjes daar misschien ook in, maar je ziet ze niet direct en je maakt er je dan ook minder zorgen over. De vrouw die met haar mantel tegen de wagen wrijft, een plastieken zak met winkelwaar die even lichtjes tegen de achterbumper glijdt. Altijd prijs! Voor ons dus nooit geen zwarte meer. En die tinten grijs van Audi zijn ook maar niks. Spijtig natuurlijk voor zo'n topmerk.
                                          € 2764 is inderdaad niet niks voor een speciaal kleurtje.
                                          Moesson-grijs misschien?
                                          Ik vind het erger van die rotor's feitelijk.

Comment

Working...
                                          X